یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس از این تیم دور شده است.

پرسپولیس نقل و انتقالات شلوغی را پیش رو دارد و این باشگاه بعد از بازی مقابل فولاد رسما وارد بازار نقل و انتقالات خواهد شد. با این حال طی روزهای گذشته گمانه‌زنی در خصوص بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی به اوج خودش رسید و اسامی مختلفی هم مطرح شد.

یکی از این بازیکنان نیم فصل بدی را در تیم فعلی اش پشت سر گداشته و حاشیه‌های زیادی داشته است. بازیکن مورد نظر یکی از نفراتی بود که یحیی قصد داشت در نقل و انتقالات زمستانی او را به خدمت بگیرد ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن از پرسپولیس دور شده است.

دلیل این موضوع حواشی ریز و درشتی است که در چند وقت اخیر برای او پیش آمده است. گویا عده‌ای از نزدیکان گل محمدی به سرمربی پرسپولیس توصیه کردند، قید خرید این بازیکن پرحاشیه را یزند و به نظر می‌رسد یحیی از همین حالا به فکر پیدا کردن گزینه دیگری است.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohammad IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    ادمین جااان یک کلام بگو اون بازیکن رشید مظاهری است.. ولی در کل رشید مظاهری به هیچ وجه نمیتونه بره پرسپولیس چون با استقلال قرارداد داره و باشگاه رضایت‌نامه‌اش رو به تیمهای رقیب نخواهد داد..
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    دعا دعا میکنم که رامین نباشه.
  • کیسه IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    ای خدا پرسپولیس تا دلش بخواد رامین بیاد کدوم بازیکن تولیگ ما در حد رامین هستش انشاالله که رامین بیاد که میاد یحیی خودش میدونه چکار کنه به کسی ربط نداره که دل سوزی کنه ما پرسپولیسا فقط رامین میخوایم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی