سلیقه وزیر ورزش با حضور آجورلو و درویش | حالا استقلال و پرسپولیس را به لیگ قهرمانان آسیا برگردانید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش با صدور دو حکم برای برای مدیران جدید استقلال و پرسپولیس سلیقه ورزشی، فوتبالی و مدیریتی خود را به رخ همگان کشید.

آرتین زهرابی؛ هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با نظر «نهاد مستقل کنترل ورودی کنفدراسیون فوتبال آسیا» از حضور در لیگ قهرمانان محروم شده اند.

این حکم که بازتاب حقایق انکار ناپذیر فوتبال ایران است در خوشبینانه ترین حالت ممکن، هیچ ربطی به مسولان فعلی فدراسیون، وزارت ورزش و مدیران باشگاه‌های حذف شده ندارد.

وزیر ورزش ما که از سر حادثه، چهره ای ورزشی است به شهادت عکس‌ها و دو حکم صادر شده، مصطفی آجورلو و رضا درویش را به عنوان مدیران استقلال و پرسپولیس منصوب کرده تا راه حل شگفت انگیزی برای حل مشکلات ارائه بدهد...

سابقه وزیر ورزش در این عرصه به ما حکم می‌کند که فوتبال ایران را دچار پدیده مذموم و غم انگیز قحط الرجال ندانیم (!) و به انتخاب‌های این چهره ورزشی که مقام آسیایی دو و میدانی را دارد اعتماد کنیم.

مدیران مورد اعتماد و مقبول وزیر ورزش ما (با این کارنامه ورزشی که در سال‌های گذشته در وزارت ورزش بی سابقه بوده) حداقل کاری که باید انجام بدهند بازگشت استقلال و پرسپولیس به چرخه لیگ قهرمانان آسیاست.

سطح توقع نازلی داریم؟ بله؛ اما به این هم فکر کنید که ما آدم‌های قانعی هستیم و جلب اعتماد دوباره کمیته مستقل کنفدراسیون را نشانه ایجاد ساختار مناسب برای استقلال و پرسپولیس تلقی می‌کنیم!

سلیقه وزیر ورزش با حضور آجورلو و درویش؛ حالا استقلال و پرسپولیس را به لیگ قهرمانان آسیا برگردانید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 1 IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    آره سلطانی فر خوب بود! شما فقط مدیرعاملای استقلالو این سالها ببین که حتی جریان دیاباته هم گردن نمیگیرن. کاندیدای مدیرعاملی استقلال زیاد بود ولی سجادی نظرش رو آجرلو بود به هردلیلی که قطعا ورزشی نبوده ولی درباره پرسپولیسم باید گفت که هیچکس از پیشکسوتان و مدعیان پرسپولیسی جرات نکردن پیشنهاد مدیرعاملی را قبول کنن از دادکان و طاهری گرفته تا ... دلیلشم مشخصه تو این سالهای پربرکت روحانی سلطانی فر اینقدر پول اختلاس کردن تو این باشگاه که سمیعی هم با تمام ادعاش فرار کرد
  • اااا IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    آقای دادکان رو مدیر عامل باشگاه پرسپولیس کنید. کاری رو که گفتم انجام بدین
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    اره درست میگی مافیای گردن کلفت را به استقلال آورد. درویش بدرد نخور هم مدیر عامل پرسپولیس شد. 🐴
  • رضایاک IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    رییس مافیای کیسه چرا ریشش با موهاش رنگش فرق داره؟
  • مهدی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    دو تا نا مدیر فاکتوری
  • جامعه شناس IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    هوالخالق قادرمتعال والرؤوف؛باسلام، تشکرازوزیرمحترم؛ "سالی که نکوست ازبهارش پیداست" . آرزوی موفقیت روزافزون ومتعالی برای جامعهٔ ورزش وسربلند جمهوری اسلامی ایران بزرگ وقوی.
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    اره درست میگی مافیای گردن کلفت را به استقلال آورد. درویش بدرد نخور هم مدیر عامل پرسپولیس شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی