جریمه شدن استقلال به خاطر کرونا خنده‌دار است/ اسکوچیچ نباید این موضوع را علنی می کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق استقلال معتقد است اسکوچیچ نباید دعوت نکردن از بازیکنان این تیم را رسانه‌ای می‌کرد.

مجید نامجو مطلق اتفاقات رخ داده برای استقلال و ابتلای دسته جمعی بازیکنان این تیم به ویروس کرونا را بدشانسی بزرگی برای استقلالی‌ها تلقی می‌کند. او همچنین در گفت‌وگو با خبر ورزشی بحث جریمه شدن بازیکنان استقلال به خاطر این بیماری را غیر منطقی قلمداد کرد.

_استقلال در بهترین شرایط ممکن دچار بدترین اتفاق شد. شما هم این فرضیه را قبول دارید ؟
بله دقیقاً. صدرنشین لیگ برتر بودیم و تیم روی نوار پیروزی قرار داشت ولی مبتلا شدن بازیکنان موجب شد تا دچار بحران شویم. قبلاً در تابستان سال ۹۹ هم چنین فضایی را تجربه کرده بودیم و حالا بازیکنان باید تحت مراقبت باشند و بدن‌هایشان ضعیف‌تر می‌شود. البته خوشبختانه توان بدنی  ورزشکاران بالاست و همین مسئله ما را امیدوار می‌کند که هرچه زودتر بتوانند به تمرین باز گردند.


_با توجه به شرایط ایجاد شده حتماً برای نیم فصل دوم روزهای فشرده‌تری در انتظار استقلال است .به نظرتان با این مشکل باید چگونه کنار آمد؟

به خاطر فشردگی مسابقات، استقلالی‌ها به هشت تا ۱۰ روز ریکاوری و استراحت احتیاج داشتند ولی حالا دیگر چنین موقعیتی فراهم نمی‌شود و قطعاً در دور برگشت کار فشرده‌تر خواهد بود .چاره دیگری هم وجود ندارد. در این وضعیت داشتن یک بدنساز خوب و انجام تمرینات ریکاوری مؤثر می‌تواند فوق‌العاده برای حفظ شادابی بازیکنان استقلال مفید باشد. در این شرایط نقش تیم‌های پایه‌ای  و توجه به آنها پررنگ‌تر می‌شود. اتفاقاً در مورد تیم‌های پایه‌ای استقلال شنیده‌ام متأسفانه بازیکنان این تیم لباس گرم ندارد و در این روزهای سرد تهران به سختی تمرین می‌کنند. قبول دارم که تیم بزرگسالان ویترین هر باشگاه است ولی امیدوارم مدیران استقلال حواسشان به تیم‌های پایه هم باشد و سریع‌تر چاره‌ای بیندیشند تا این بچه‌ها در سرما دچار مشکل نشود.

_استقلالی‌ها از اسکوچیچ بابت علنی کردن عدم دعوت بازیکنان این تیم دلخور هستند. به نظر شما کار سرمربی تیم ملی درست بود ؟

نه. یک مربی حرفه‌ای باید همه موارد را در زمان معین بیان کند .الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد عدم دعوت بازیکنان استقلال به تیم ملی نبود.البته باید این حقیقت را هم بپذیریم که اساس تیم ملی ما بر پایه لژیونرها جلو می‌رود ولی به هر حال سرمربی محترم این تیم می‌توانست پس از اعلام اسامی ملی‌پوشان در این رابطه صحبت کند .


-یکی از مواردی که طی روزهای اخیر مطرح شده، ارسال پرونده باشگاه استقلال به کمیته انضباطی بابت کرونا  گرفتن بازیکنان این تیم و احتمال جریمه بازیکنان و باشگاه به خاطر همین مسئله است. این کار منطقی به نظر می‌رسد؟

جریمه کردن استقلالی‌ها منطقی نیست. البته می‌توان در این رابطه راستی‌آزمایی شود. قطعاً استقلالی‌ها کرونا گرفته‌اند و حتماً کسی نمی‌تواند در این رابطه بازیکنان را مقصر بداند چون هیچکس با دستان خود، باعث بیماری خودش نمی‌شود. اصلاً مگر ویروس کرونا دست بازیکنان استقلال است که آنها را بابت ابتلا  مورد مؤاخذه قرار داد؟ مخصوصاً این سویه جدید که قدرت سرایت فوق‌العاده بالایی دارد. جریمه شدن  احتمالی استقلالی‌ها به خاطر کرونا منطقی نیست و خنده‌دار به نظر می‌رسد.


_یک عده از منتقدان می‌گویند بازیکنان نباید هنگام عکس گرفتن با هواداران ماسک خود را بردارند و حتماً باید رفتار حرفه‌ای داشته باشند.


خود ما هم که الان دیگر فوتبال بازی نمی‌کنیم، با محبت مردم مواجه می‌شویم و از ما می‌خواهند در کنارشان عکس یادگاری بگیریم. ما هرچه داریم از همین هواداران است و مردم عزیز دوست دارند هنگام عکس گرفتن با چهره‌های مورد علاقه خود، آنها ماسک نداشته باشند تا  صورتشان به طور کامل مشخص گردد بنابراین قطعاً فوتبالیست‌ها به سختی می‌توانند این خواسته مردم را اجابت نکنند. کاش خود هواداران به این مسئله توجه کنند و از فوتبالیست‌ها نخواهند ماسک خود را بردارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باباجانعلی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    الکیییییییییه درووووووووغه کییییییییسه کششششششها
  • جواد IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    هم دروغه وهم اصلا رعایت نمیکنن حرفه. ای مگر نیستن ؟؟!نه حرفه ایها اینجور نیستند کدوم تیم تو لیگ اینقدر قانون شکنند؟؟
  • تیر غیب US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    با درود،بله آقای نامجو نباید رسانه ای میشد که شما راحت بازی با هوادار را هم کنسل میکردید تا بازیکنان استقلال بروند برف بازی زمستانی پول خوب گرفتند امتیاز الکی دشت کردند عشق و حال براه مونده برف بازی! حالا مجبورند برای کنسل کردن بازی با هوادار هم هزینهء امنیتی و حکومتی پرداخت کنند.بچه ها که رفتند آبعلی بازی با هوادار هم کنسل است
  • سید IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    در سوابق سیدجلال بخوانید مصاحبه کرده بود که من اوایل کرونا گرفتم و پنهان کردم و بعد خوب شدم ،استقلال هم باید پنهان می کرد و باعث واگیر شدن ویروس در همه تیم‌ها می شد تا این ظلم ها در حقش نشود،همیشه راستگویی در نظام ناعادلانه فوتبال ما موجب متضرر شدن است . از کجا معلوم پرسپولیسی ها افرادی را اجیر نکرده باشند برای شیوع ویروس در تیم استقلال آخه آنها عادت دارند به جام گرفتن در بیرون زمین فوتبال
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    فساد مجیدی و آجرلو تمام سازمان لیگ و داوران تحت تاثیر خودش قرار داده.
  • Omid US ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    in agha dorost nemigoyad, Esteghlalyha makhsousan in kar ra kardand chonkeh bazykonane aslyeshan corona gerefte boudand? chera tymhayeh dighar inghadr Coronayee nadashtand? chera faghat Esteghlal? mashkouk hast

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی