نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرسپولیسی‌ها هم با جواد نکونام موافق بودند اما .../ چرا دوست داریم زجر بکشیم و همدیگر را اذیت کنیم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و فولاد درحالی برگزار شد که شنیدیم سرخپوشان تهرانی با درخواست جواد نکونام موافق بودند اما سازمان لیگ راضی نشد.

سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس درخصوص تغییر ساعت این دیدار گفت: با توجه به اینکه بازی استقلال به تعویق افتاده، ما درخواست کردیم که ساعت بازی تغییر کند. دو نکته وجود دارد، یکی این است که ما ساعت ۶ بازی می‌کنیم، ساعت ۸ بازی تمام می‌شود و تیم ما ساعت ۹ پرواز دارد. چگونه باید به فرودگاه برسیم؟ درخواست اولیه ما قبل از لغو بازی استقلال بود. نکته دوم این است، زمانیکه بازی استقلال- هوادار کلا لغو شده، دلیل برگزاری بازی در این سرمای شهر تهران و در ساعت ۱۸ را نمی‌فهمم.

وی اضافه کرد: چرا باید بازیکنان هر دو تیم سختی بکشند؟ ساعت ۶ بعد از ظهر، دمای هوا منفی است. اصلا دمای هوا صفر درجه باشد، چرا در ساعتی بازی نکنیم که همه بازیکنان و دو تیم لذت ببرند؟ چرا دوست داریم زجر بکشیم و همدیگر را اذیت کنیم؟ اگر قرار است همدیگر را اذیت کنیم، ما نیز بگوییم بازی‌هایمان در اهواز را در ساعت ۳ بعد از ظهر برگزار کنند تا تیم‌ها در گرما بازی کنند! همه می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. من نمی‌دانم سازمان لیگ بر چه اساس و چه مبنایی بازی را ساعت ۱۸ گذاشته و آن را تغییر نمی‌دهد.

جالب آن که نمایندگان باشگاه پرسپولیس در جلسه هماهنگی پیش از بازی وقتی درخواست فولادی‌ها و سرمربی این تیم را شنیدند موافقت خود با برگزاری زودتر این مسابقه را اعلام کردند اما سازمان لیگ مخالفت کرد!

دلیل مخالفت سازمان لیگ اول شورای تأمین بود ولی دلیل دوم جای تأمل فراوان دارد؛ شبکه سوم سیما!

پرسش شاید تکراری باشد اما باز هم جای سئوال وجود دارد؛ چرا صدا وسیما که سال‌هاست حق پخش تلویزیونی را به فوتبال و باشگاه‌های ایرانی (به رغم درآمدهای گزاف تبلیغاتی) پرداخت نمی‌کند باید زمان و ساعت برگزاری مسابقات لیگ برتر را تعیین کند؟ چه دلیل موجهی وجود دارد که پرسپولیس و فولاد خوزستان در هوای منفی صفر و اوج سرما باید بازی کنند چون تلویزیون فقط ساعت ۱۸ می‌تواند این بازی را پخش کند؟!

اینها سئوالاتی است که سازمان لیگ نه جوابی برای آن دارد و نه گوش شنوایی برای شنیدن آن!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    یا خود خدا منفی صفر دیگه چه دماییه
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    چون صدا و سیما مرکز فساد و درویی هست. و دلیل دوم نفوذ مافیای مخوف به نام سرکار خشت لو و دالتون ها در سازمان لیگ هست.
  • حسین IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    جواد جان به حضورتان برسانم که کل سازمان لیگ وزیر ورزش بسیج شده اند استقلال قهرمان کنند چطور همه کار برای استقلال می‌کنند بعد ساعت بازی پرسپولیس نمیتونن تعغیر بدن
  • دختر عرب IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    وای خدا بی چاره تیممون از سرما یخ مزنن لعنت به این سازمان لیگ بی قیرت آخه ساعت ۶ هوا خیلی سرده بعدشم ما ساعت ۹ پرواز داریم باید برگردیم اهواز خیلی مسخره است به امید برد فولاد خوزستان سلطان نکونام یا حق
  • ایرانی IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    ماهواداران هم ساعت۶ نمیتونیم ازتلویزیون فوتبال رو ببینیم چون اونموقع سر کارهستیم ولی اگرساعت بازی۲یا۳باشه برای استراحت خونه ایم وماهم ازفوتبال بهره میبریم آخه چرا اینقدربایدبشمابگن که چکاربایدکردمگرشماعقلتون به اینهم قدنمیده که چه ساعتی بایدبرگزارکنید.
  • کیسه کش IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    فقط خدمت کیسه کشای هوچیگر.نکونام ۶بازی مقابل پرسپولیس ۵باخت یه تساوی کیسه کش هم هس.تیم هاشم ازتیم های که تاتارقبول میکنه مهره بیشتری داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی