شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
۵ |
۵
تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی در حالی پنجشنبه به مصاف عراق می‌رود که درست یک روز قبل از آن استقلال باید با هوادار در لیگ برتر پیکار کند.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال مدعی شده که از سازمان لیگ با او تماس گرفته و گفتند استقلال در لیست جدید تیم ملی برای بازی با عراق و امارات هیچ سهمیه‌ای ندارد و به همین دلیل می تواند با هوادار بازی کند.

این در حالی است که اسکوچیچ گفته بود به من گفتند از استقلال بازیکنی را دعوت نکنم. از طرفی شاگردان فرهاد مجیدی این روزها همچنان درگیر کرونا هستند و تمرین امروز آبی‌ها در حضور تنها ۹ بازیکن برگزار شد.

البته شنیده می‌شود شاید طی روزهای آینده بر تعداد این نفرات افزوده شود چراکه وضعیت جسمانی چند بازیکن دیگر استقلال هم رو به بهبودی است اما به هر حال باید دید آیا در لیست جدید تیم ملی، استقلال سهمیه دارد یا نه؟

نکته مهم‌تر اینکه آیا واقعاً از سازمان لیگ به استقلالی‌ها گفته اند شما هیچ سهمی در تیم‌ملی ندارید؟ اگر جواب این سوال مثبت باشد، باید گفت سیاوش یزدانی به خاطر مصاحبه‌هایی که علیه اسکوچیچ انجام داده بود، شانسی برای حضور در تیم ملی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیوان IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    بهتر که از استقلال بازیکنی دعوت نشه تیم ملی پکیجی. بازیکنامون مصدوم بشن به ضررمونه.تیم ملی من استقلاله. بازیهای تیم ملی برام ارزشی نداره.
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    به جهنم... بهتر که نماینده نداره استقلال. همون کور و کچلای لنگی رو بریزه تو زمین بهتره.همون لنگیایی که دوزار نمی ارزه بازیشون بیشتر به سیستم فسکوچیچ میاد تا شیربچه های آبی... والا
  • عدالت IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    بدون تعارف و تعصب،استقلال بازیکنی در حد تیم ملی نداره،اگر هم یکی دوتا بازیکن تاپ هم داشته باشد،در همان پست چند بازیکن ملی پوش و نام بر وان ،لژیونر هست،لذا دلیلی بر دعوت از هیچ عزیزی از بچه های استقلال نیست،ولی در عوض تیم پرسپولیس چند بازیکن داریم که واقعا آچار فرانسه تیم ملی کشورمان هستند،مثل امیری،ترابی،سرلک،کامیابی نیا،عالیشاه،سید جلال،حتی عبدی و پهلوان و شیری که نبودشان در تیم ملی یک نقصان است.
    • انتی لنگی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      باید اسمت رو میزاشتی بی عدالت، اخه لنگی بدبخت پهلوان بود یا شیری بیاد تیم ملی والیبال بازی کنه یا سید جلال با اون سنش بیاد جلو بهترین مهاجما یا عبدی که فقط با مفت خوری میتونه گل بزنه و کامیابی نیا که دو بازی انجام میده مصدوم میشه، اینارو میگی اونوقت یزدانی و مرادمند بهترین دفاع های ایران رو نمیگی، حسینی که بیشترین کلینشیت رو داشتو نمیگی، مهدی پور که جزو بهترین هافبک های ایران بود رو نمیگی، حسین زاده که جزو موئثر ترین بازیکنای لیگ بود رو نمیگی بعد اسمتو گزاشتی عدالت، خنده داره والا گوشی میدن دست بچه سیزده چهارده ساله همین میشه دیگ، #بی عدالتی
    • جمال IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      بله نبودن عبدی یک ظایعه نه تنها برای فوتبال ما بلکه برای کل تاریخ فوتبال جهان یک ظایعه جبران ناپدیر هست و شنیده شده قطری ها در مذاکرات محرمانه گفتند حاضر نیستند بدون این ابر ستاره جام جهانی را برگزار کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی