نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
درویش:سعی می‌کنیم خواسته‌های گل محمدی را برآورده کنیم/ رادوشوویچ به بداخلاقی مشهور است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هفته پیش پول اوساگونا را فرستادیم ولی به دلیل تحریم‌ها پول به حساب ما برگشته است.

رضا درویش بعد از برتری پرسپولیس مقابل فولاد در جمع خبرنگاران در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار داشت: می‌دانید که هفته پیش پول را فرستادیم ولی به دلیل تحریم‌ها پول به حساب ما برگشته ولی فردا یا پس فردا از طریق راهی دیگر کار را انجام می‌دهیم.

وی افزود: از نظر ما مشکلی نیست و ۱۰۱ هزار دلار پرداخت شده است ولی گفتند موانعی به خاطر تحریم‌ها وجود دارد. اینها مسائلی است که نمی‌شود حرفی در موردش زد. ما پول را دادیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شکایت رادوشوویچ گفت: همین امروز با او تماس داشتم. علی الظاهر او مشهور به بداخلاقی و این حرف‌ها است. نیم فصل شروع شود کمیته فنی و سرمربی در مورد آن نظر می‌دهد و اگر هر راهی را آنها در مورد قرارداد وی مشخص کنند مشخص می‌شود.

درویش در خصوص اینکه آیا گل‌محمدی لیستی به باشگاه ارائه کرده است گفت: بازی تازه تمام شده است. او لیست خود را اعلام می‌کند و ما سعی می‌کنیم خواسته‌های او را برآورده کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا قرار است مطالبات بازیکنان پرداخت شود یا خیر گفت: کارهای بانکی انجام شده و احتمالا فردا پرداخت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    ناتوان از پرداخت 96 هزار. بعد نیم فصل پول پرداخت می شود . خوب بهانه یارگیری کامل شد پنجره بسته هست.. در ضمن بداخلاقی رادو .......... یک مدیر این نوع سخن نمی کند . با احترام از ش یاد کن. دعوت کن . نقدی 400هزار بدهید. پرونده را ببنید . تا بعد 6 ماه 1میلیون یورو ندهید.. اقای درویش بعد 3 ماه شما هم استعفا خواهید داده. ببین کی گفتم!!!!!!!! مثل صدری وقت ما را بی جهت نگیر. زمان را نسوزان. مشکلات تیم را واقعی بگو . و برو.بذار اونی بیاید که پول دارد..امثال ذلفقاری و شما بیشتر مدیر همایشی هستید.
  • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    تحریم های بانکی فقط برای پرسپولیس هست؟!!! پول پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس مثل اوساگونا به راحتی برگشت می خوره این تحریم شامل تیم های دیگه مثل کیسه که بدهی دیاباته دو برابر بدهی اسگونا و یا بدهی مدیر برنامه میلیچ با پرداخت اون توسط مدیران کیسه برگشت نمی خوره ؟!!!!!
  • غضنفر IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    مامور نابودی پرسپولیس نه مدیر باشگاه؛ آقای دوست وزیر! بازیکن میتونه یک میلیون ادعای خسارت کنه و تا سنت آخرش را بگیره، ملتفتی؟! بجای رفتار محترمانه و رتق و فتق امور و مصالحه شروع به مصاحبه های تنش زا میکنه! اصلا چیزی را که نمیفهمم اینه که چرا استقلال هیچ وقت واسه پرداخت دلارهای بازیکنان مفت خور و مربیان خارجی بی افتخارش دچار مشکل نشد! هیچ کس نفهمید کی و چجوری پولاشون را گرفتند اونوقت در پرسپولیس مدیران نالایق بدترین رفتارها را در قبال بازیکن و مربی می‌کنند و بعد از چندسال با فضاحت پول طرف هم البته با خسارت پرداخت میشه! همه هم میگن؛ کی بود کی بود من نبودم! لابد من بودم!
  • پارسه IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    من در امور بانکی اطلاع چندانی ندارم فقط یه سوال دارم. چطور همیشه تیمهای ما برای پرداخت قرارداد چند صد هزار دلاری بازیکن های خارجی با مشکل تحریم مواجه میشن اما مبالغ چند صدمیلیون دلاری دزدی و اختلاسی به راحتی به حساب های سویس و کانادا و ... واریز میشه؟ این مسئولین زحمتکش ( زحمت رو بردارید بجاش کلمه مناسب قرار بدید ) ما چطور پول تو جیبی توله هاشون رو اونور آب به حسابشون می ریزند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی