امیری: به مشکلات در پرسپولیس عادت داریم/ فوتبال ایران مدیون کی‌روش است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم کسانی که از صحبت‌های من در مورد کی‌روش برداشت بد کردند تجدید نظر کنند.

وحید امیری بعد از برتری پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت:خدا را شکر که توانستیم برنده بازی باشیم. این بازی خیلی مهم بود و می‌دانستیم حساست آن هم روی نیمکت و هم داخل بازی خیلی مهم است. خوشبختانه با درایت کادر فنی و بازیکنان توانستیم ۳ امتیاز خیلی مهم را کسب کنیم.

وی در خصوص بسته شدن پنجره پرسپولیس گفت: ما که به این موضوع عادت داریم. البته من اطلاعی نداشتم ولی امیدوارم در باشگاهی مثل پرسپولیس این اتفاقات به ندرت بیفتد ولی هر روز شاهد آن هستیم.

امیری در خصوص درگیری‌هایی که اتفاق افتاد عنوان کرد: من متوجه نشدم، فقط سر و صدا بود و زیاد هم پیگیر نشدم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص بازتاب صحبت‌هایش در مورد کارلوس کی‌ر وش گفت: دوست دارم همانطور که با صداقت حرف می‌زنم اینجا هم با صداقت حرف بزنم. هر کسی نداند خودم می‌دانم که کی روش من را از نفت به تیم ملی دعوت کرد. من فکر می‌کنم از صحبت‌های برداشت بدی شده است. فوتبال ایران مدیون کی‌روش است ولی یکسری از دوستان از این فضا برداشت‌های دیگری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: من اگر با صداقت حرف می‌زنم نباید اینگونه برداشت شود. من در مورد یک خطا در جریان بازی با قطر حرف زدم و این حرف کاملا فنی بود اما دیدم خیلی‌ها تیتر کردند که کی‌روش به من بدو بیراه گفته است. خیلی از خبرنگاران چنین تیترهایی زدند و من ناراحت شدم. کسانی که در متن فوتبال هستند برای جلب توجه چنین تیترهایی می زنند. من اگر در یک برنامه حرف زدم با صداقت کامل حرف زدم و امیدوارم کسانی که از صحبت‌های من در مورد کی‌روش برداشت بد کردند تجدید نظر کنند. ما دوران طلایی با کی روش داشتیم و اگر من گفتم با اسکوچیچ اعتماد به نفسم برگشته چون او به من فیکس بازی می‌دهد و اعتماد به من برگشته است.

خبرنگاری گفت آیا صحبت‌های شما با نکونام پیش از بازی در این مورد بود یا خیر گفت:نه، من و نکونام با هم چند سال همبازی بودیم و همیشه قبل از بازی ها این صحبت‌ها را انجام می‌دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عادل IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    وحيد جان ! شما تقصيري نداري ! متاسفانه خداداد و علي كريمي از سادگي و بي ريا بودن شما سوء استفاده مي كنند تا بحث را بطرف موضوعات مورد علاقه خودشان ببرند و از كيروش يك غول هشت سر بسازند ! آندو هم مثل شما ندانسته و از روي سادگي از اين دوستان بازي خورد! بهترين اسمي كه براي برنامه ١١ ميشه گذاشت ، ياغي هاست !!!
    • عادل IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      يادم رفته بود که آقای هميشه مصدوم (رضا جباری ) را هم به اين جمع اضافه کنم !!!
  • بهنام IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    تو ثابت شده ای ولی کلا تو‌ اون برنامه فقط میخوان کیروش رو خراب کنن و چه لذتی میبرن از این خراب کردن کیروش چه خوب چه بد ۳ سال رفته انگار همه خوب بودن کیروش بد بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی