نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تمجید یورو اسپورت از ملی‌پوش اسنوکر ایران/ قهرمانی در روز مادر خیلی خوشحالم کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین وفایی ملی‌پوش اسنوکر ایران پس از قهرمانی در رقابت های شوت آوت ۲۰۲۲، جام را به روح مادربزرگ خود تقدیم کرد.

حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران که در رقابت‌های شوت آوت ۲۰۲۲ شرکت کرده بود موفق شد با شکست حریفان به فینال این رقابت‌ها راه یابد. ملی پوش اسنوکر ایران در فینال این رقابت‌ها مقابل مارک ویلیامز قرار گرفت و توانست این اسنوکر باز را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند. 

پس از این قهرمانی، یورو اسپورت به تمجید از ملی پوش اسنوکر ایران پرداخت و نوشت: حسین وفایی با غلبه بر مارک ویلیامز در فینال مسابقات اسنوکر شوت آوت، اولین قهرمان ایرانی در مسابقات رنکینگی شد. وفایی که در اوایل هفته از سوگ از دست دادن مادربزرگ خود رنج می برد، بازی درخشانی را در فینال ارائه کرد.

وفایی پس از قهرمانی در این مسابقات در یک سخنرانی احساسی گفت: این قهرمانی را به مادربزرگم که چند روز پیش فوت کرد تقدیم می کنم. امروز در ایران روز مادر بود و من نمی توانم بیش از این خوشحال باشم. خدا را شکر که بعد از تمرین های زیاد توانستم قهرمان شوم. من سخت کار کرده ام و خدا را شکر که در نهایت یک تورنمنت را بردم و باعث افتخار مردمم شدم.

وفایی با وجود از دست دادن مادربزرگ خود، در این رقابتها نا امید نشد و توانست بدرخشد. قهرمانی ملی پوش اسنوکر ایران در این مسابقات باعث شد او نخستین ورزشکار ایرانی باشد که در رویداد حرفه ای های اسنوکر جهان جام را بالای سر خود می برد و در مسابقات رنکینگی، قهرمان می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    به جرات میگم خوشحال کننده ترین خبر ورزشی امسال رو شنیدم. جایی که هیشکی تلاشت رو منعکس نمیکنه و بری تو خاک رقیب قهرمان شی. دمت گرم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی