نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۲
جزئیاتی جدید از نحوه پیوستن آزمون به بایرلورکوزن فاش شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه معتبر آلمانی به جزئیاتی جدید از نحوه پیوستن مهاجم ایرانی تیم زنیت به بایرلورکوزن پرداخت.

سردار آزمون شنبه شب به تمامی شایعاتی که پیرامون آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده بود، پایان داد و با امضای پیش‌قراردادی با بایرلورکوزن، مقصد بعدی‌اش را مشخص کرد. این مهاجم ۲۷ ساله که تا پایان فصل در زنیت توپ خواهد زد، تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به این تیم بوندس‌لیگایی ملحق خواهد شد و تا سال ۲۰۲۷ در جمع لورکوزنی‌ها خواهد بود.

سیمون رولفس مدیر ورزشی بایرلورکوزن در گفت‌وگو با برنامه «Die Lage der Liga» از شبکه تلویزیونی «بیلد» آلمان، گفت: در ماجرای آزمون ما در یک رقابت‌ بین‌المللی بزرگ بر سر جذب این بازیکن پیروز شدیم، چون ما در بایرلورکوزن وقتی پای چیزی می‌ایستیم، سعی خواهیم کرد آن را در سطح بین‌المللی و در آلمان بیشتر گسترش دهیم.

طبق گزارش «بیلد»، لورکوزن برای مدتی طولانی با آزمون در تماس بود و ماجرای انتقال او به این تیم آلمانی تقریباً در پایان فصل گذشته تمام شده به شمار می‌رفت. براساس همین گزارش؛ نمایندگان باشگاه لورکوزن یعنی تیم اشتایتن (برنامه‌ریز تیم) و فیلیپه اِرشتاین (پزشک تیم برای انجام تست پزشکی) در پایان هفته پیش (شنبه) وارد دبی، جایی که تیم زنیت اردوی زمستانی خود را برپا کرده بود، شدند تا فرایند امضای پیش‌قرارداد با این مهاجم ایرانی را تکمیل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمون زاید IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    بدترین انتخاب ممکن برای سردار بود ،بایرلورکوزن تیمی که بازیکن های ایرانی رو نابود میکنه ،پاشازاده چی شد ،داریوش یزدانی چی شد ،کلا از صحنه فوتبال حذف شدن ،حالا ببینیم سردار به چه عاقبتی دچار خواهد شد
  • بنی سر تنگی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    چی میگی بهتر از روسیه که هست همی خوبه دیگه انشا الله موفق خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی