نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
۸ |
۱
گل گهر سیرجان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده بازیکن خارجی باشگاه گل گهر دیروز منجر به رای از سوی کمیته استیناف نشد.

کمیته استیناف دیروز به مدت نزدیک به ۴ ساعت پرونده بازیکن خارجی باشگاه گل گهر را بررسی کرد اما اعضای این کمیته برای صدور رای نهایی به اجماع نرسیدند و قرار شده تحقیقات بیشتری در خصوص این پرونده صورت گیرد. 

در رای صادره از سوی کمیته انضباطی ۷ امتیاز از باشگاه گل گهر کسر و ۳ امتیاز به تیم های پیکان، استقلال و سپاهان اهداء شد. باشگاه گل گهر به این رای اعتراض کرده  و هم اکنون منتظر صدور رای نهایی از سوی کمیته استیناف است. سازمان لیگ امیدوار است تا پیش از شروع هفته دوم دور برگشت لیگ برتر رای نهایی این پرونده از سوی کمیته استیناف صادر شود. 

نقطه ابهام این پرونده جایی است که آیین نامه انضباطی، باشگاه را مسئول مدارک ارایه شده می داند اما از سویی کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال بعد از بررسی مدارک ارایه شده بازیکن گابنی آن را تایید و ثبتش را بلامانع داده است. قرار است کمیته استیناف برای صدور رای نهایی تحقیقات جیدی در خصوص این پرونده داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4 در 6 IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    اصلا هم تابلو نيست کيسه فشار داره مياره چون فهميدن راي برميگرده
    • صامت IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      کمیته انضباطی واستیناف چکاره اند دربرابر سرداراستقلال؟
    • فوتبالی DE ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      اون که کارش برگشتن بوده و هست ، خود تویی لنگی ! فعلا" برگرد که خیلی حرف زدی
  • تاژکهیرآسیا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    دارودسته سجادی کیسه کش باآجرلوبه کمیته استیناف فشار میارن تا رأی برنگرده
  • شجاعی DE ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    اصلا هم مشخص نیست که خبرورزشی و رسانه های سرخ دارند فضاسازی میکنند که روی استیناف تاثیر بزارند .اونم استینافی که جاودانی که با افتخار اعلام میکنه من پرسپولیسی هستم داخلش هست .وای از این عدالتتون .اون دادرس مشنگ هم که نمی تونه جواب خبرنگارا رو نده .خب موبایلتو خاموش کن وقتی قراره رای بدی یعنی چه هر روز جواب همه رو میدی.البته آقای دادرس هم همون کسی هستش که سال ۶۷ می خواست حمیدعلیدوستی رو ببره پرسپولیس که موفق نشد.بله آقای دادرس دیگه ما که یادمونه شما طرفدار چه تیمی بودید پس انکار نکنید و ادعای عدالت و این حرفا نکنید خیلیا هنوز خیلی چیزا یادشونه هنوز درسته سنمون بالا رفته ولی حافظه مون سالمه
    • آنالیزور DE ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      اگر رای برگرده هم تازه رسیدیم بجایی که سنوات قبل بوده ، چند ساله امتیازهای بیشتر از این حرفا از استقلال گرفته شده ! اما شغالهایی که چند سال از داوری و مهندسی لیگ بهره بردن اینو بدونن که دورانشون داره بسر میاد . ضمنا" کفتارهای زرد که سالها با مافیای ساکت و تاج برای خودشون برند سازی کردن هم بدونن که لیاقتشون ته مونده خوری و پشت سر آبی ها ، نشستن سرسفره آماده هنر نیست ! مدیران مدعی و خودخواه اصفهانی کلری بجز سکه لای گز گذاشتن بلد نیستن و موقع گرفتن حق سرشون تو ...... هست !
  • حامد IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    حالا دیدین کارمند سابق روزنامه استقلال جوان هدفش چی بود از اینکه گفت حس میکنم پرونده به نفع گل گهر میشه؟؟ پشت پرده هماهنگ مبکنن که فلان چیزو تو برنامه‌ت بگو مام توییت میکنیم و حمله میکنیم بهت. همین شد که هواداراشون فشار بیارن که رای برنگرده. ملت و سیاه نکنین دستتون خیلی وقته رو شده
  • رضا IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    فدراسیون اشباه کرده، ولی اشتباه بزرگترو گل گهر کرده، چون می‌دونستن با چه بازیکنی قراداد میبندن. فیلم های بازیهاشو دیدن، قلعنه نویی از هر بازیکن خارجی که میاره تو تیمش کمش یکی دو میلیارد حق دلالی خودشه. اگه تیم پرسپولیس الان جای استقلال بود رای داده بودین دهن گل گهرو سرویس میکردین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی