نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
حرف‌های تلخ مادر مهرداد میناوند در اولین سالگرد درگذشت/ ای کاش واکسن کرونا را زودتر به ایران می‌آوردند/ پرسپولیس به خاطر مهرداد دوباره قهرمان شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مادر مهرداد میناوند در سالگرد درگذشت بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس گفت: ای کاش واکسن‌های ضد کرونا زودتر به ایران می‌آمد تا پسر شیرینم جلوی چشمانم پرپر نمی‌شد.

محمدرضا مدنی؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند در دیداری سرنوشت‌ساز تیم ملی عراق را شکست داد و راهی جام جهانی شد.

زینب فلاحتکار مادر مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره آسمانی شدن فرزندش و روزهای سختی که طی یک سال گذشته برای خود و خانواده‌اش سپری شده اظهاراتی را مطرح کرد.

خانم میناوند! روزها و ماه‌های گذشته را چطور سپری کردید؟

روزهای بدون مهرداد خیلی سخت گذشت. واقعاً از یادم نمی‌رود. شنیده بودم که می‌گویند خاک سرد است و بعد از این که داغی دیدید سردی خاک باعث می‌شود که کم‌کم آن داغ تلخ را فراموش کنید اما برای من چنین اتفاقی نیافتاد (اشک‌های مادر مهرداد سرازیر می‌شود). این وضعیت برای من روز به روز بدتر می‌شود. از زمانی که مهردادم را از دست دادم تازه فهمیدم چه گوهری از کنارم رفت. حالا هم خیلی خیلی جایش خالیست.

همه دوستانش از شیرینی و خوش زبانی مهرداد تعریف می‌کنند. شما چه تعریفی از پسرتان دارید؟

یک بچه فوق العاده با عاطفه و مهربان. پسری که دائم با همه مزاح می‌کرد و دوست داشت همه دور و بری‌هایش بخندند. اصلا رابطه‌ای با غم و غصه نداشت. یک پسر شیرین بود. یک دسته گل. مردم را خیلی دوست داشت. نمیدانم چرا خدا مهرداد را از من گرفت! نمی‌دانم!

فکر نمی‌کنید اگر امروز مهرداد به این بیماری مبتلا می‌شد شاید می‌توانستیم نجاتش بدهیم؟

قطعاً همین طور است. ای کاش واکسن کرونا را زودتر به ایران می‌آوردند. ای کاش درمان کرونا را زودتر در ایران شروع می‌کردند. ای کاش مهردادِ من هم واکسن می‌زد...! ولی آن زمان واکسنی در ایران نبود. متاسفانه علی انصاریان هم به خاطر همین موضوع از دنیا رفت. فقط این دو نفر نبودند، خیلی از مردم ایران به خاطر نبودن واکسن از دنیا رفتند و خیلی از خانواده‌ها داغدار شدند.

از دوستان و نزدیکان مهرداد کدامیک در این مدت جویای حال شما می‌شدند؟

خیلی‌ها حالم را می‌پرسند. خیلی‌ها سعی کردند من را تنها نگذارند که باید از تک تک آنها تشکر کنم. عزیزانی در باشگاه پرسپولیس و خیلی از افراد مثل آقای بهنام ابوالقاسم‌پور یا آقای محمدرضا مهدوی و آقای شیرینی و خیلی‌ها که الان اسمشان را به خاطر نمی‌آورم. همگی سنگ تمام گذاشتند و دستشان درد نکند.

حرف‌های تلخ مادر مهرداد میناوند در اولین سالگرد درگذشت/ ای کاش واکسن کرونا را زودتر به ایران می‌آوردند/ پرسپولیس به خاطر مهرداد دوباره قهرمان شود

شرایط روحی همسرشان چطور است؟

او هم وضعیتی بهتر از من ندارد. آنها تازه دو ماه بود که زیر یک سقف رفته بودند ولی متاسفانه به خاطر کرونا و پر کشیدن مهرداد آشیانه‌شان خراب شد و زندگی شان به هم ریخت.

حرف باقیمانده‌ای دارید؟

مهرداد پرسپولیسی دو آتشه بود. یک پرسپولیسی که همیشه دوست داشت این تیم قهرمان باشد. هر زمان پرسپولیس برنده می‌شد طوری خوشحالی می‌کرد که انگار دنیا را به او داده اند. از بچه‌های تیم پرسپولیس می‌خواهم برای خوشحالی مهرداد هم که شده دوباره این فصل قهرمان شوند. من مطمئنم روح مهرداد از قهرمانی بچه‌های پرسپولیس باخبر می‌شود و او را شاد می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ریز علی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    خدا بیامرز رعایت اصول بهداشتی را نمی کرد اصلا !!!!
    • مریم IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      والا اگه ماسک هم میزد الان زنده بود و انصاریان رو هم به کشتن نمی‌داد. مگه بقیه مردم که الان زنده هستن واکسن زده بودن. چرا نمیگید چرا باشگاه پرسپولیس تو اون شرایط برنامه زنده اجرا کرد.
  • شمسعلی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    متأسفانه عده ای حتی احترام روح رفتگان رو هم نگه نمی دارن و این روزا انواع و اقسام مشکلات رو برای پرسپولیس کبیر ایجاد می‌کنند بعد هم میگن نگران نباشید! نه، نگران نیستیم بلکه مطمئنیم که هدفتون جام دادن به کیسه جام ندیده هس
  • ز. پرسپولیسی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    روحش شاد مهرداد عزیز
  • محمدطاها IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    روحش شاد و یادش سبز تا همیشه..حیف و صد حیف از این جوونها که با بی تدبیری سران کشور طعم‌ زندگی رو‌ نچشیدن و فقط داغ هایی به قلب خانواده ها گذاشتن..واقعا اگر واکسن سریعتر وارد شده بود شاید الان خیلی‌ها زنده بودن..دایی نازنین من هم چند ماه پیش به کرونا مبتلا شد و یک هفته قبل از زمان واکسیناسیونش پر پر شد..
  • امیر IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    آن زمان، واکسن کرونای فایزر موجود بود که به دلایل کاملا سیاسی و واهی مردم را آن موقع از دسترسی به آن ممنوع کردند. یکی از طبعاتش فوت عده ای از جمله مرحوم میناوند بود
  • کامران زارعی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    درود جایگاه اش بهشت،و صبر برای عزیزانش خاص مادر گرامیشان
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    یه نفر با غرور و تکبر باعث کشته شدن هزاران نفر شد.خودخواهی و تصمیمات غلط. بعدش هم بزرگترین اشتباه اونجا بود کرونا را شایعه خواندن و کار دشمن دونستن. دشمن فرضی😂
  • ... IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    خدا رحمت کنه مهرداد میناوند و علی انصاریان رو و لعنت کنه نمکی رو که به جای وارد کردن واکسن کرونا، آمپول رمدسیویری رو وارد میکرد که تاثیری در درمان کرونا نداشت. خون خیلیها گردن مافیای دارو به سرکردگی نمکی و دوستاشه. چقد خونواده ایرانی به دلیل بی‌تدبیری و فساد مسئولین وقت داغدار شدن.
  • گل آقا IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    آن زمان واکسن حرام بود.الان نه اجباری نه اختیاری.
  • فربد US ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    روحش شاد، اما مهرداد هزارتا مریضی داشت، اگه بدنش قوی بود شاید قصر در میرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی