نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
یحیی درخواست مهم درویش را رد کرد/ ماجرایی که مدیرعامل پرسپولیس خیلی زود متوجه‌اش شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم یحیی گل محمدی به درخواست رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای جلسه حضوری پاسخ منفی داده است!

 رضا درویش مدیرعامل جدید از چهارشنبه گذشته به دنبال صحبت با گل‌محمدی بود اما سرمربی سرخ‌پوشان موبایل خود را بسته و به هیچ تماسی پاسخ نمی‌داد تا این وضعیت و تعلیق ادامه داشته باشد! طبعاً اگر او طرف حساب مذاکره شفاهی با مدیرعامل قرمزها شود، با قول او برای پرداخت و حل بحران مالی در روزهای آینده مواجه خواهد شد اما از آن‌جا که بازیکنان دست به اعتصاب زده بودند به هرحال رضا درویش اول باید با سرمربی حرف می‌زد.

بالاخره هم این اتفاق افتاد و این دو با یکدیگر صحبت کردند و یحیی گل محمدی در برنامه ورزش و مردم این موضوع را رسانه ای کرد و گفت: «سه خواسته داشتم و گفتم تا دوشنبه مشکلات را برطرف کنید با افتخار در خدمت تیم و باشگاه می‌آیم. من استعفا دادم و از تمام حق و حقوقم گذشتم. می‌توانستم فسخ کنم و پول سال بعدم را بگیرم اما بحث من خودم نیستم. استعفا دادم و گفتم پول من را تا جایی که کار کردم اگر توانستید بدهید. اگر شرایط اولیه همکاری وجود داشته باشد با افتخار هستم. تا دوشنبه هم فرصت دادیم.»

در همین ارتباط شنیدیم رضا درویش دوباره با یحیی گل محمدی تماس گرفته و خواستار جلسه حضوری شده اما جواب سرمربی پرسپولیس هم جالب بوده است: «شرط‌هایم را گفتم و باز هم تلفنی می‌گویم که اول پرداختی‌های باشگاه تا ۵۰ درصد برسد،دوم باشگاه زمین تمرین مناسب برایشان در نظر بگیرد و سوم برای نقل و انتقالات بودجه لازم تامین شود. بنابراین دیگر نیازی به جلسه حضوری نیست چرا که دوباره باید همین خواسته‌ها را مطرح کنم!»

به نظر می‌رسد رضا درویش خودش هم به خوبی می داند فراهم کردن این سه خواسته سرمربی پرسپولیس آن هم تا روز دوشنبه عملا امکان‌پذیر نیست. مدیرعامل جدید که به سختی و زحمت ۸ درصد پول قرارداد بازیکنان را فراهم کرده تا به ۲۸ درصد برسد حالا از کجا می‌تواند ۲۲ درصد دیگر پیدا کند؟

رضا درویش برهمین اساس و اینکه قادر به تأمین این خواسته‌ها نیست خواهان نشست حضوری با گل محمدی شد بلکه در این نشست چشم توی چشم (!) از سرمربی تیمش مهلت بیشتری بگیرد اما یحیی این درخواست را نپذیرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    یحیی فقط موبایلش برای بانیان تجمع روشنه
    • جک تری دی IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      اخه کیسه کش شما خدای رو هستید بقول فتل فوتشاپ هزار میلیارد پول اومده یه توپ پلاستیکی هم نبردین تو این چند سال .. کی دیده قهرمان چند ساله لیگ و دوفینال اسیا گرفتار پول باشه بازیکن خارجیش قهر کنه بره شماهم هم که این چندسال فقط برای سهمیه تلاش کردین شصد درصد پرداختی داشته باشین .. هرجای دنیا این اتفاق بیفته اون لیگ رو منحل میکنن قهرمان لیگ پرداختیش اندازه تیم هشت م جدول باشه
    • شمسعلی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      خب بتوچه؟ مدعی العمومی؟؟؟
    • شاهین IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      دروریش با ریسمان وزیر رفت تو چاه.مثل صدری..درویش دو ما دیگر الفرار... چرا پرسپولیس اسپانسر ندارد. چرا تبلیغات محیطی را باید به فدراسیون بدهد چرا استقلال پول دور محیطی به فدراسیون نمی دهد.. وزیر فدراسیون همه کابینه اصلی استقلال هستند.
  • سید نورالدین موسوی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    ضعیف بودن مدیرعامل موجب گستاخی گل محمدی شد . چنین مربیانی باید سریعا اخراج و از فوتبال کنار گذاشته شوند.
  • امانی. امیدیه IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    یحیی مسئول اموررفاهی؟ یامسئول امورفنی بازیکنان؟ بقول برانکو عجب سیرکی شده فوتبال ایران فعلی
    • محمد IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      زمان برانگوه سیرک بودالان میخواددرست بشه یایا قهرکرده
  • پرسپولیس ایرانم IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای درویش بنده بعنوان ی هوادارپرسپولیس بشما میگم رفتار یحیی دراین مقطع بضررپرسپولیسه ووقتی سرمربی میداند اینهمه پول از شرایط باشگاه خارجه وباز طلب میکنه معلومه ک بدنبال اغتشاشه.ازشما خواهش داریم یکی رو بیارید بجاش
  • هخامنش IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خبر ورزشی تریبون باشگاه لنگ، زمین تمرین تیم لنگ که یکی از بهترین ها تو آسیا حساب میشه دریافتی هاشون هم که پنجاه درصد بوده الان علت هوچیگری هاتون چیه لنگیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی