حمید سجادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم کسب مجوز حرفه‌ای از فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درصورتی در آینده شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را پیدا می‌کنند که مجوز حرفه‌ای کسب کنند. یکی از شروط کسب مجوز حرفه ای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی است.

در همین راستا وزارت ورزش و جوانان برای این‌ که دوری تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به بیش‌ از یک فصل نکشد در نامه‌ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال جاری به بخش خصوصی واگذار خواهند شد و دولت دیگر هیچ نقشی در اداره این تیم‌ها نخواهد داشت.

همچنین قرار است تا پایان ماه جاری ده تا بیست درصد از سهام دو باشگاه در فرابورس به مردم ارائه شود. دیگر سهام دو باشگاه هم قرار است به شرکت‌ها، شخصیت ها و برندهایی که توانایی اداره استقلال و پرسپولیس را دارا هستند واگذار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهرخ خان: IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    اون هشتاد نود درصدم باز به دولتیها میرسه. اینا ول کن این دو باشگاه نیستن. البته باز بهتر از هیچیه. یادمه چند سال پیش پستهای برق رو چون نمیتونستن به کارکنان شرکت برق بدن فک و فامیل شرکت برقیها تو واگذاریها شرکت میکردن و کارو میگرفتن ولی عملا خود شرکت برقیها همه کاره بودن. تو این مملکت چیزی که راحت دور زده میشه قانونه، قانون.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی