۰
پیشنهاد ویژه لورکوزن برای حل اختلاف زنیت و آزمون/ سردار به یک شرط نیم فصل به آلمان می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زنیت به اردوی تدارکاتی خود در دوبی پایان داد و راهی پرتغال شد. به همراه ۲۷ بازیکن که سردار آزمون در میان آنها نیست.

عدم حضور سردار آزمون در لیست سفر زنیت به پرتغال طبیعی است به این خاطر که این بازیکن مبتلا به کرونا است و نمی تواند تیمش را در سفر به پرتغال همراهی کند.

انتشار یک پیام از سوی یکی از همبازیان سردار آزمون و پاسخ مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به این پیام موجب شد تا برخی پیش بینی کنند که سردار آزمون نیم فصل راهی لورکوزن خواهد شد.

در حالی که قرارداد او با باشگاه آلمانی از ابتدای فصل آینده به مدت ۵ سال خواهد بود. البته لورکوزنی ها به مدیر برنامه سردار گفته اند دوست دارند آزمون نیم فصل به اردوی تیم ملحق شود و در این صورت حاضرند بین ۲ تا ۳ میلیون یورو به زنیت پرداخت کنند.

ماگومد اوزدویف هافبک ۲۹ ساله زنیت با انتشار تصاویری سیاه و سفید از خود و آزمون در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، نوشت: رؤیاهایت را دنبال کن. دلم برایت تنگ خواهد شد. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هم زیر این پست هم‌تیمی روسی‌اش پاسخ داد: تو، تمامی هم‌تیمی‌هایم، همه مربیان و تمامی هواداران زنیت همیشه در قلب من هستید.

این بدین معنی نیست که سردار آزمون در تعطیلات زمستانی اردوی تیم زنیت را ترک خواهد کرد. او تا پایان فصل با باشگاه قرارداد دارد.  باشگاه زنیت به این سوال که آیا حاضر است که در ازای دریافت چند میلیون دلار رضایتنامه زودهنگام سردار آزمون را صادر کند؟ گفت: در صورتی این کار را انجام خواهد داد که  یوری آلبرتو، مهاجم برزیلی را بخدمت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی