نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
زوج زهردار طارمی - دیاس منحل شد/ انتقال ۵۰ میلیون پوندی به لیورپول
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس دیاس مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال پورتو و هم‌تیمی مهدی طارمی با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون پوند راهی لیورپول می‌شود.

لوئیس دیاس مهاجم ۲۵ ساله و کلمبیایی تیم فوتبال پورتو در آستانه ثبت یکی از نقل و انتقالات گران قیمت این باشگاه است و با ۵۰ میلیون پوند راهی لیورپول می‌شود.

طبق اعلام رسانه‌های انگلیسی، لیورپول در رقابت با باشگاه‌هایی چون تاتنهام در نهایت موفق شد پورتو را برای جذب دیاس راضی کند. نشریه «استار» در این خصوص اعلام کرد که دیاس با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۹۰ هزار پوند در هفته با لیورپول به توافق رسیده است. همچنین طبق گزارش نشریه میرر، قرمزها ۳۷٫۵ میلیون پوند پیش پرداخت به پورتو خواهند داشت و آپشن هایی به ارزش ۱۲٫۵ میلیون پوند در قرارداد گنجانده شده است که در ادامه به پورتو پرداخت خواهد شد. پورتو در ابتدا به دنبال مبلغ ۸۳ میلیون پوندی بود که بند ۶۶٫۴ میلیون پوندی در قرارداد او را به همراه داشت اما لیورپول در نهایت موفق شد پورتو را راضی به مبلغ کمتری کند.

دیاس یکی از کلیدی ترین بازیکنان پورتو طی سه سال اخیر بوده است. او این فصل در کنار مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو یکی از زهردارترین زوج‌های حمله در لیگ پرتغال را تشکیل داده بود. این دو بازیکن در این فصل برای پورتو روی هم رفته ۲۹ گل به ثمر رسانده‌اند (۱۶ گل دیاس و ۱۳ گل طارمی) و ۱۳ پاس گل داده‌اند (۵ پاس دیاس و ۸ پاس طارمی). دیاس یکی از رقبای طارمی برای کسب عنوان آقای گلی هم بود که حالا مهاجم ایران این فرصت را دارد که این عنوان را برای فصل جاری از آن خود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدمحمد IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    دیاز یک سر و گردن بالاتر از طارمی بود این فصل و واقعا شایستگی بازی در لیورپول رو داره. گل های حساسی برای پورتو زد که یکیش رو طارمی نزده به لحاظ اهمیت و حساسیت گل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی