نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
همه در انتظار باز شدن کشوی جادویی/ پرسپولیس جای استقلال را در صدر جدول می‌گیرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خبر از اعلام شدن رای جنجالی پرونده گل‌گهر دادند.

طبق اعلام یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قرار است فردا رای نهایی در خصوص پرونده گل‌گهر سیرجان اعلام شود.

به طور طبیعی استقلالی‌ها و پیکانی‌ها به همراه سپاهانی‌ها امیدوارند کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را تایید کند اما تیم‌هایی چون پرسپولیس و گل گهر به شدت دنبال تغییر این حکم هستند. طبق شنیده‌های ما رای کمیته استیناف صادر شده و در کشوی دبیرکل فدراسیون فوتبال است و اگر این رای تغییر کند، تیم‌هایی چون پرسپولیس و گل گهر سود زیادی می‌کنند و حتی پرسپولیس استقلال را در صدر جدول می‌گیرد و گل گهر هم با ۲۹ امتیاز به جای سپاهان تا پله سوم جدول بالا می‌رود.

در جدول جدید شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۳۵ امتیاز صدرنشین می‌شوند و استقلال با یک پله سقوط و ۳۳ امتیاز در مکان دوم قرار می‌گیرد ضمن اینکه یکی از بردهای استقلال کم شده و به مساوی‌های این تیم اضافه می‌شود. سپاهان هم تیمی است که با تغییر رای خیلی ضرر می‌کند و ششمین باخت در کارنامه این تیم ثبت می‌شود. در آن صورت سپاهانی‌ها ۲۶ امتیاز می‌شوند و گل گهر با ۲۹ امتیاز و تنها یک شکست که مقابل فولاد داشته تا پله سوم جدول بالا می‌رود. در واقع می‌توان گفت با تغییر حکم کمیته استیناف شاهد زلزله عجیبی در بالای جدول خواهیم بود و تقریباً جایگاه همه تیم‌ها  در بالای جدول تغییر می‌کند.

حالا باید دید آیا این رای امروز اعلام می‌شود و یا مسئولان فدراسیون فوتبال ترجیح می‌دهند این کار را به بعد از بازی سه شنبه ایران و امارات موکول کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر .... IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    فقط یه جوری اعلام کنن که پوست فرناز خراب نشه، حیفه
    • آذری ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      حتی اگر این خبر رو به یک لنگی میدادی هم اینطوری نمیتونست به خودشون حال بده!!! فعلاً تیم مافیایی ، رسانه ای لنگیا درحال لجن فراکنی بابت تحت تاثیر قرار دادن استیناف هستن بلکه باز هم بتونن بیرون از زمین بازی امتیاز کسب کنن!! بابا چقدر متوهم هستین شماها.... کم بزنین این ترکیبات سنتی و صنعتی و شیمیایی رو باهم و به جوونیتون رحم کنین!!! ما بالاخره نفهمیدیم وزیر گل میزنه یا نه ؟؟؟ پول استرا آخه چجوری و کجا پرداخت شده لامصب... وا بده و کم بزن داداش بخدا بخاطر خودتون میگم!!!
  • احمدرضا IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    هیچ وقت در ایران رای بر علیه استقلال چه در زمان سابق و چه در زمان حال صادر نمیشود و نخواهد شد دوستان ٔگل گهری زیاد امیدوار نشوند،اون فرار به ترکیه هم تابلو بود و نمیشد کاری کرد چون پای فیفا به ماجرا کشیده میشد
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کمیته استیناف لطفا به نتایج مهندسی شده چندسال اخیر هم ورود کنه واون امتیازات وجام های اسنپی که به تیم سوگلی وزارتخونه دادند پس بگیره وبه صاحبان اصلی اش بازگردانه .این هست عدالت واقعی .
  • Roojaa IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اگه گل گهر هر سه بازی رو سه هیچ باخته بود،این وسط رای کمیته انضباطی باید چی میشد تا گل گهر تنبیه بشه؟!! یعنی همون سه هیچ اعلام میکردن؟!!
    • محمد IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      اگه تیمی بازی رو ببره که دیگه نمیره کمیته انضباطی شکایت کنه.استقلال و سپاهان و پیکان چون بازی مقابل گلگهر رو نبردن رفتن شکایت کردن
  • صالح IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    منظورتون از همه پیروزیچیهاست
  • ناشناس IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    گل گهر برنده 🤩🤩

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی