نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رئیس کمیته استیناف زمان صدور رای پرونده گل گهر را مشخص کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از زمان قطعی صدور رای پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر خبر داد.

 علیرضا صالحی درباره زمان صدور رأی پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بعد از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد باگناما مهاجم اهل گابن گل گهر که منجر به کسر امتیاز این تیم  در سه بازی مقابل تیم های پیکان، سپاهان و استقلال شد و همچنین حضور این بازیکن در ادامه بازی ها ممنوع اعلام شد، باشگاه سیرجانی به کمیته استیناف اعتراض کرد.

رئیس کمیته استیناف در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال اضافه کرد: کمیته استیناف بلافاصله پرونده فوق را در دستور کار قرار داد و رای نهایی در این خصوص فردا صادر می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • روح الله غفاری فرزند غلامرضا شیراز IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    تراکتورسازی با وجود پنجره بسته با عالیشاه، نوراللهی و هاشم بیک‌زاده قرارداد بست که مصداق بارز بازیکن غیرمجازه و این بازیکنان در چهار مسابقه ابتدایی نیم فصل دوم برای این تیم بازی کردن اما نتایج اون بازی‌ها سه بر صفر نشد چون اعلام کردن قصور از سمت سازمان لیگ بوده و تراکتور از این موضوع اطلاعی نداشته پس جریمه‌ای اعمال نمیشه. آقای براتی هم با گفتن این جمله که "یک ناهماهنگی باعث این اتفاقات شد" داستان رو ماستمالی کرد بازیکن گابنی گل گهر هم با تأیید مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون کارت بازیش رو دریافت کرد. کمیته استیناف اگه فردا رای رو تایید کنه چجوری میخواد این تناقض آشکار رو توجیه کنه؟
    • مشروح 86 IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      پارسال بازیکن نود ارومیه به شکل غیر قانونی برای این تیم به میدان رفت و تیمهایی که با نود بازی میکردند شکایت کردند. نتیجه این شکایت این شد که درسته که این بازیکن غیر قانونی بوده ولی چون کارت بازی داشت بازیها سه بر صفر نشد! نام این دو بازیکن نود ارومیه تورج آقایاری و هادی آقازاده بوده حالا امسال همین اتفاق برای گلگهر افتاده ولی ...
    • الف.سین IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      چون اون زمان آجرلو مدیر تراکتورسازی بود. آجرلو تمام تخلفات این فصل استقلال اعم از بازیکن سرباز و غیرقانونی رو ماست مالی کرده تا حالا...
  • ابرام US ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    بلا فا صله و فردا ؟ .............. یا شما معنی بلافا صله را نمی دانید یا رییس کمیته استینا ف !! در هر دو حا لت وا ی بر ما !!
  • تاج اصیل اریایی IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    معلوم پانزده میلیاردی که لنگییا علنی کردن به حساب قاضیان کمیته استیناف واریز شده ،،،،به قول مسولین گل گهر قانون این زمانه پوله که ما علی ماشاالله فراوان به حساب کمیته استیناف واریز کردیم
    • کیسه کش حقیر IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      جناب کاج فصیل ویرانی الآن که رأی استیناف به نفع کیسه شد و دو امتیاز معیشتی ریختن توی کیسه کثیف. حالا چی میگی؟؟ حالا پرسپولیس پول داده یا کیسه؟؟؟
  • کیسه حقیر DE ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    الان کیسه کشا بین دوراهی سخت قرار گرفتن...نمیدونن بگن وزیر میخواد کیسه رو نابود کنه....یا بگن بعد از بابا مسعود فوتبالمون پاکه:)
  • سوزش گلات DE ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    دو حالت داره: رای برگرده : اینا با اسم کاج مشکل دارن رای برنگرده : بابا مسود دیگه نیست و فوتبالمون پاکه
    • کیسه حکومتی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      فعلأ که همه چی بر وفق مراد کیسه هست از کرونا بگیر تا امتیاز و استیناف ورای استراما. قضاوت با پرسپولیسیهای عزیز
  • جواد IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    واقعا کامنتها رو میخونم متاسف میشم که چقدر تعصب کور کورانه و یا بیسوادی تو جامعه ما زیاد شده بعضیها پرونده تراکتور رو با این پرونده مقایسه می کنند آقایون تراکتور خبر نداشته و جعل نکرده و برای گرفتن یک حق مدرک جعلی ارایه نداده فرق میکنه با کسی که مرجع صادر کننده حق رو با یک مدرک جعلی فریب داده مهم نیست رای کمیته استیناف چی میشه کمی به سواد و قدرت استدلالمون بیافزاییم بد نیست دلیل اینکه هر روزمون بدتر از دیروزمونه همین بیسوادیهاست
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      تو تعصب کور داری که ادعای باسوادی داری و دیگرونو بیسواد میدونی. از چشات معلومه که از همین حالا خودتو باختی و میدونی که رای کمیته استیناف چی میشه. آقای باسواد جهت اطلاعت باید بگم جهل به قانون رافع مسئولیت نیست. نمیدونستم و نمیخواستم نداریم. مقصر اصلی تو  هر دو سه پرونده‌‌ای که دوستان در بالا بهش اشاره کردن سازمان لیگه که کارت بازی برای بازیکن صادر کرده. چطور همین سازمان لیگ تو همون بازی معروفتون تونست جلوی بازی ژستد و یامگا رو بگیره اما نتونست جلوی بازی باگناما رو بگیره. اصلا استقلال از کجا فهمید که مدارک باگناما درست نیست. این کلک مرغابی سعید فتاحی بود که با راپورت همسرش خانوم حمیرا اسدی خواست امتیاز مفت بریزه تو کیسه زباله شما. قهرمانی نیم‌فصلتون پرید و احتمالا  جناب حسن‌زاده برکنار شد از کار. حسن‌زاده قبل برکناری بهتره خودش استعفا بده چون جای یه قاضی باسواد و عادل رو اشغال کرده. مسند قضاوت جای عجله کردن و گوش به اینو اون سپردن نیست.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      حسن‌زاده مرتکب چندین اشتباه فاحش شده: ۱. خطای ارکان فدراسیون رو در جریان پرونده باگناما نادیده گرفته. ۲. قبل از تکمیل پرونده اقدام به صدور حکم کرده. ۳. منطبق با قوانین فیفا حکم درستی صادر نکرده. حالا اگه بخوان این شخص بازم در این مسند باقی بمونه نشونه زیر دهن‌کجی فدراسیون به فوتبال پاک و زیر پا گذاشتن قانونه. سختترین کار دنیا قضاوته و اگه ثابت بشه که قاضی علم کافی و عدالت وافی نداره انفصال از خدمت کمترین مجازاتشه. از خری که پالونش کجه نباید انتظار داشت که بارشو به مقصد برسونه دوست عزیز. ایشون چشمشو به روی چندین پرونده (قضیه هتل امارات، کتک‌کاری فرودگاه، کرونمایی استقلالیا و پرونده سربازی یزدانی و مرادمند) که همگیشون به استقلال مربوط میشه بسته. اگه ماجرای فرودگاه به بیرون محیط ورزش مربوط میشه ماجرای کنعانی‌زادگان و توهینش هم به بیرون محیط ورزش مربوط میشه. رضا جاودانی برای چی باید بگه در فلان مسئله شکایتی به دست ما نرسیده که بخواییم براش تصمیم‌گیری کنیم در صورتی که بعضی مسائل احتیاج به شاکی خصوصی نداره و خود مدعی‌العموم میتونه شاکی اصلی باشه.
    • شاهرخ خان: (۳) IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      اینه که میگیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کارشو درست انجام نمیده و از عدالت کافی برخوردار نیست.
  • تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل: IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    رئیس کمیته استیناف: "قهرمان نیم‌فصل پرسپولیسه نه استقلال!!" استقلالیا عرضه قهرمان شدن تو نیم‌فصل رو هم ندارن. فردا قیافه کیسه‌کشا و رئیس کمیته انضباطی و جاودانی دیدنیه.
    • کرد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      رای اصلا و ابدا بر نمیگرده کجای این مملکت دیدی اشتباهشونو گردن بگیرن با این فدراسیون وسیاسیون اب دوغ خیاری اشتباه مسعولی رو مسعول دیگه لاپوشونی میکنه خیالدون راحت
  • محمد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    این دادرس خییییلی پولکیه . به قرآن اگه این رای برگرده این مرتیکه پول گرفته.
  • متین IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    اگه رای به نفع کیسه باشه.بایدهمه تیم های متخلف حتی خود استقلال هم متضرر بشه .و کسر امتیاز شامل همه بشه نه فقط جایی که کیسه میخواد قهرمان بشه. و گل گهر بدبخت که به هزار سختی به این کیفیت فوتبال رسیده.قانون اگه شامل همه بشه خوبه.البته.خود فدراسیون مقصره. نه گل گهر
  • خوشبخت IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    اللهم صل علیمحمد وآل محمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی