شمسایی بد موقعی به تیم ملی فوتسال آمد!/ نسل جدید فوتبال ایران می‌تواند در جام جهانی موفق شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال می‌گوید شمسایی بد موقع سرمربی تیم ملی فوتسال شد.

محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید شرایط برای جوانگرایی در تیم ملی با حضور وحید شمسایی مهیاست و او به خوبی می‌تواند پروسه تغییر نسل را در تیم ملی فوتسال ایران پیاده کند. گفت‌وگوی خبرورزشی را با این بازیکن بخوانید.

به عنوان همبازی سابق وحید شمسایی، حضور او روی نیمکت تیم ملی فوتسال را چطور ارزیابی می‌کنی؟

خوشحالم که وحید شمسایی که سال ها عمر خود را در فوتسال گذرانده و انرژی زیادی برای این رشته گذاشته حالا سکاندار تیم ملی فوتسال شده است. کار بسیار سختی درانتظار شمسایی و دستیارانش است و او زمان بدی به تیم ملی امده  چرا که تغییر نسل و جوانگرایی برای تیم ملی ضروری است و حالا روی دوش شمسایی افتاده است. اما مطمئنم با تلاش و تجربه می‌تواند به موفقیت برسد و اتفاقات خوبی برای تیم ملی رقم بخورد.

به نظر شما جوانگرایی در تیم ملی فوتسال لازم بود؟

الان دیدگاه ما جهانی است و داریم به حضور روی سکوی جهانی فکر می‌کنیم. البته کاردر آسیا هم سخت شده  و تیم هایی که زمانی حسابی روی آنها باز نمی‌شد الان دارند خوب کار می‌کنند. با توجه به اینکه سه سال دیگر و زمان جام جهانی ۲۰۲۵ ستاره های ما پا به سن گذاشته تر می‌شوند به نظرم این تغییر نسل لازم است.

خودت مدتی از میادین دور بودی و در نهایت به مس سونگون پیوستی؟

یک نیم فصل را بیرون بودم. فصل گذشته در تیم خوب منصوری قرچک حضور داشتم و تا روز آخر مانده به شروع لیگ هم منتظر تیمداری آنها بودم که متاسفانه منحل شد. با وجود دو پیشنهای که داشتم یک نیم فصل بیرون ماندم تا راهی تیم خوب و همیشه مدعی مس سونگون شوم. خوشحالم به تیمی‌آمدم که جزو مفاخر فوتسال ایران است و قهرمانی ایران و آسیا را یدک می‌کشد.

در مورد صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی چه نظری داری؟

واقعا لذت بردیم و به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. همانطور که ما در فوتسال داعیه قهرمانی جهان داریم این نسل از فوتبال ما نیز می‌تواند حرف های زیادی برای گفتن در جام جهانی داشته باشد. ما زود صعود کردیم و کار سختی داریم. به نظرم باید بازی های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی در نظر بگیرند تا انشالله بتوانیم از گروهمان صعودکنیم. در بازی با عراق حضور بانوان نیز اتفاق مثبتی بود که امیدوارم در آینده نیز ادامه داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی