نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اخراج یزدانی درست بود ولی پنالتی هوادار سوخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان می‌گوید داور باید یک ضربه پنالتی در محوطه جریمه استقلال و به سود تیم هوادار می گرفت.

سید حسن نوشه ور ناظر فدراسیون فوتبال در خصوص قضاوت تیم داوری بازی دو تیم استقلال و هوادار به خبر ورزشی گفت: بازی روند طبیعی را طی می کرد ولی در دقایق پایانی داور اشتباه تاثیر گذاری داشت. در دقیقه ۱۰ بازی که استقلال پنالتی به دست آورد، مدافع هوادار با دست و آرنج خود مهاجم استقلال را شارژ کرد و او را نقش بر زمین نمود و صد در صد پنالتی و تصمیم داور درست بود.

وی درباره صحنه ای که بازیکنان هوادار اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند، اظهار داشت : در این صحنه برخورد توپ به دست مدافع استقلال دردقایق پایانی پنالتی نبود و دست بازیکن استقلال کاملا بسته بود. به نظر من تمام اخطار های داور به بازیکنان و حتی مربیان درست بود و این اعتراض ها باید با کارت زرد جریمه شوند.

کارشناس داوری کشورمان در خصوص اخراج سیاوش یزدانی مدافع تیم استقلال نیز  گفت: اخراج سیاوش یزدانی نیز درست بود چراکه او در جریان بازی تخلف انجام داد و اقدام به انداختن یک توپ اضافه به داخل زمین کرد تا باعث توقف بازی شود.

به همین دلیل کارت زرد دوم و سپس اخراج درست بود اما چون یزدانی توپ را به  محوطه جریمه استقلال فرستاد بود داور باید در محوطه جریمه یک خطای پنالتی  سود هوادار می گرفت. اما داور نزدیک همان جایی که هوادار صاحب اوت دستی شده بود، بازی را دوباره به جریان انداخت تا این تنها صحنه جنجالی دیدار باشد و پنالتی هوادار سوخت.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی