بازخوانی تمام دعواهای سرمربیان استقلال با نفر اول نیمکت تیم ملی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از پیروزی مقابل هوادار، انتقادات تندی علیه اسکوچیچ مطرح کرد.

سرمربی استقلال جمعه شب به شدت از عملکرد دراگان اسکوچیچ پیرامون بازیکنان این تیم انتقاد کرد و حتی مدعی شد این مربی فقط برای هدایت تیم‌های باشگاهی مناسب است!

دعوای سرمربیان استقلال با مردان شماره یک نیمکت تیم ملی در فوتبال ایران اتفاق بی‌سابقه‌ای نیست و پیش از این هم شاهد تقابل‌های مشابه بوده‌ایم. ماجراهایی که گاهی اوقات فقط به انتقادات سرمربی استقلال محدود نشده و واکنش‌های تند سکان‌دار تیم ملی را هم در پی داشته است.

داستان حجازی و مایلی‌کهن

رابطه ناصر حجازی فقید با محمد مایلی کهن هیچگاه گرم نبود. در زمستان سال ۷۴ بحث بر سر آن بود که حجازی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود ولی ناگهان خبر آمد که حکم به نام مایلی‌کهن زده شده است!

محمد مایلی کهن طی دوران سرمربیگری خود در تیم ملی زیاد از بازیکنان استقلال استفاده نمی‌کرد و البته شرایط آبی‌پوشان در قسمتی از دوران حضور مایلی کهن چندان هم خوب نبود ولی اواخر تابستان و اوایل پاییز سال ۷۶ ناصر حجازی تأکید داشت جواد زرینچه باید به تیم ملی دعوت شود و مهدی پاشازاده نیز فیکس بازی کند ،نگاهی که محمد مایلی‌کهن اصلاً به آن معتقد نبود.

البته طرفین هرگز در رسانه‌ها به طور مستقیم با هم وارد جنگ نشدند ولی حرف‌های کنایه‌آمیز می‌زدند.

جنجال شبانه

یکی از تاریخی‌ترین دعواهای سرمربیان استقلال و تیم ملی به بهار سال ۸۷ برمی‌گردد. زمانی که امیر قلعه‌نویی دلش می‌خواست مجتبی جباری هر چه سریع‌تر برای دیدار فینال جام حذفی از اردوی تیم ملی جدا شود و از امارات به تهران بازگردد ولی علی دایی به عنوان سرمربی این تیم مخالفت کرد.

هر دو طرف در برنامه ۹۰ روی خط آمدند و کار حسابی بالا گرفت. دایی مدعی شد قلعه‌نویی اشراف کاملی نسبت به مفهوم «روز بازی‌های ملی» ندارد و سرمربی استقلال هم که از این حرف فوق‌العاده عصبانی شده بود، به شدت علیه مرد شماره یک تیم ملی در تلویزیون موضع گرفت. رابطه این دو نفر برای چند ماه به خاطر همان ماجرا تیره بود.

مصاحبه کی‌روش

کارلوس کی روش هم در مقطعی کوتاه با امیر قلعه‌نویی جنگ رسانه‌ای داشت. رابطه این دو نفر با یکدیگر کلا گرم نبود ولی پس از اینکه تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ مسابقه را به عراق باخت، حرف‌های قلعه نویی باعث ناراحتی کارلوس کی روش شد به طوری که در یک مصاحبه تلویزیونی از همان استرالیا علیه امیر قلعه‌نویی و همچنین حمید درخشان که در آن زمان سرمربی پرسپولیس بود، موضع گرفتپ.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 1 IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    بعد انقلاب یه مدت طولانی علی پروین از فوتبال محروم شد تا زمان هاشمی که فائزه هاشمی اومد مشکل علی پروینو حل کرد و به فوتبال برش گردوند، حالا جالبیش اینه که همین مایلی کهن رفته بود زیرآب علی پروین را زده بود. اینکه علی پرون قبل انقلاب چکار کرده بود که مایلی کهن تونست محرومش کنه خودش داستان مفصلیست. درکل این مایلی کهن که الان جانماز آب میکشه با زیرآب زنی خودشو کشید بالا
  • الف.سین IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    نه درخشان نه قلعه نویی علیه کی روش کلامی حرف نزدند. کی روش باخته بود میخواست ذهن مردم رو ببره سمت دیگری همین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی