نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
هزینه سرسام‌آور تعمیر ورزشگاه آزادی/ سرنوشت پروژه‌ای که ۱۳ سال پیش آغاز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای تعمیر ورزشگاه آزادی ۷۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا این ورزشگاه در وضعیت خوبی قرار گیرد.

علیرضا عاصم‌یوسفی، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی با تاکید این مطلب می‌گوید: «به هر حال این مجموعه، یک مجموعه فرسوده است و ایراداتی دارد. البته ما سعی کرده‌ایم به سمت اصلاح حرکت کنیم. بر همین اساس نیز سقف سالن دوازده هزار نفری در ۲۵ روز و به صورت رایگان بازسازی و آماده شد. الان هم در حال ترمیم استخر قهرمانی هستیم. ترمیم و بازسازی ورزشگاه آزادی نیاز به ۷۰۰ میلیارد تومان دارد که هزینه این بازسازی از درآمدها و برخی سرمایه‌گذاری‌ها خواهد بود و قطعا با بودجه دولتی نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم.»

او همچنین به بدهی فدراسیون‌های ورزشی به شرکت توسعه اشاره می‌کند: «بدهی فدراسیون‌ها در سال‌های گذشته انباشته شده و الان به ۱۱۰ میلیارد تومان رسیده است. ما یک شرکت کاملا دولتی و تحت نظارت هستیم و باید پاسخگوی بدهی‌ها و مخارج خود باشیم. همه ما در یک کشتی هستیم، اما تعیین و تکلیف این ارقام به نفع شرکت توسعه و فدراسیون‌ها است. ما در سال‌های گذشته حتی مالیات نیز پرداخت کرده‌ایم.»

با توجه به پراکندگی ساختمام فدراسیونها عاصم یوسفی از طرح برج خبر می‌دهد: «درباره زمین فدراسیون‌ها باید بگویم که ما به این نکته رسیدیم که این پهنه ساختمان فدراسیون‌ها هیچ هماهنگی با هم ندارند. بر همین اساس همه زمین‌ها را برگرداندیم و آن‌ها هیچ زمینی ندارند. ما طرح برج فدراسیون‌ها را داده‌ایم تا همه در آنجا مستقر شوند.»

مدیر شرکت توسعه درخصوص پروژه ورزشگاه ۴۰ هزارنفری بانوان می‌گوید: «این پروژه سیزده سال قبل شروع شد، اما بعد از چند وقت تعطیل شد و حتی ضرر و زیان نیز داده‌ایم که مبلغ آن در سال جاری ۷.۵ میلیارد تومان است، البته امسال پولی ندادیم. به هر حال پروژه را در اختیار خودمان گرفته‌ایم و فکر می‌کنم سال آینده این پروژه را به سمت ساخت و بهره‌برداری ببریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صادق IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    خدا پدر ژیم قبلی رو بیامرزه که این استادیوم و مجموعه ی آزادی رو واسه ایرانیها ساخت.
  • عجیب! IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    خدا رحمت کند سازنده ی این ورزشگاه را.یکی این مجموعه را ساخت و ننالید!یکی ۵۰سال ازش استفاده کرد و از تعمیرش هم عاجزه!فرق بین خادم و خائن یکیش اینه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی