نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ادعای جالب سیمئونه بعد از شکست مقابل بارسلونا/ آن‌ها برتر نبودند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید اعتقاد دارد با وجود دریافت ۴ گل از بارسلونا، تیم برنده برتر از تیمش نبوده است.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید بعد از شکست سنگین تیمش در خانه بارسلونا گفت که حریف تیم برتر زمین نبود و فقط به نحو مطلوب، از موقعیت‌های خود استفاده کرد.

ال‌چولو در مصاحبه بعد از بازی گفت: «کاملاً مشخص است، تیمی که برنده می‌شود حتماً بهتر کار کرده و این تلاش، واقعاً ارزشمند است. حالا ما باید سعی کنیم انرژی و قدرت تهاجمی خود را بهبود ببخشیم. ما چندین موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم، اما در نهایت بارسلونا به گل رسید و البته در فوتبال در نهایت هر تیمی که قوی‌تر است برنده می‌شود. من معمولاً فوتبال را با شانس‌های گلزنی می‌سنجم. بارسلونا، نیمه اول ۴ موقعیت داشت و ۳ بار دروازه ما را باز کرد، اما ما یکی از ۴ فرصت خود را تبدیل به گل کردیم. اگر ۰-۱ برنده می‌شدیم به ما می‌گفتند چقدر خوب بازی کردیم.»

سیمئونه ادامه داد: «در فوتبال روش‌های مختلفی برای پیروزی وجود دارد و امروز قدرت بارسا غالب شد. البته تیم من بعد از دریافت گل چهارم هم عقب نشینی نکرد و ما شاهد بیدار شدن قدرت و شخصیت تیمی پس از دریافت گل چهارم بودیم. واکنشی که از سوی تیم دیده شد قوی‌تر و تهاجمی‌تر بوده و همان چیزی بود که در برابر والنسیا رخ داد. در مورد بازیکنان هم نمی‌توانم نظراتم را برای همه فاش می‌کنم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی