نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اعتراض شدید درویش به علیرضا بیرانوند/ ما گلر نداریم او پنجره پرسپولیس را می‌بندد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است تیمش با وجود غیبت چند بازیکن برابر فولاد خوزستان خوب بازی کرده است.

رضا درویش پس از شکست پرسپولیس در دیدار سوپرجام گفت: در بازی‌های این شکلی قطعا باید یک تیم قهرمان شود! بچه‌های ما نیمه دوم با وجود یک بازیکن کمتر نمایش خوبی ارائه دادند و روی یک غفلت گل خوردیم.

وی ادامه داد: ۸ بازیکن تیم ما مصدوم شدند یا کُرونا گرفتند و نتوانستند به این بازی برسند. با وجود نداشتن این ۸ بازیکن کلیدی باز هم توانستیم بازی قابل قبولی ارائه دادند. موقعیت‌های خوبی داشتند که نتوانستند تبدیل به گل کنند و این هم از زیبایی‌های فوتبال است و مبارک فولاد باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت پاداش بازیکنان در روز بازی سوپرجام اظهار داشت: عمده مشکل ما این نیست و مشکلاتی است که به ما تحمیل شده است. در بدو ورود پول اوساگونا را از دوستانم گرفتم و دادم بعد هم که نامه بدهی باشگاه در خصوص انتقال نادری آمد.  بیرانوند گلر تیم ملی هم  شب بازی که ما دروازه بان ذخیره هم نداریم پنجره پرسپولیس را بسته است. همه این موارد از گذشته به ما تحمیل شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    پس. شما چکاره ای پول کسی که ببرای تیم بازی کرده رو باید بدی دیگه به جای اینکه مشکلات تیم رو حل کنی توپ رو میاندازی تو زمین دیگران اگر از دستتون بر نمیاد چرا به ۴۰ میلیون هوادار خیانت میکنید
  • !!! DE ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    حرف مفت نزن اگه شکایت نمیکرد پنجره هم باز بود بازم هیچ غلطی نمیکردی. آخه ماموری و معذور.
  • کمیل CA ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    مدیرعامل باید پول بنده خدا رو بده دیگه؛مدیرعامل بیجا می کنه پول نداره بازیکن می گیره که باز جریمه بشیم. بنده خدا بیرانوند؛ یک میلیارد تومن پول از قراردادش هم توسط مدیرعامل قبلی خورده شد، کلی هم سود کردید از انتقالش؛ بعد زبون مدیرعامل بی عرضه هنوز درازه. شرم کنید. طرفداران ابنقدر شعور دارند که بفهمند این بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تقصیر کیه.
  • صادق IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    کمی پول به بوژیدار نمیدهند تا پرسپولیس مردمی را بدهکار کلان کنند تا دروازه بان هم نداشته‌باشد ، این وزیر و این درویش نفوذی کیسه برای کیسه و رقبای پرسپولیس بازی میکنند سیاه بازی اش مال هوادارهاست ، خب مدیر بی لیاقت بیرو و بازیکنان پرسپولیس مردمی چند سال باید منتظر پولشان بمانند ،جون بکنید حق و حقوقشون رو بدهید کجای دنیا سراغ دارید تیم پنج سال پیاپی قهرمان شود و دو نایب قهرمانی آسیا را داشته باشد اما محتاج نان شب باشند !!؟ این از کرامات مدیران دولتی و حکومتی هستش.
  • رضا IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    یادمون نرفته که بیرانوند بخاطر پرسپولیس رفتنش به اروپا رو به تعویق انداخت. کاری نکنین که بازیکنها دیگه دلشون نخواد توی تیمهای استقلال پرسپولیس بازی کنن. قدر نشناس نباشین. خیلیها از همین تیمهای امید رفتند اروپا. منت هم سر این بنده خدا نزارین که با زحمت و زور بازوی خودش رفته
  • فوتبالی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    بیرو به شدت به گردن پرسپولیس حق داره. عوض اینکه مزد زحماتشو بدین اینجوری باهاش برخورد میکنین. با همین ترنسفرش کلی پول گیرتون اومد. نامرد نباشید. یادمه قبل از بیرو همیشه توی دروازه مشکل داشتیم. بیرو که اومد همه چی یادتون رفت.
  • فوتبالی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    ان شاالله پرسپولیس و استقلا خصوصی بشن پی همه ی دلالها از فوتبال و بیت المال قطع خواهد شد. دیگه قرار داد که بستند دو دستی و با احترام پول بازیکن رو بهش میدن.
  • از نظر شما ملت ببخشن تمام پولشون رو مستراب بی عرضه IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    خوب کرده
  • سامان IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    تو که عرضه نداری پول بیاری برای باشگاه بیخود میکنی مدیریت قبول میکنی از طریق باند بازی با وزیر میان مدیر میشن فقط حرف مفت میزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی