نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کنعانی‌زادگان با این حکم کمیته اخلاق فقط بگوید خدا را شکر!/ اگر حکم سنگین‌تر می‌دادند...
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به تمجید از سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پرداخت و از او به‌عنوان یکی از بهترین مربیان فوتبال کشورمان یاد کرد.

حسین فرکی مربی و کارشناس فوتبال ایران درباره حکم کمیته اخلاق و محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان از دو بازی تیم ملی، مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*هر انسانی ممکن است اشتباه کند. اگر یک آدم عادی خطایی بزرگتر از این می‌کرد شاید خیلی‌ها توجه نمی‌کردند، ولی در مورد ورزشکار ملی همه چیز فرق می‌کند. در چنین اتفاقاتی قطعاً خود فرد بزرگترین آسیب را می‌بیند، ولی کنعانی‌زادگان باید بابت این حکم خدا را شاکر باشد. اگر هم حکم سنگین‌تر می‌دادند ممکن بود این بازیکن بیشتر آسیب ببیند، ولی مسئله مهم این است که هر فردی از خطایی که انجام می‌دهد تجربه کسب کند و مدعی شدن افکار عمومی را هم در نظر بگیرد.

قهرمانی  فولاد خوزستان را به مجموعه فولاد و مردم خوزستان به خصوص هواداران فولاد تبریک می‌گویم. من با آنها زندگی کردم و می‌دانم چقدر خوشحال هستند. اعتقاد من این است که باشگاهی مثل فولاد با این ساختار و استعدادهایی که در جنوب وجود دارد همیشه باید در اوج باشد و امیدوارم در آینده هم شاهد موفقیت‌های این باشگاه باشیم.

*در پاسخ به این پرسش که از بین استقلال، پرسپولیس و سپاهان کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ خواهد داشت باید بگویم هنوز زود است در این مورد صحبت کنیم. فکر می‌کنم شانس هر سه تیم تقریباً برابر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه بی عقل IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    اون موقع که لازم کنعانی رو لازم داشتید خوب بود الان که دیگه راحته محرومش می کنید مظلوم گیر آوردید دیگه
    • ضد کیسه IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      میخواهی بگیم اعدامش کنند تا شما و اقای حاج رضایی وهر کس از کنعانی خوشش نمیاید راحت شید برای چی باید شکر کند که بیشتر براش جریمه نبریدند من درک نمیکنم چرا واسه این بیچاره همه شمشیر بسته اید اصلا به شما چه مربوطه این یه کار حقوقیه که پروسشو طی کرده واتفاقا باید بگردند توطعه گرانی که این دام رو عمدا پهن کردند رو شناسایی واز میان همین جماعت کیسه نگران پیدا ومحکوم نمایند
  • شمسعلی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    حسین آقای فرکی از اون مربیان کار درست ایران هس ولی یادمون نره قایدی با اون پرونده اش باید بگه خیلی خیلی خدا رو شکر!
  • کوهمره_جروق IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    واقعیتش فوتبال ایران اصلا بدرد نمیخورده.من خودم زورکی بازی های پرسپولیس و گاهی اوقات هم استقلال نگاه میکنم،فقط چون طرفدار پرسپولیس هستم.از بازی باشگاهی ایران هیچ وقت لذت نمیبردم و نمیبرم.ولی وقتی بازی های مثل بایرن مونیخ و منچستر و حتی پارس سن ژرمن نگاه میکنم اصلا میخ کوب میشم. البته ناگفته نماند وجود امثال شفر و برانکو و استراماچونی و کالدرون کمی لیگ ایران جذاب کرده بود ولی نزاشتن. به قول برانکو زمانی میرسه که لیگ ایران کاملا آماتور میشه .
  • مهدی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    غصه اینا رو که نباد خورد اینا پول مملکتو دارن میخورن او کثافتکاری میکنن.
  • صمدقلی DE ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    شارلاتانیزم رسانه ای فقط اونجا که هیچ خبرنگاری جرات نمی کند از فساد اخلاقی گروهی تیم حکومتی در هتل دوبی حرفی بزند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی