نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
مهدی مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی کیا در فوتبال ایران یک چهره عادی نیست؛ سوابق ملی و بوندس‌لیگایی او حکم می‌کند وقتی به هر دلیلی ساز جدایی را کوک می‌کند درباره‌اش سخن‌ها گفته شود.

آرتین زهرابی؛ دبیر فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای گفت مهدی مهدوی کیا به صورت خودجوش و بدون اطلاع فدراسیون، با ارسال یک ایمیل به فیفا از سمت خود کنار رفت. مهدوی کیا پیش از این، علاوه بر سرمربیگری در تیم امید ایران، مدیرفنی فدراسیون فوتبال نیز محسوب می‌شد.

بی تردید مهدوی کیا یکی از چهره‌های محبوب با وجاهت ویژه برای شهاب الدین عزیزی خادم بود؛ مردی که او به حضورش در فدراسیون افتخار می‌کرد. رئیس فدراسیون فوتبال اما نه وقتی مهدوی کیا گرفتار حاشیه‌ای عجیب شد در این باره سخن گفت، نه آن گاه که شنید او از سمتش استعفا داده کلامی‌بر زبان آورد.

بی‌گمان جدایی مهدوی کیا ضربه ای سخت بر پیکره فدراسیون عزیزی خادم خواهد بود؛ اما اینکه چرا او در این باره هیچ حرفی نمی‌زند از جمله عجایب این روزهای فدراسیون است!

مهدوی کیا در فوتبال ایران یک چهره عادی نیست؛ سوابق ملی و بوندس لیگایی او حکم می‌کند وقتی به هر دلیلی ساز جدایی را کوک می‌کند درباره‌اش سخن‌ها گفته شود. راستی چرا عزیزی خادم در این مورد ویژه، سکوت کرده است؟ مهدوی کیا در ایمیلی مستقیم به فیفا از مدیریت فنی فدراسیون فوتبال ایران استعفا داد؛ آیا همین نکته به ظاهر ساده (که اعتبار رئیس فدراسیون را نزد فیفا مخدوش می‌کند) عزیزی خادم را به فکر فرو نمی‌برد؟

شهاب الدین عزیزی خادم هم امروز این واقعیت را انکار نمی‌کند که دیگر یک چهره ملی با اعتبار و وجاهت "مهدوی کیا" کنار خودش ندارد؛ پس چرا پس از این جدایی، حتی یک کلمه حاضر نیست حرف بزند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزی چی ها IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    چون بابا مسعود رفته مهدوی کیا هم استعفا داد..بعدش نوبت یحیی شل محمدی
    • مرتضی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      دونده آبی اومده ...
  • فرناز IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    چقدر نازک نارنجی. یعنی هر کسی انتقاد یا حرف زدن در مورد سرمربی فوتبال رو داشت، اون سرمربی باید سریع اسعفا بده؟! بعد بگید چرا نربی خارجی میارن. کیروش و همین اسکوچیچ که بیچارشون کردن از حرف و حدیث ولی با قدرت ادامه دادن. برو مهدی کیای عزیز، برو همون آلمان قهوه تو بخور و سوار بنزت شو و لایو بزار. اینکاره نیستی عزیز.
    • لنگیای کیسه کش حمومی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      داداش اکیروشو خوب اومدی ولی اسکوچیچو نه قبل کیروش آرزومون رفتن به جام جهانی بدونه استرس و دقدقه بود میخواستیم فقط تو جام جهانی باشیم حتی به عنوان تیم دوم قبل کیروش سه بار تونسته بودیم بریم جام جهانی که سال 1978 و 1998 و 2006 بین اولی تا دومی بینشون بیست سال اختلافه یعنی بیست سال نتونستیم بریم جامجهانی از دومی تا سومی و از سومی تا چهارمی هم هشت سال که چهارمی کیروش بود که اگه نبود معلوم نبود الان فوتبال ملیمون تو چه اوعضایی بود پای دلالا رو از تیم بریده بود نمیتونستن دخالت کنن و بازیکن بندازن تو تیم ملی واس بالا بردنه قیمته بازیکن ولی آخرش کارشونو کردن و کیروشو فراری دادن از انتخاب مربی مورد نظر که به حرفشون گوش کنه و انتخاب بازیکن واس تیم ملی یه مربی اوردن که تو مربیگری موفق نبود که مربیگری تیم ملی رو هم تو خوابش نمیدید که هرکاری بگن انجام بده شما ببین محرمی فیکسه اما وریا و رضاییان و اسماعیلی فر و تیکدری حتی دعوت هم نمیشن یا بازیکن اتوبوسو جاکشی میکنه ولی باز دعوت شد!!! یا اینکه فرجی که خوده یایا هم قبولش نداره دعوت میشه سرلک و کامیابی نیا دعوت میشن 😂😂نیکنفس و مهدی پور و مراد
  • TeamMelli US ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    آرتین، بجای جمله "در باره ا ش سخن‌ها گفته شود"، بهتر است بگوییم "در باره فوتبال ما و فدراسیون سخن‌ها گفته شود". بسیار متأسفم که شرایط آنطور رقم خورد که مهدی مجبور به استعفا شده است. فکرش را بکنید، اینهمه به تیم ملی‌ افتخار داد، به ما اعتبار داد، دوره مربیگری بین المللی دید، و به پایه هم دارد کمک می‌کند. دیگر چه میخواهند؟ بعد می‌گویند چرا استعداد‌ها مملکت را ول میکنند و میروند.
  • قاسم IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    در فوتبال ایران روبایدتخته کرد.
  • محسن IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    سال گند پیش هست یه غیر ورزشی جاش می گذارند
  • حسن IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    مملکت عجیبی داریم چون تصمیم گیرندگان اصلی فدراسیون در واقع مجری دستورات خارج از آن جا هستند و مهدوی کیا کار خوبی کرد کنار رفت زیرا خارج از گود نشینان ،ورزش را ضایع کرده اند.
  • فوتبال پاک IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    هرچه اطراف فدراسیون فوتبال از عناصر پرسپولیسی کمتر باشه فوتبال زودتر در راه اصلی و صاف خودش قرار میگیره و پیشرفت میکنه زیاد به این حرفها نباید توجه کرد
  • مهریار FR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    این سوالات رو اونایی باید جواب بدن که عزیزی خادم رو انتخاب کردن. اصلاً اونایی که فدراسیون رو سیاسی کردن و سیاسی میخوان.
  • حسن IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    آقای عزیزی خادم شبیه مجری ها و گزارشگرا فقط بلده کلیشه ای،کلی گویی و مناسب با نظام صحبت کنه.اصلا این آقا نه از مدیریت چیزی میفهنه و نه تخصصی توی فوتبال دارد.... اگه همین الان بیاد و در مورد آقای مهدوی کیا مصاحبه کنه معلومه چی خواهد گفت: بسم الله الرحمن الرحیم.... با سلام خدمت مردم عزیز و شهیدپرور ایران بایستی عرض کنم جناب آقای مهدوی کیا یکی از فوتبالیست های خوب کشورمان بوده اند و هم اینک از لحاظ کسوت مربیگری ،همه ی درجات عالی را طی کرده اند و بر همه ی ما واجب است شان ایشان را حفظ کنیم و به ایشان احترام بگذاریم و البته احترام میگذاریم.. ایشان خیلی برای تیم امید کشور عزیزمون ایران زحمت کشیدند و باز ما از ایشان کمال تشکر را داریم و از خداوند برای ایشان کمال توفیق را مسئلت میکنیم. این حرفهای تکراری و انشاء گونه یا از سر بیسوادی ایشونه یا از سر زرنگیشون که آتو دست مسئولی ندهد و به گونه ای هم در مورد مهدوی کیا حرف زده باشد هر چند ما از این نوع گفتنان جواب هیچ کدوم از سوالاتمون رو نخواهیم گرفت. این آقا با اینکه داعیه شفاف سازی دارد اما هرگز و به هیچ وجه شفاف و بی پرده و با شجاعت صحبت نمکند.
    • مهدی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      خیلی باحال بود! 💯
  • رضایی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    مهدوی کیا نیازی به تعریف و تمجید ندارد ، اسمش کافیه ، و این رفتن نماد عینی نخبه کشی در فرهنگ ماست ، روزگارش به سلامت .
    • احمد IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      دوست سطحی نگر من! چرا از هیچی خبر نداری نظر میدی؟ مطابق قانون پست جدید مدیر فنی در فدراسیون ها قرار داده شده و متصدی باید مدارک تحصیلی، مربیگری و آموزشی داشته باشد و از سوی دیگر، تمام وقت مانند یک کارمند در فدراسیون باشد... خبر مهدی مهدوی کیا با توجه به اینکه ورزشی هست، تا الان با سلام و صلوات مونده بود و تازه حضور منظم هم نداشت. از طرف دیگه ایشون توی تیم امید هست و فقط با توجه به قانون از فدراسیون رفت. تا زمانیکه دست از سطحی نگری و زود باوری برنداریم اوضاع همینه که هست. با همین نگاه یه کلید بهتون نشون میدن و اوضاع مملکت رو با خاک یکسان می کنند!!
    • محمدمهدی GB ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      این بنده خدا با اینکه سالها آلمان زندگی کرده ولی ففط زبان آلمانی بلده صحبت کنه اونم نه خیلی کامل .و بزرگترین مشکلش کم سوادی بوده چون سطح تحصیلاتش اول راهنماییه . بالطبع زبان انگلیسیش هم فوق العاده ضعیفه و کسی که زبان بین الملل نمیتونه صحبت کنه تو مربیگری به هیچ عنوان پیشرفت نخواهد کرد نمونه ش علی کریمی و فرهادمجیدی
    • یک پرسپولیسی IT ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      مهدوی کیا اگر از رونالدو و مسی بالاتر بود اگر رو دست مارادونا بود و اگر در تاریخ اول و آخر فوتبال یگانه بود ،باز هم یک حامی صهیونیست ها هست و ارزش هیچ چیزی حتی پست ترین چیزها را هم ندارد.او برای ایران و ایرانی الگو نیست
  • شیرودی GB ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اقای زهرابی بعضیا میگن افرادی مثل شما فقط بخاطر هجوم و فحاشی و هتاکی هوادار سرخ مجبورید مطالب اینچنینی بنویسید تا خانواده استاد مرحوم کمتر توسط این جماعت ( جماعت سرخ ساکن رشت) آزار و اذیت بشن .بله شما بالاجبار از این مطالب خلاف نظر واقعیتون می نویسید و باعث میشه بعضی افراد بیش از اندازه بزرگ بشن و شخصیت کاذب برای اونها درست میکنید .آخه وقتی ایشون حاضر نیست مربی دائمی باشه و شرطش این بود که مربی پروازی باشه این نشان دهنده این شخصیت مغرور و خودخواه ایشونه و شما با این مطالبتون به این اشخاص شخصیت کاذب میدید .یادتون نیست تو جام جهانی ۲۰۰۶ چه بلایی سر بزرگترین اسطوره فوتبال ما علی دایی آورد؟
  • بهمن حسین پور JP ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    من همشهری عزیزی خادم ام ایشون تنها از کانال نماینده مجلس وارد سیستم شده هیچ رزومه ورزشی ندارد درست مث رئیس جمهور رئیسی درپست ریاست جمهوری
  • ناشناس IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    حرف که زیاد داریم فقط یک موردش :وضعیت حکم صغر سنی به کجا رسید آقای نویسنده لنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی