دلیل خط خوردن بازیکن جدید استقلال/ ستاره جدید آبی‌ها به دیدار برابر ذوب آهن می‌رسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از قرار معلوم بازیکنان هنگام تغییر تیم و پیوستن به یک تیم خارج از استان خود باید عوارض خروج بپردازند و این مبلغ در اختیار هیئت فوتبال قرار می‌گیرد ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مشکل اصلی که موجب شد کارت بازی حردانی صادر نشود.

پیکان در حالی از گردونه جام حذفی کنار زده شد که بازیکن جدید استقلال اجازه حضور در میدان را پیدا نکرد. صالح حردانی نتوانست با پیراهن آبی وارد میدان شود و فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی پایان مسابقه مدعی شد دو ساعت قبل از آغاز بازی به او اطلاع دادند نمی‌تواند از وجود این بازیکن بهره‌مند شود. مدارک حردانی برای حضور در استقلال مشکل نداشت و این طور که خبرنگار ما از اهواز خبر داد، توافقات میان دو باشگاه نیز انجام شده بود ولی با این وجود پس چرا حردانی نتوانست در فهرست ۱۸ نفره استقلال برای جام حذفی قرار بگیرد؟

عوارض خروجی

از قرار معلوم بازیکنان هنگام تغییر تیم و پیوستن به یک تیم خارج از استان خود باید عوارض خروج بپردازند و این مبلغ در اختیار هیئت فوتبال قرار می‌گیرد ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مشکل اصلی که موجب شد کارت بازی صالح برای تقابل با پیکان صادر نشود، عدم پرداخت همین مبلغ بود.

باشگاه فولاد مشکلی نداشت چون اگر سرخ‌پوشان اهوازی رضایت نمی‌دادند، حردانی اصلاً نمی‌توانست با استقلال تمرین کند .البته مسئله عوارض خروجی دغدغه چندان مهمی نیست و بلافاصله پس از تسویه حساب، مجوز استقلال برای استفاده از این بازیکن صادر خواهد شد.

قول به مربیان

حردانی به مسابقه با پیکان نرسید و با توجه به اینکه تمرینات بسیار کمی هم قبل از این بازی با استقلالی‌ها انجام داده بود، حتی اگر کارت بازی‌اش صادر می‌شد، بعید به نظر می‌رسید فرهاد مجیدی از وجود او در ترکیب ثابت استفاده می‌کرد ولی حالا چند روزی است که صالح با استقلالی‌ها تمرین می‌کند و قطعاً هماهنگی بیشتری میان او و سایر شاگردان فرهاد مجیدی ایجاد شده است.

مدیران باشگاه هم به کادر فنی قول داده‌اند مسئله را حل می‌کنند و مجوز حضور این بازیکن را دریافت خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبالی DE ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    بازیکنای استقلال تهران رفتن فولاد و بلافاصله بازی کردن ولی بلعکسش به مشکل میخوره ! چرا ؟؟ چون هر جای این کشور قدم میزاری ، جوری تخم دشمنی و نفاق رو کاشتن و قومیتی و قبیله ای شده و تنها مقصرش هم اونی هست که میخواد از این قومیتی گری ها بهره ببره ! چه مسخره بازی شده ؛ ترک ، فارس ، عرب ، لر ، کرد ، لک ، بلوچ ، شمالی ، جنوبی و همه ایرانی هستیم و نباید زمینه سواستفاده رو به کسی بدیم . کسی که بدون اونکه خبر داشته باشه و بدون دلیل دم به تله این دشمنی ها میده واقعا" از روی نادانی و جهل هستش وگرنه که ایران و ایرانی رو هیچ ابزاری نمیتونه از هم جدا کنه و بین اقوامش فاصله بندازه . آقایونی که تو مرکز استان نشستین و صاحب مسئولیتی شدین ، اگر کاسه داغتر از آش هستی ، بهتره اینو بدونی که آدم کسی شدن افتخار نداره .
  • علی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    این مسخره بازیا چیه چطور بازیکنای جدید بقیه تیمها این مشکلو نداشتن آقایان درسازمان لیگ تصمیم گرفتن بخاطر لجبازی با مدیریت استقلال این تیمو نابود کنند 5سال حمایت از یک تیم خاص بود کل لیگ اعتراض داشتن ولی هیچ رسیدگی نشد الآن که اون تیم خاص یک جام از دست داد واستقلال هم قهرمان نیم فصل شد همه متحد شدن برای نابودی استقلال وحمایت از تیم خاص ما هوادارا قطعاً آروم نمیشینم اگر این رویه ادامه پیدا کنه چرا رسانه خبرورزشی به عنوان یه رسانه بی طرف اتفاقات ناجوانمردانه این چندسالو درج نمیکنه از تضعیف استقلالو بقیه تیمها با جذب بازیکنای بی کیفیت و سرازیر کردن دلالهابرای خروج بازیکنای خوب تیمها واستقلال مثل تیام جبارف مجید حسینی امید ابراهیمی وترک 16نفره بازیکنای استقلال و تعویض مربی ومدیر وثبات نگذاشتن در تیمهای دیگر واستقلال و ایجاد رسانه های فیک در فضای مجازی توسط وزیر وقت ارتباطات وبرعکس ایجاد ثبات در تیم خاص اینگونه لیگو مهندسی میکردن ولی الآن باایجاد مانع برای جذب وبازی بازیکنای جدید تصمیم به جلوگیری از موفقیت استقلال میکنن هوادارا لطفاً هوشیار باشید
    • کیسه سوز IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      خودت فهمیدی چی گفتی؟اخه دلال همونه که بابرادرش تو استقلال قدم رو میره کسی نمیتونه جلوشو بگیره خادم الکیسه و باباحمیدتون از اول فصل براتون لیگو مهندسی کردند الان میایی میگی فلان و.... هوچیگری کار برادران دالتون کیسه کش هست....بازیکن میلیاردی میگیرین وتومان تومان توجیبتون میریزن وزیروخادم الکیسه بعد براما حرف هم میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی