نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محسن قاسمی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از افرادی که در کمپ ترک اعتیاد اقدام به ضرب و جرح مرحوم محسن قاسمی کرده بود، دستگیر شد.

دو سال پیش بود که محسن قاسمی از سوی خانواده‌اش به کمپ ترک اعتیادی در بروجرد برده شد تا اعتیاد را ترک کرده و به زندگی عادی بازگردد، اما او در این مرکز به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفت. ضربات سنگینی که به سر محسن وارد شده و نرسیدن اکسیژن و مراجعه دیرهنگام به بیمارستان باعث آسیب مغزی شدید این جوان شد.

محسن قاسمی چندین ماه در بیمارستان تحت درمان بود اما با توجه به ناامیدی پزشکان از درمانش، به منزل منتقل شده و در این مدت خانواده به خوبی از قهرمان سابق کشتی آسیا پرستاری می‌کردند. در نهایت در روز ۲۳ دی ماه در پی تشنج‌های فراوان و پیاپی، موطلایی سابق کشتی فرنگی ایران در ۳۱ سالگی درگذشت.

مرتضی قاسمی برادر محسن، از دستگیری یکی از ضاربین محسن یک ماه بعد از فوت او خبر داد و به تسنیم گفت: چند نفر بودند که در این قتل دست داشتند. فردی که امروز دستگیر شده و سابقه کیفری هم دارد، همان کسی است که دهان محسن را بسته و پا روی سرش گذشته و با چوب او را کتک زده است. نقش این فرد در مرگ محسن بیشتر از سایر نفرات بوده است.

وی تأکید کرد: این ضاربان که با مرگ محسن حالا قاتل هستند، در این دو سال باید دستگیر می‌شدند چون محسن مرگ مغزی شده بود. به هرشکل با خواست خدا، همت قوه قضائیه و دادستان جدید بروجرد این اقدامات انجام شد و از همه آنها تشکر می‌کنم که قاتل محسن دستگیر شده و ان‌شاءالله سایر نفرات هم دستگیر شده و به سزای عمل‌شان برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی