نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شماره خاصی که نگذاشتند رضاییان انتخاب کند/ خرید جدید پرسپولیس شماره پیراهنش را عوض کرد
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در لیست جدیدی که باشگاه پرسپولیس در اختیار سازمان لیگ قرار داده، شماره ۲۷ برای رامین رضاییان انتخاب شده است تا به این شکل او نتواند شماره دلخواهش را برتن کند.

رامین رضاییان بعد از چند سال دوری از پرسپولیس دوباره در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم برگشت تا زیر نظر یحیی گل محمدی در راه قهرمانی به تیمش کمک کند.

در این بین اما در لیست اولیه باشگاه پرسپولیس که در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته بود، شماره ۷ برای رامین رضاییان در نظر گرفته شده بود اما ظاهرا به دلیل اعتراض‌هایی که از داخل تیم به این موضوع مطرح شده، این بازیکن مجبور شده شماره پیراهن خود را عوض کند. در لیست جدیدی که باشگاه پرسپولیس در اختیار سازمان لیگ قرار داده، شماره ۲۷ برای رامین رضاییان انتخاب شده است تا به این شکل او نتواند شماره دلخواهش را برتن کند.

گفتنی است شماره ۷ پرسپولیس به دلیل اینکه علی پروین، اسطوره باشگاه آن را می‌پوشید، از ارزش زیادی بین هواداران این تیم برخوردار است هرچند که در این سال‌ها بازیکنانی مثل سروش رفیعی و حتی جونیور براندائو در لیگ برتر هم آن را برتن کرده اند.

رامین رضاییان البته در تمرین امروز شماره ۱۷ را به تن کرد ولی طبق قانون او در بازی‌های رسمی نمی‌تواند این شماره را بپوشد چرا که در نیم فصل اول مهدی شیری آن را پوشیده است. بنابراین رامین رضاییان قطعا با شماره ۲۷ در بازی‌های لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید پرسپولیسی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    حالا چیزی واسه حاشیه سازی پیدا نکردید بند کردید به شماره پیراهن و چرت و پرت گقتن......... تازه مگه یه شماره ارث پدری کسی میباشه که کسی نپوشش..... بس کنید لطفا پرسپولیس یه تیم متحد و یکدله....همه یه هدف دارن اونم قهرمانی ششم
  • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    شماره هفت شماره سلطان ❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️
  • Raya IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    ۲۷ هم خوبه انشاالله موفق باشی آقا رضاییان,❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی