نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
علی فتح‌الله‌زاده
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص برکناری عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از اینکه هیات رئیسه بعد از چند دوره جایگاه واقعی خودش را پیدا کرده و اعمال قدرت کرده خوشحال هستم. آنها نشان دادند یک هیات رئیسه بشین و پاشو و در واقع ماشین امضا نبودند.

وی افزود: چند روز پیش هم اشاره کردم که عزیزی خادم از نظر توانایی با مدیرانی که داریم قابل قیاس نیست.

ما مدیران خیلی بزرگی داریم که نتوانستند وارد انتخابات شوند.

مثلا قانونی گذاشتند کسی که می‌خواهد باید رئیس شود باید ۱۰ برگ بگیرد اما این از آن کارهای عجیب و  غریب است.

چطور امثال آجورلو و قریب و... نمی‌توانند ۱۰ برگ را بگیرند ولی عزیزی خادم که سابقه فوتبالی ندارد ۳۰ برگ می‌گیرد.

مدیرعامل اسبق استقلال تصریح کرد: این مشکلات در دوره‌های گذشته هم بوده اما شما باید یک مبنا بگذارید.

وقتی کسی در بزرگترین باشگاه های آسیا مدیریت می‌کند نیاز ندارد که آن ۱۰ برگ را بگیرد.

در مجلس شورای اسلامی هم اگر کسی با مدرک دیپلم یک بار وارد شده با وجود اینکه الان قانون می‌گوید باید لیسانس داشته باشد، باز هم می‌تواند کاندیدا شود.

علی فتح‌الله‌زاده

فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: مساله مهمتر این است که مجمع فدراسیون باید درست عمل کند. وقتی با کسی می‌بندند و پاداش می‌دهند معلوم است که آرا را از آن خود می‌کنند. این نوع کارها گریه دارد.

من قبلا گفتم تعداد مجمع را بالا ببرید و به ۲۰۰ برسانید تا نشود رای را خرید.

از نظر من عزیزی خادم باید با افراد کاربلد به فوتبال می‌آمد ولی فکر کرد همه چیز تمام شد و با با یکسری افراد کوتوله و کار نابلد جلو رفت و عزل شد.

من از رفتن او ناراحت هستم اما به هر حال عملکرد خود وی دلیل این کار بود.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره اقدام اعضای هیات رئیسه چیست گفت: نه اینکه آنها چون عزیزی خادم را عزل کرده باشند تبریک بگویم بلکه این کار آنها تبریک دارد چون منبعد رئیس بعدی را مسئول می‌کنند که تن به قانون می‌دهند.

با این اقدام هیات رئیسه یکه تازی ممنوع شده است. آنها در قالب قانون این کار را کرده‌اند و یکی از وظایف خود را به خوبی انجام دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جک تری دی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    فتل فوتوشاپ هرجا باد میاد اونطرفی هستی یا تیتر کیسه جوان بخیر زمان انتخاب شدن خوبان عالم با این تیتر : شهاب‌الدین عزیزی خادم
    • ابرام US ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      ای رفته دوباره به هوس آمده باز ...... با عشوه و صد کرشمه و راز و نیاز ================================================================================================= جون« فتلی» بگو کجا کردی بوتا کس ....با« قندل» و« شاه »و نا کسان سوز و گداز ================================================================================================= ================================================================================================= ترسم نرسی به مقصد ای حیلت باز.... ای راه دراز رفته با سوز و گداز ================================================================================================= این عاقبت جمله ی شیادان است ...... دست کوته ولی زیاده از پا ی دراز
  • حامد IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    با اختلاف دوروترین، نمک‌نشناس‌ترین، وقیح‌ترین‌ مدیر ورزش ایرانی تو. برید تیتر روزنامه‌شو ببینید روز رییس شدن خادم. در زمان سلطانی‌فر میگفتی خدمتی که به استقلال کرد یک دهمشو به پرسپولیس نکرد. بعد از رفتنش شد بابامسعود!!! بخدا آبی جماعت هویت ندارن که رو حرفشون نیستن. خجالت بکش مرد حسابی. همین خادم واسه هرکی خوب نبود واسه شما کم کار نکرد. ۲ امتیاز‌مفت، بازیکن غیرقانونی، بازیکن سرباز، یارگیری با پنجره بسته. اینا فقط الطافش بود. بدیهاش در حق پرسپولیس بماند.
  • هوادار IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    اتفاقا همین آقای فتح الله زاده برای ریاست فدراسیون فوتبال بهترین انتخاب است از هر لحاظی هم نسبت به سایرین برتری دارد
  • حاج فتول IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    این حاج فتول همه حرفایی که زده و مثالهایی که آورده منظورش خودش بوده!! هردقت تیم کیسه دنبال مدیره همین حرفارو بارها زده و خدایی تکراری شده برای همع؛ بیچاره چندسالیه پول به جیب نزده دلش برا مدیریت تنگ شده!!خخخ
  • صادق IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    فایل صوتی گویای همه چیز هست که در پرونده گل گهر چه سفارشی شده برای استقلال چی می گی فتح الله مردم دیگر سیاه نمیشن خودتی
  • ماسال IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    یکی از شاهکارهای ایشان برکناری مرحوم حجازی و انتصاب کریمی به جای ایشان بود. بعد روز تشییع جنازه اشک تمساح می‌ریخت؟!
  • سعید IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    حاج قتل خیلی آقایی ... دوستت داریم
  • محمود منوچهری IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    با سلام. به دور از هرگونه رنگ و هواداری : اگر کسی هست که شخص علی فتح الله زاده رو نشناسد واقعا باید به اون شخص حق داد هر نظری بده و حرفی بزنه جز اینکه ندونه تمام این صغری کبری چیدن ها و این فلسفه بافتن های جناب فتح الله خان به خاطر آماده کردن شرایط و زمینه سازی برای حضور جناب سردار آجورلو در پست ریاست فدراسیون هست. این عنوان دیپلم، عدم تهیه 10 برگ ، نداشتن سابقه فوتبالی و و و ... همه سیاستهای رنگ و رو رفته این شخص به خاطر منافع هست و کسانی که درک و شناختی از این شخص دارند خیلی خیلی خوب میدانند که چه در سر می پروراند. باتشکر از همه انسانهای عاقل و فهیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی