نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
نماینده ایران در قرعه‌کشی جام جهانی انتخاب شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده ایران برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی انتخاب شد!

مرحله گروهی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ روز دوازدهم فروردین در دوحه برگزار می‌شود و تیم‌های راه یافته به این تورنمنت رقبای خود را خواهند شناخت. تیم ملی کشورمان هم یکی از حاضران در این مسابقات است که از اوایل بهمن حضورش در جام جهانی را قطعی کرده است.

براساس عرف فیفا، رؤسای فدراسیون‌ها و سرمربیان تیم‌هایی که به جام جهانی راه پیدا کرده‌اند، در مراسم قرعه‌کشی شرکت می‌کنند و از قبل صندلی آنها به اسم رزرو شده است ولی حالا با توجه به اتفاقی که برای شهاب‌الدین عزیزی خادم رخ داد، تکلیف صندلی که قرار است ارشدترین مدیر فوتبال ایران تحت عنوان نماینده اجرایی کشورمان در آیین قرعه‌کشی روی آن بنشیند، چه خواهد شد؟ یکی از مسئولان فدراسیون در این رابطه به خبر ورزشی گفت :

هر اتفاقی که برای عزیزی خادم رخ بدهد، عملاً نمی‌تواند موجب آن شود که ما طی کمتر از ۴۵ روز آینده رئیس جدید برای فدراسیون انتخاب کنیم. مراسم قرعه‌کشی روز ۱۲ فروردین یعنی دقیقاً سه روز پس از بازی ما با لبنان برگزار می‌شود و به احتمال زیاد هیئت رئیسه هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد تا میرشاد ماجدی به عنوان نماینده ایران در مراسم مذکور حضور پیدا کند. البته حسن کامرانی فر هم مدنظر است ولی در شرایط عادی شانس اینکه آقای ماجدی رئیس هیئت ایرانی در دوحه باشد، بیشتر خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی