یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
۱۰ |
۴
گل محمدی جلوی اخراج یک استقلالی را گرفت!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از کارت زردهای پیام حیدری داور بازی پرسپولیس و آلومینیوم، نصیب رسول خطیبی سرمربی تیم اراکی شد.

رسول خطیبی روی یک صحنه و پس از اعتراض شدید نسبت به قضاوت پیام حیدری کارت زرد گرفت و چه بسا اگر دخالت یحیی گل محمدی نبود ممکن بود با کارت قرمز مواجه شود!

شنیدیم سرمربی پرسپولیس که همبازی رسول خطیبی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بوده و رابطه صمیمانه ای نیز با سرمربی آلومینیوم اراک دارد وقتی عصبانیت بیش از حد او را دید، دوستانه از لب خط او را آرام کرد و هشدار داد: رسول جان! آرام باش الان اخراجت می‌کند.

همین جمله صمیمی سرمربی پرسپولیس کمک کرد رسول خطیبی کمی آرام تر شود. هرچند سرمربی آلومینیوم اراک پس از پایان دیدار با پرسپولیس خشم خود را این چنین نسبت به پیام حیدری داور مسابقه نشان داد: از کیفیت داوری واقعا راضی نیستم. ما در  نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم آن هم در صحنه‌ای که ما یک فرصت تک به تک داشتیم ولی داور آفساید گرفت، گل حامد پادکل هم در شرایط مشکوک به آفساید رقم خورد اما این مسائل می‌گذرد و اشتباهات داوری ایرادی ندارد اما نوع صحبت کردن پیام حیدری برای من عجیب بود. من فکر می‌کردم او خیلی با شخصیت است ولی طوری صحبت می‌کرد که در شان داور یک بازی نبود. او طوری با کادر فنی ما حرف می‌زد که کلاس داوری ما را پایین آورد. داوران ما چون کارت قرمز دارند فکر می‌کنند هر کاری که دوست دارند می‌توانند انجام بدهند. آن کلمه‌ای که برای من استفاده کرده‌ای برای خودت. شما شخصیت خودت را نشان دادی. از این بابت ناراحت هستم که در بازی به این خوبی داور شخصیتش را این مدلی نشان داد. اصلا در ذهن من نبود ولی فکر می‌کردم شخصیت این آقا (داور) خیلی بالاتر است. نکته‌ای که عجیب بود الفاظ بد داور وسط و داور چهارم بود. به داور می‌گویم چرا در صحنه‌های ما به هم کمک نمی‌کنید ولی در صحنه‌های پرسپولیس به هم کمک می‌کنید. او بعد از این صحبت به من گفت قطع است! به او گفتم اگر سیستم قطع است چرا آنها را در گوشتان گذاشتید، برای مدل گذاشته‌اید؟ بعد از این صحبت من حرفی زد که همان چیز را به خودش می‌گویم. اگر بگوییم او با ما بد حرف زد کسی باور نمی‌کند. اگر یک مربی این کار را انجام بدهد فورا با او برخورد می‌کنند. الان او با من این مدلی صحبت کرده من باید به چه کسی اعتراض کنم؟ به این مسائل رسیدگی نمی‌شود ولی باز هم می‌گویم حرفی که به خود من زد برای خودش است.

در همین ارتباط شنیدیم پیام حیدری داور مسابقه علیه رسول خطیبی گزارشی مبسوط نوشته است که اگر این خبر صحت داشته باشد، سرمربی آلومینیوم اراک با محرومیت و جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 1 IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    آره این گل محمدی رفت جلو اخراج خطیبی را گرفت! ماهم فراموش کردیم داور یک آفساید اشتباه برای آلومینیوم گرفت تا گل نزنه و یه آفساید نگرفت تا لنگ گل بزنه!!! زشت نباشه این فصل 11 امتیاز از داوری گرفتین
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      فقط همون بازی با هوادار برای لال شدن یه تیم کافیه اما شما انگار پرروتر از این حرفا تشریف دارین
    • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      خجالت باید تو بکشی که پنالتیات از موی سر من بیشتر شده!!! خجالت بکشید زشته برو نهضت سوادآموزی سواد نداری وقتی پرسپولیس دو تا به آلومینیوم اراک میزنه یک گل تاثیر نداره؟؟؟ خجالتو تو باید بکشی دقیقا همون مدل آفساید را در خطرناکترین موقعیت ممکن برای پرسپولیس گرفت!!!!
  • علی IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    با تشکر از خبر ورزشی به اطلاع میرسانم که این داور واقعا تند و پرخاشگر است اتفاقا باشگاه آلومینیوم و رسول خطیبی باید از ایشان شکایت مبسوط بعمل آورند.
  • ابی از فلاح US ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    دوستان دقت کنن تا سوت داوری بر علیه ش فقط ی ذره شد این خطیبی کیسه کش صداش دراومد قبل این ی میگفت ما ملزم به اطاعت از داوریم و هیچ گاه اعتراض نمیکنیم.دقت کنید گفته هیچ گاه.درست مث فرناز پودری ک گفت برعلیه داور دیگه حرف تمیزنم ولی ب امام حسین قسم با اولین اشتباه تاثیر گزار داور براش جر میخواد بده کمیته داورانو فقط بشینید و ببینید .فعلا ک مافیای لجن عر بازی و دارن براش درمیارن تا بعد از ده سال ی جام گدایی کنن.
  • siamak IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    فرهنگ اصیل پرسپولیس و آرامش امپراطور یحیی دمش گرم هوای مربی رقیب رو هم داره اونم از نوع گربه سیاه
  • 2060889367 IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    چقر رئوف و مهربون خخخخخ
  • حسین IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    خبر ورزشی دیگه کاملا آشکار کردید که چرا این همه حمایت از گلممد می کنید مگر شما آنجا بودید از کی شنيديد؟که گلممد حریف را به آرامش دعوت می کرد این همه حمایت ازتیمی که ناعادلانه با زور وزارت ۵سال به کل ورزش ایران خیانت کرد دلیلش چیست آیا درصد به شما داده یا اینکه بحث دیگربست
  • داود BG ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    آقا رسول دمت گرم لیاقت تو برای همه ما ترک زبانها ثابت شده است بی دلیل خودتو با این داور دلال و خود فروش و بی نزاکت سر به سر نزار اینا یک باند هستند و خدای ناکرده کار دستت میدن چون رازهای پشت صحنه عیان نمیشه اینها هر غلطی که بتوانند میکنند . و وجدان در اینها مرده و به پول و پست و مقام فکر میکنند مگر سالها پیش گندشون در نیامد که در مهمانی های خصوصی همه برنامه هاشون چیده میشه از کوچکترین داور تا ناظرین همه روی حساب و کتاب چیده میشن و به موقع حقشون پرداخت میشود .
  • داود BG ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    چقدر داور باید ذلیل باشه که تصمیمش به خاطر این و آن عوض بشهمگر با هم یک داستان مشترک داشته باشند و از طرفی هر چرندیاتی که از سر جوجه خبرنگاران رد میشه تیتر بشه اینا غلط بکنند به یک استقلالی خدمت بکنند اگر در آن صحنه اگر سر گوهشون دخالت کرده میخواسته به داور بگه اخراجش بکنه تا اونا راحت تر بتوانند پیروز شوند البته با کمک داور های مربوطه؟.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی