نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
۱ |
۵
پنالتی‌زن موفق استقلال سرانجام پیدا شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرتور کوین یامگا گلزن فرانسوی استقلال، تک گل دیدار رفت این تیم مقابل فجرسپاسی را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فجر کرد.

آرتور کوین یامگا در دیدار رفت مقابل فجر سپاسی برای سومین بار در ترکیب تیم استقلال به میدان می‌رفت که توانست در همان دیدار، سومین گلش را هم برای استقلال به ثمر برساند.

این بازیکن فرانسوی در دقیقه ۶۰ بازی و از روی نقطه پنالتی به دلیل خطایی که روی خودش صورت گرفته بود به دستور کادر فنی پشت ضربه ایستاد و در حالی که وریا غفوری در ترکیب استقلال حضور داشت پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرد. از همان زمان بود که آرتور کوین یامگا به پنالتی زن اول تیم استقلال تبدیل شد در حالی که تا پیش از این وریا غفوری این وظیفه را عهده دار بود. یامگا به همین خاطر از ۸ گلی که برای استقلال به ثمر رسانده ۴ گلش را از روی نقطه پنالتی زده است.

اما آرتور کوین یامگا که در بازی رفت مقابل ذوب آهن به تیم اصفهانی گلزنی کرده بود در دیدار برگشت هم توانست دوباره دروازه گاندوها را باز کند و حالا آرتور کوین یامگا که در دیدار مقابل تراکتور موفق به گلزنی نشد امیدوار است تا مثل بازیهای دور رفت، دوباره به فجر هم گل بزند. نکته جالب توجه این است که با اخراج وریا غفوری از تمرین روز دوشنبه استقلال او قطعا در بازی با فجر غایب است در حالی که در بازی رفت ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم استقلال بازی کرد.

بازی رفت در زمین حافظیه شیراز برگزار شد و در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. مصاف تیم‌های استقلال و فجرسپاسی در دور برگشت نیز روز چهارشنبه چهارم اسفند و از ساعت نوزده در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    فردا پیروزی میبازه و تاج سه امتیاز رو میگیره غیر از این شد دیگه هیچوقت کامنت نمیذارم شک نکنید 🌹👍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی