نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
۲ |
۵
تمرینات اختصاصی و انفرادی برای بازیکن مغضوب مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان استقلال که فعلا حق حضور در تمرینات تیمش را ندارد، به صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال می‌کند.

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال که در یکی از آخرین تمرینات تیمش پیش از بازی مقابل فجر سپاسی بدون اطلاع سرمربی از تمرین خارج شد و به دلیل این بی انضباطی حق حضور در تمرینات گروهی تیمش را ندارد، روز گذشته به صورت انفرادی تمریناتش را دنبال کرد و امروز نیز همین کار را انجام خواهد داد.

غفوری روز گذشته در دو نوبت تمریناتش را در مجموعه انقلاب انجام داد. وی ابتدا تمریناتش را در سالن وزنه انجام داد و سپس به تمرینات هوازی پرداخت.

امروز تیم استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان فجر سپاسی است و غفوری امکان همراهی تیمش را در این بازی ندارد و لذا امروز هم تمریناتش را به صورت انفرادی و در مجموعه انقلاب دنبال خواهد کرد. گفته می‌شود با رفع مشکل این بازیکن پس از حضور در کمیته انضباطی باشگاه، وی برای بازی بعدی تیمش به تمرینات اضافه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    وریا داره خودشا هم حیف میکنه هم کوچیک، به نظر من وریا باید به تیم بی حاشیه ای مثل سپاهان یا فولاد بره و دوباره به اوج برگرده
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    مجیدی کی میخوادازبچه بازیش دست برداره بیچاره ووریا اصلااینکاراهم کرده باشدمگه مجیدی خداهستش ووریا مشکل بقیه بازیکناچی هرفصل با۳و۴بازیکن همین رفتارداره مجیدی اگه پرسپولیس بودبرای توپ جمع کن هم قبولش نمیکردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی