نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عزیزی خادم ترجیح داد پس از آخرین جلسه با اعضای هیئت رئیسه، صحنه را ترک کند و کلامی بر زبان نیاورد. سکوت او تا این لحظه ادامه دارد.

آرتین زهرابی؛ حدود ۶ روز از برکناری شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال می گذرد و این عزل موقت در شرایطی انجام شده که فدراسیون در حال حاضر سرپرست دارد.

از لحظه ای که اعضای هیئت رئیسه، میرشاد ماجدی را شاسیته سرپرستی موقت فدراسیون تشخیص دادند تا امروز که این یادداشت منتشر می شود، به جز احسان اصولی که سخنگوی فدراسیون فوتبال است، حرف و سخنی از سایر اعضای هیئت رئیسه به ویژه میرشاد ماجدی شنیده نشده است.

عزیزی خادم که ترجیح داد پس از آخرین جلسه با اعضای هیئت رئیسه، صحنه را ترک کند و کلامی بر زبان نیاورد. سکوت او تا این لحظه ادامه داشته و مشخص هم نیست تا چه زمانی ادامه خواهد داشت! اما میرشاد ماجدی وضعیتی متفاوت دارد. او پیش از سرپرستی موقت فدراسیون در دسترس اهالی رسانه بود و حرف هایش را به سادگی و با یک تلفن می زد. با اغلب خبرنگاران نیز روابط دوستانه داشت و در مجموع چهره ای بود که از رسانه ها دوری نمی کرد.

ضمن درک شرایط خاص و امروزی ماجدی اما حداقل توقع این است که با هماهنگی اعضای هیئت رئیسه، سرپرست موقت فدراسیون فوتبال به زودی با رسانه ها مواجه شود و به سوالات و نگرانی های اهالی فوتبال پاسخ بدهد.

اینکه میرشاد ماجدی در حال حاضر می خواهد شرایط را سبک و سنگین کند و با آرامش بیشتر مقابل نمایندگان افکار عمومی ظاهر شود اتفاق بدی نیست اما به نظر می رسد پس از حادثه بزرگ عزل رئیس فدراسیون فوتبال و صدور حکم سرپرستی موقت ماجدی، وقت تلف کردن در مواجه شدن با رسانه ها و تلطیف فضای غبار گرفته امروز، بیش از این به مصلحت نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی