نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ببینید| گل‌گهر ۱ - پرسپولیس ۱/ توقف بد موقع پرسپولیس در سیرجان؛ کمک قلعه‌نویی به مجیدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر در هفته نوزدهم به نتیجه تساوی رضایت دادند تا آبی‌های تهران فرصت افزایش فاصله را داشته باشند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت. کی‌روش استنلی در دقیقه ۳۳ برای گل‌گهر و حامد پاکدل در دقیقه ۱۳ برای پرسپولیس  گلزنی کردند.

با این نتیجه که بیشتر به سود استقلال است، شاگردان فرهاد مجیدی در صورت پیروزی مقابل فجرسپاسی می‌توانند فاصله خود با سرخپوشان را افزایش دهند. شاگردان گل‌محمدی با این نتیجه با ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای (۶۴-مسیح زاهدی)، علی‌اصغر عاشوری (۷۸- رضا شکاری)، مرتضی تبریزی (۳۱ - امین قاسمی‌نژاد)، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح (۳۱ - میلاد زکی‌پور)، امین پورعلی و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (۸۷-علی شجاعی)، کمال کامیابی‌نیا (۶۱-رضا اسدی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان (۶۱-فرشاد فرجی)، وحید امیری و حامد پاکدل (۷۳-مهدی عبدی).

داور: محمدحسین ترابیان

ببینید| گل‌گهر ۱ - پرسپولیس ۱/ توقف بد موقع پرسپولیس در سیرجان؛ کمک قلعه‌نویی به مجیدی

نیمه اول

دقیقه ۴ضدحمله سرعتی و فوق‌العاده خطرناک پرسپولیسی‌ها به شکلی عجیب از دست رفت. حامد پاکدل در موقعیتی تک به تک با فروزان در حالی که می‌توانست مهدی ترابی را نیز صاحب توپ کند، با بی‌دقتی توپ را به بدن سنگربان گل‌گهر کوبید تا این موقعیت بسیار خطرناک برای سرخپوشان از دست برود.

دقیقه ۹: ارسال تند و تیز و زمینی برزای از جناح چپ را کی‌روش با شوتی تک ضرب از روی خط شش قدم راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک به خوبی سد راه گلزنی سیرجانی‌ها شد.

دقیقه ۱۳: ارسال دقیق رامین رضاییان از جناح راست را حامد پاکدل با یک ضربه سر شیرجه‌ای وارد دروازه فروزان کرد. در این صحنه به نظر می‌رسید توپ به دست مهاجم پرسپولیس برخورد کرده است که همین موضوع با اعتراض شدید گل‌گهری‌ها مواجه شد، اما داور معتقد بود گل در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

دقیقه ۱۴: علی‌اصغر عاشوری به دلیل اعتراض به داور اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۵: اشتباه حامد لک روی ارسال بلند بازیکنان گل‌گهر باعث شد تا توپ پشت محوطه جریمه به سعید صادقی برسد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به چند بازیکن پرسپولیس به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: ارسال خطرناک رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی به شکلی بسیار خطرناک از مقابل کمال کامیابی‌نیا و دروازه گل‌گهر عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: کمال کامیابی‌نیا دیگر اخطاری این بازی لقب گرفت.

دقیقه ۳۳: ارسال سعید صادقی روی اشتباه مهلک حامد لک با ضربه سر کی‌روش استنلی وارد دروازه پرسپولیس شد تا گل تساوی شاگردان گل‌گهر به راحتی به ثمر برسد.

دقیقه ۳۵: شوت از راه دور محکم سعید آقایی را محسن فروزان با شیرجه‌ای بلند دور کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: میلاد زکی‌پور از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۵: حیدر افسری مدیر تیم گل‌گهر نیز به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت گل‌گهر اخراج شد.

دقیقه ۶۰: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان فروزان قرار گرفت.

دقیقه ۷۱: ترابیان به دلیل اعتراض رضا اسدی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۸۷: فروزان موقعیت تک به تک را از مهدی ترابی گرفت تا این موقعیت نصف و نیمه هم برای پرسپولیس از دست برود. هرچند پس از مهار این توپ، کمک داور این موقعیت را آفساید اعلام کرد.


خلاصه بازی گل‌گهر و پرسپولیس را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مینا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    تیم هندبال پرسپولیس
    • افشاریان کمک سرخ IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      آقای افشاریان شورش در آوردید این چه کاریه هرهفته داورانت به جعلپولیس امتیاز می دهند آقای میرشاد ماجدی این افشاریان سرخ پوش را هرچه زودتر اخراج کن این چه وضعشه این آقا همزمان هم ریس هیات فوتبال یاسوج وهم ریس کميته داوران دیگه پیشکسوت داوری بهتر ازاین نداریم ما ترکی‌ را داشتیم که داوربین المللی بود چرا افشاریان که دوران داوری سوتهای پر اشتباه زده ريس کميته داوران هست
    • چوب خدا صدا نداره IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      خدا لعنتشون کند آنهایی که به لنگ کمک می کنند مانند داوران وریس کميته داوران
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      متاسفم برای جعلپولیس ها بازهم یک جام ناحق دیگه به لنگ تقدیم شود از آقای آجرلو تقاضا داریم از لیگ کنار بکشند ما هواداران استقلال هم دور فوتبال را خط می کشیم
    • اولیایی زاده IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      من ماندم چه کسی با این لکلک تمدید. کرد . این بشر لیاقت تدارکات پرسپولیس را ندارد. یعنی پرسپولیس دروازبان دیگری ندارد. امسال 10 امتیاز این بشر مفتی با خروج هایش داده. این کدام مربی برای پرسپولیس اورده. امسال با این بازیکنان و این بازی قهرمانی پر... استقلال راحترین قهرمانی را خواهد برد
    • حسین IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      متاسفم اگر امیری کارت معافیت پزشکي دارد درهیچ ارگان دولتی نباید مشغول باشد این قانون کشور است که متاسفانه شامل یک بدبختی که مثلا می خواهد معلم شود ویا استخدام بانک وحتی شهرداری شود چون معافیت پزشکي دارد نمی تواند چطور است که جعلپولیس تیم دولتی است واین آقا هم غیر قانونی در لنگ بازی می‌کند آهای بازرسی کل کشور رسیدگی کنید
    • !!! IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      شلوغ نکن پاکدل با سر زد به دستش خورد. آره گل مردود بود ولی‌شرط میبندم خودتونم ندیدید اصلانفهمیدید! داور هم مث شما. پاکدل نرفت با دست بزنه.اونموقع که با دست گل خوردیم هرهر می‌خندیدید، دست خدا دست خدا میکردید! چی شد پس!
    • شهرام IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      تو که اينقددقيق فوتبال پرسپوليسو تعقیب میکنی پنالتی که روی پهلوان انجام شد رو ندیدی ???????????
    • امید IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      این نکته رو توجه کنید واز این به بعد دقت داشته باشین روی بازیهای ماقبل و بعدی تیمهایی که باپرسپولیس بازی دارند.متوجه میشین که تقریبا 13 یا 14 تیم لیگ چون میخوان به هر شکل ممکن پرسپولیس رو متوقف کنن به این خاطر بازی قبل وبعد از پرسپولیس رو یا میبازند ویا حداکثر به زور مساوی میکنن. چون از هفته قبل بازی تمام توانشون رو جلوی حریف نمیگذارن و هفته بعد چون در مقابل پرسپولیس بی اندازه دویدند دیگه نای دویدن ندارندو لاجرم بازی را واگذار میکنند از جمله بازی تیم جناب آقای خطیبی خانو که آن دوندگی رو مقابل پرسپولیس داشت ولی باخت وبازی امروز مس رفسنجان هم واگذار کرد درود به شرف تیمهای با غیرتی مثل صنعت نفت که همیشه با شرافت در تمام بازیها شرکت میکنه و وارد تبانی به نفع تیم رغیب پرسپولیس نمیشه. البه که با تمام این تبانیها آخر کار پرسپولیس با قدرت خودش به قهرمانی میرسه
    • علی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      امسال را بیخیال برای سال اینده به فکر مربی بزرگ .باشید .تا این تیم را غربال کند . این بازیکنان را چه کسانی برای پرسپولیس اوردند. اقای لک اسدی .... تیم دفاع ندارد . مهاجم ندارد . پر شده از بازیکن بی کیفیت . گلمحمدی بدرد نمی خورد . سه ساله نتوانسته بازیکن بخرد. تا حالا هم نان برانکو را می خورد. اگه می خواهید باز پرسپولیس تیم شود . برید دنبال امثال برانکو...... یحیی قدرت خرید بازیکن را ندارند. خرید های مجیدی را ببینید تا قدرت دو مربی دیده شود. دو دروازبان خوب. چندین فاع بلند قد بهترین مهاجمان. انوقت پرسپولیس هم شده پدیده./. ایا دست هایی در کار بوده این بازیکنان بیاید یا سواد یحیی در این حد هست. تیم دکتر و بدنساز ندارد. چند بازیکن از اول فصل مصدوم هستند. یک نفر نمی داند در این دنیای علم پزشکی الکثیر چی شده. سالمه... بریده..
    • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      مبارک فدراسیون ماجدی و داور تاوان رفتن خدمت سربازی یزدانی و مرادمند پرسپولیس،باید بده پنالتی دقیقه ۴۲ روی پهلوان و هند تابلو روی قاسمی نژاد داو نگرفت تا کیسه هر طور هست ناپاک قهرمان کنند
    • ید الپرسپولیس IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      بنظرم به داوران بازیهای پرسپولیس اعلام کردن نه تنها در لحظات حساس باید از گل خوردن پرسپولیس با آفساید گرفتن جلوگیری کنین بلکه زین پس اگر پرسپولیسیا با دست هم گل زدن قبول کنین به هر حال هرچی از این دست بدی از اون دست میگیری !!!
    • چه روز قشنگی بود ..... IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      از یه طرف پرسپولیس با دست گل میزنه از اونطرف مهدی شیری برای فولاد ب پا گل میزنه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ شیری رو اخراج کردین تا یکی دیگه با دست بزنه ؟ آخه چرا ؟!!!؟؟؟؟؟
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      برو راجب تیم خودت حرف بزن اگه این هند بود دو پنالتی برا ما گرفته نشد یادمه باز هوادر با استقلال یه پنالتی مدافع هوادار داد که همچنین صحنه ای بازیکن گل‌گهر روی پهلوان از پشت شارژ کرد ولی داور راحت ازش گذشت گزارشگر خودش صحنه گل، رو میگه، قشنگ با دست زد ولی اون صحنه ی برخورد توپ به دست مدافع میگه بهتره کارشناس ها نظر بدن!
  • /// IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    کارشناسان داوری عدالت خواه پرسپولیسی نظری در مورد گل پاکدل با دست ندارید؟واقعا از وقاحت پاکدل خجالت کشیدم با دست گل زده خوشحالی بی حد و حصر هم میکند،الان لابد دوستان پرسپولیسی میگویند انشالله به رضائیان با سانتر دقیق و ماشاالله به پاکدل با ضربه دست بی نظیر.
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      گل با دست زده شد ولی دو تا پنالتی هم به سود پرسپولیس گرفته نشد. و خطاهایی که نگرفته نشد هم به سود پرسپولیس هم به سود گلگهر و این نشانه افتضاح بودن تیم داوری این بازیه. واقعا به سود تمام تیم ها اشتباهات داوری شده و متهم کردن تیم های دیگر به تبانی و نفوذ و... اشتباهه. مشکل از داوری بسیار بسیار ضعیف و مدیریت ضعیف هست.
    • /// IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      جناب پرسپولیس قهرمان اولا یک پنالتی برای تیمت گرفته نشده و نه دو پنالتی،خطای هند قاسمی نژاد پنالتی بود اما باز پنالتی امکانش است که گل نشود اما با دست گل زدن که اشتباه مهلک تر است،ثانیا من هم دقیقا میخواهم این حرف شما را اثبات کنم که اشتباهات داوری به سود و زیان همه تیم ها وجود دارد اما ما نباید تهمت بزنیم که فلان داور از عمد این اشتباه را کرده،مشکل این است که دوستان پرسپولیسی اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس را نمی بینند اما در مقابل میگویند استقلال با داوری امتیاز گرفته،هم پرسپولیس و هم استقلال تا به اینجا از داوری هم سود داشته اند و هم ضرر،۱۹ هفته از لیگ و ۲ بازی هم از جام حذفی گذشته و در این ۲۱ بازی اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم استقلال حداقلش این است که در مجموع از داوری سود نداشته،اگر در یک بازی از داوری سود برده در یک بازی هم زیان دیده،اما دوستان پرسپولیسی زیان های استقلال و سود های پرسپولیس را نمی بینند و روی سود های استقلال و زیان های پرسپولیس زوم میکنند و میگویند کمیته داوران میخواهند استقلال را قهرمان کنند!!
  • فاسدان لنگی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    تااینجافصل بازی با مس استقلال ذوب آلومینیوم گل گهربابا جمش کنید خداوکیلی قشنگ یه جام بدین بهشون مسخره کردندمردم رو
    • کیسه حکومتی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      حالا نکه شما تمام گلهایی که زدید درجریان بازی بوده.! شما هم با پنالتی وچندامتیاز مجانی ویک گلی که خود یاگما وتوپش هم تعجب کرد چه جوری رفت تو گل فعلأ صدر جدول هستین.
  • فوتبال پاک IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    حالا متوجه شدین چه کسانی با ورود var مخالفت میکنند ؟ سه امتیاز از نساجی با همکاری کمیته داوران سه امتیاز از آلمینیوم با همکاری کمیته داوران این هم یک گل با دست با همکاری داوران صرفه نظر از نتیجه بازی تا این لحظه واقعا باید از فیفا کمک خواست روح فوتبال در ایران اسیر ناجوانمردی شده
    • شمسعلی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      سهمیه پنالتی شما محفوظ است درصورت امتیاز معیشتی کافیست شماره 1 را بزنید
    • یه ایرانی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      به این دلیل اصرار نمی کنن چون گل مردودشون به فجر رد می شه، حداقل بذار بازی تیمتون تموم بشه ببینی گل خودتون سالم بوده یانه، مرگ حقه ولی برا همسایه!!!!
  • سعید مادریدیستا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    به عنوان یه پرسپولیسی که همیشه سعی کردم حرف حق بزنم میگم گل پاکدل کاملا مردوده و با دست زده شد حتی خود پاکدل هم تعجب کرد که داور گل رو قبول کرده، در صحنهء گل ها هرنوع برخورد توپ به دست مهاجم خطاست، حامد پاکدل هم استانی منه و مثل خودم یه لر بختیاریه ، دوست داشتم حامد میرفت و با گلمحمدی مشورت میکرد و به داور میگفت که توپ به دستش خورده، ولی متاسفانه شرایط لیگ با وجود تبعیض ها و سهمیهء اشتباه های به نفع بعضی تیم ها شاید بازیکن های پرسپولیس حرفه ای رفتار کردن و به داور کمک نکردن،اگر پرسپولیس با این گل ببره به من نمیچسبه،
    • مهرداد IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      پس باید بازی با مس استقلال ذوب آلومینیوم هم بایدبهت نچسبه ولی خوب چسبیده
    • شاهین IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      گل هوادار چطور... این بازی هم یک پنالتی تا حالا برای پرسپولیس گرفته نشد.
    • منوری US ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      چون اومده تو تیمی که بر مبنای شارلاتانی و بازی چرک امورات میگذرونه او هم همرنگ این جماعت کثیف و متقلب شده .از پرسپولیسی جماعت انتظار مردانگی نداشته باش هر هفته و تو تمام بازی ها دارید اینجوری نتیجه می گیرید نساحی آلومینیوم فقط در عرض ۱۰ روز گذشته رو برو نگاه کن ببین چجوری امتیاز گرفتید
    • کوهمره_جروق IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      به دستش نخورد.بعید میدونم بازی نگاه کرده باشی.به کتفش خورد.بعد تو برو بازی تیم خودت که ساعت 7 عصر هست نگاه کن.چیکار پرسپولیس داری.در ضمن گل گلگهر آفسایت بود.
  • فرشاد IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    خدالعنتشون کنه اگه دسیسه باشه این همه بازی به نفع یه تیم حداقل10امتیازتااینجای فصل به نفعشون باید6/7جدول باشند نه دوم
  • اسفندیار IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    دست شیطان!! شخصیت تیمی را دیدید که با چه وقاحتی شادی گل میکردن! چقدر این حق خوری ها براشون عادی شده
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    گزارشگره بدرد نمیخوره.علاوه بر این یه طرفه هم گزارش میکنه.گزارشگر باید بی طرف باشه
  • آرش US ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    شرافت چیزیه که پرسپولیس اونو توی فوتبال ایران از بین برده.حتی یک جام این تیم به حق نبوده.
  • مافیای کیسه پاره IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    چرا جو دروغین راه میندازید؟ از کجا دیدید که به دستش خورده؟ چرا از خطای پنالتی صد در صد روی سرلک نمیگید؟
  • تاج CA ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    سه تا پنالتی درست گرفتن برای سرورتون این فصل، تازه دقیقه ۹۰ جلوی لنگ ‌و بقیه حق خوری ها بماند، ببین چقدر شلوغش کردن بازیکن ما رو از تو رختکن میبرن سربازی اما امیری ‌بقیه با معافیت پزشکی فیکس بازی می کنن این هم از حساس ترین بازی فصل که با دست گل میزنن بهرحال تیمی که افشین و یحیی بالا سرش باشن بهتر ازین نیست انا با همه‌ی نامردی هاتون که بیش از ۴۳ ساله در جریانه، این فصل سرورتون دوباره تاج قهرمانی میزاره
  • سیدرضا IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    اولین باره تو خبرقرمز ورزشی یکی از هواداران پرسپولیس دیدم که اینطور حرف حفیقت در مورد تیم خودش بزنه با وجود ضرر گردن تیمش از این موضوع حضور هواداری مثل شما بین قرمزا و /// در استقلالیا باعث میشه این ادبیات زشت و پلشت بین سرخابیها از بین بره و ما از فوتبال رقابت و کری خوندن مثل گذشته نه چندان دور لذت ببریم . جلوی پای شما به احترام ازجا بلند میشم حتی اگر چندین سال از شما سنم بیشتر باشه
  • مافیایی حکومتی لنگی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    جریان مافیایی شروع شد با اخراج عزیزی خادم توسط عوامل مافیایی فوتبال مخالفت با آوردن var توسط هیئت رئیسه وتضعیف استقلال وسپاهان وایجاد حاشیه علیه این دوتیم چطور همه ایران این گلو بادست دید ولی داور ندید چطور توی فصل نقلو انتقالات اوکی یزدانی ومرادمندو به مدیران استقلال دادن که بازیکن جانشین جذب نشه ولی بلافاصله بعدازپایان نقلوانتقالات حمله وحجمه جریان مافیایی راه افتاد علیه سرباز شدن این دوبازیکن امیدوارم نظام وظیفه به جریان بازیکنهای سرباز لنگی که باکارت جعلی بازی میکنن ورود کنه امیری وترابی ورضاییان
  • کجایند کارشناسان ؟ IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    این سومین هفته بود که کمیته داوران دست در دست مافیای سرخ فوتبال عامل گرفتن امتیازات پرسولیس بود راستی چرا طی این سه هفته نه از نوذر رودنیل خبری بود نه از استاد فنایی نه از دیگر عزیزانی که منتظر تماس اتاق فکر سرخها هستند تا بدون فوت وقت سریعا بعد از بازی کارشناسی کنند ؟
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    اول بازی:اره با دست گل میزنیم بسوزید اخر بازی:دونده آبی داره جام رو میده ب استقلال نوموخوام🤕کمدین های لعنتی😅
  • Farid US ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    Kadre morabyghary Goel Mohamadi aslan khoub nist in aghayan eshtebah ziad darand, salhaye ghabl Mohamadi nist emsal mohem hast ke neshan midahad in aghayan moraby khouby hadtand ya na ke nistand Persepolis hey faghat toup santer mikonand baraye key? Pakdel? Chera inghadr bisavad hastand
  • زاگرس IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    جناب یحیا خان! هیچگاه مربیان ترسو سعادتمند نخواهند شد.برانکو با شهامت وقدرت تمام بازی های مهم رو میبرد،اما حضرتعالی با یه مهاجم سرگردان وبدون بازیساز و یک دفاع کوتاه قامت باید خواب قهرمانی رو ببینی....ایراد تیم و تفکرات حضرتعالی خیلی زیاده «فرق شما با برانکو زمین تا آسمانه»
  • تاجی طبرستانی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    سه بازی اخر حداقل شش امتیاز کادویی کمک داوران به لنگ غیر حکومتی... از اسطوره ملی پوش با اخلاقتون با کارت معافیت پززززززززشکی چه خبر؟؟؟
  • کوهمره_جروق IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    منتقدان مهدی شیری الان کجایید.
  • اسفندیار IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    ادمین جان اینو فقط برای خودت مینویسم چون معلومه حذف میشه پیام قبلی هم که منتشر نشد هیچ توهینی نداشت.. بدون که تو هم در این گناه وحق خوری سهیم هستی وقتی حقایق را مخفی میکنید فکر خواب راحت شبت هم باش اولا چرا تیتر را عوض کردید فشار اومد. دوما دیدی چه راحت گشتن ویه پنالتی برای پرسپولیس ساختن تا تابلو نشه اگه وجدان دارید حق را بگید واز انتشار حرف حق جلوگیری نکنید
    • محمدی US ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      کلمه نامرد برازنده این فرد یا افرادی هست که جنابعالی فرمودید ‌.وقتی تا این اندازه نامرد میشن نشاندهنده اینه که بویی از انسانیت نبردند
  • ص_ف IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    پرسپولیس در نیمه دوم خیلی بهم ریخته بازی میکرد خستگی مفرط در ساق بازیکنان کاملاً مشهود بود رامین رضائیان هم غیر از ارسال موربی که منجر به گل شد کاملاً در بازی گم بود مضاف بر اینکه تعویض کمال با محمد شریفی دونده و تکنیکی خیلی منطقی تر بود تا رضا اسدی که ایسنا بازی میکند شاید یک تیم پنج تا بازیکنش غایب باشند و اتفاقی هم نیفتد اما در پرسپولیس غیبت عالیشاه و سیامک نعمتی روند هجومی تیم را مختل کرده ناگفته نماند گل گهر تیم بسیار گردن کلفتی است که واقعا با حکم ظالمانه کمیته انضباطی از کورس قهرمانی عقب افتاد اما در کل پرسپولیس در روزی که اصلاً خوب نبود همین که نباخت جای شکرش باقیست
  • بهنام IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    تو یه پرسپولیسی نما هستی به هیچ وجه هند نبود تازه باعث شد جو برعلیه پرسپولیس بشه کلی خطای واضح رو داور نگرفت به ناحق مساوی شد
  • javad US ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    Goel Mohamady bayad az Navid Kia yad begirad vaghtey ke nemitavanad estefae dahad, perspolis ba Goel Mohamady badtar shoed va pishraftey nadashte, , motasefane heiate modire perspolis va modiramelash ham afrady bisavad va bi orze hastand, perspolis hata aghar aval ham shavad pishraftey nadashte, moghaserash kadre fany hast
  • استقلال قهرمان IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    یه شیری دیگه اما تو محوطه ی جریمه حریف، آقایون لنگی روی گل پاک و با دست پاکدل سخنی فرمایشی عریضه ای یا بیانیه ای ندارید یعنی اگر این فصل هم مثل فصول گذشته همراهی داوران را نداشتید الان به جای اینکه از کیفیت بازیتون ور می زدید باید اون وسطای جدول دنبال نخود سیاه می گشتید، خلاصش کنم اگه کل بازیکنان اس اس عزیزم سرباز بشن شما امسال دیگه قهرمانی اسنپی نخواهید داشت هر چند برای شما امسال با چند سال گذشته هیچ فرقی نکرده و همون لنگ کثیف مافیایی هستید چیزی که فرق کرده این هست که سرور و آقاتون بالای سرتون هست و چند ماه هم هست که میگید این هفته یا دو هفته ی دیگه میرین صدر خخخخ!
  • سعید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    اقای گل محمدی یه چوب خشک تو دروازه بزاری بهتر از این لکوپیسه
  • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    تیم کیسه همیشه خدا با داوری میبره یه بارم ما نفع کنیم .داور هم جبران کرد پنالت نگرفت برا پرسپولیس .خطاهای اونا رو نمیگرفت پس سکوت اختیار کنید کیسه کشا
  • محمد IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    گل محمدی مربی نیست
  • لنگ .فساد .ضد فوتبال IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    لنگی های بدبخت این یک امتیاز هم داور بهتون داد.خدا جای حق نشسته
  • علی انصاری IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    معلوم نیست رسانه ها چه دشمنی با استقلال دارن.شاید چون اسمش تاج بوده و چندروز گذشته پیشکسوتان از دارایی ها و اموال تاج گفتند که قیمت استقلال ده ها برابر پرسپولیسه ،براشون سخت و درداور بوده. همه رسانه های ورزشی و غیر ورزشی از سربازی دوبازیکن استقلال گفتند ولی هیچکس صحبتی از گل با دست بازیکن پرسپولیس نمیکنه
    • بیات IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      با احترام به شما خیلی از این اتفاقات برای پرسپولیس افتاده طی چند دوره از لیگ .
  • علی انصاری IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    معلوم نیست رسانه ها چه دشمنی با استقلال دارن.شاید چون اسمش تاج بوده و چندروز گذشته پیشکسوتان از دارایی ها و اموال تاج گفتند که قیمت استقلال ده ها برابر پرسپولیسه ،براشون سخت و درداور بوده. همه رسانه های ورزشی و غیر ورزشی از سربازی دوبازیکن استقلال گفتند ولی هیچکس صحبتی از گل با دست بازیکن پرسپولیس نمیکنه
  • تیر غیب US ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    با درود،در واقع پرسپولیس این فصل با مشکلاتی درگیر شد که میدانی نبوده و از خارج از میدان کنترل میشد.با این حال به نظر میرسد اگرچه بسیار دیر اما میرود تا شکل حقیقی خود را پیدا کند.به ادامهء لیگ بسیار خوشبین هستم و فاصلهء 5 امتیازی با درباری ها را قابلِ جبران میدانم.خرید هنانوف هوشمندانه بود و بزودی این مدافعِ تاجیکی به مدافعی همه کاره و حاضر در هر صحنه تبدیل شده با اعتماد به نفس خلاء دفاع میانی تیم را پر میکند.گلگهر علی رغم آشفتگیِ کسر امتیاز بسیار زود خود را بازیافته حریفی گردن کلفت برای هر تیمی خواهد بود
  • پرویز IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    چقدر ضایع و تابلو از لنگ طرفداری میکنید.آدم حالش بهم میخوره واقعا.((توقف بد موقع))؟؟!!! راست میگی خیلی موقع بدی بود.مشخصه چقدر از توقف لنگ ناراحتی ولی بدون اگر عدالتی وجود داشت الان وسط های جدول داشتید دست و پا میزدید چون لنگ حداقل ۱۰ امتیازش رو به ناحق و با کمکهای غیبی گرفته !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی