نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
حامد پاکدل
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم در دیدار با گل‌گهر خیلی زود و در همان نیمه اول تنبیه شد.

حمید درخشان در خصوص تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر اظهار داشت: پرسپولیس می‌توانست در نیمه اول چند گل دیگر به ثمر برساند که با بی‌دقتی بازیکنان موقعیت‌ها به هدر رفت. وقتی تیمی گل نمی‌زند، گل می‌خورد و پرسپولیس در همان نیمه اول و خیلی زود مقابل گل‌گهر تنبیه شد چون بازیکنان قدر فرصت‌ها را ندانستند. 

وی ادامه داد: معمولاً در چنین بازی‌هایی که رقابت نزدیک است، موقعیت‌ گل کم به وجود می‌آید و بازیکنان باید از معدود فرصت‌های گلزنی به بهترین شکل استفاده کنند. در نیمه اول پرسپولیس چند فرصت گلزنی را از دست داد و اگر بازیکنان قدر می‌دانستند ۳ امتیاز را کسب می‌کردند. بازی در نیمه دوم افت کرد و هیچ کدام از دو تیم بازی خوبی به نمایش نگذاشتند، به همین خاطر است که می‌گویم پرسپولیس باید در نیمه اول که تقریباً سوار بر بازی بود کار را تمام می‌کرد.

سرمربی پیشین پرسپولیس با انتقاد از حامد لک، عنوان کرد: لک اشتباه جبران‌ناپذیری را انجام داد که ممکن است در پایان لیگ همه افسوس این ۲ امتیاز را بخورند. دروازه‌بان پرسپولیس روی صحنه گل گل‌گهر می‌توانست بهتر عمل کند ولی در جاگیری اشتباه داشت. مورد دیگری که در نحوه بازی سرخپوشان می‌بینیم، این است که بازیکنان پرسپولیس خیلی از خودگذشتگی ندارند و در جاهایی که می‌توانند با یک پاس و یا یک حرکت، سایر بازیکنان را در موقعیت بهتری قرار دهند، خودشان ضربه می‌زنند در صورتی که می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

درخشان در واکنش به این موضوع که پرسپولیس در سیرجان دو امتیاز حساس را از دست داد، خاطرنشان کرد: تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده و خیلی نباید به این دو امتیاز فکر کرد. قطعاً پرسپولیس در بازی‌های آینده این دو امتیاز را جبران می‌کند و هنوز فرصت برای رسیدن به صدر جدول باقی است. از طرف دیگر استقلال هنوز بازی‌های سختی در پیش دارد و احتمال اینکه در بازی با گل‌گهر، سپاهان، فولاد و حتی دربی امتیاز از دست دهد، خیلی زیاد است. پرسپولیس باید روی مسابقات خودش تمرکز داشته باشد و تا پایان لیگ دست از رقابت برندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عاشقتم شاااااااه فرهاد IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    عشق فقط یه کلام ، شاه فرهاد والسلام دمت گرم ک حسابی همه رو سوزوندی عاشقتم ب مولا عشق منی
    • شهرام IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      اسم شاه رو خراب نکن،بی جنبه،بااین بازیهای دوزاری قهرناز
    • گلات IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      مگه چه کار کردین که سوختیم وقتی جام بردی بعد بیا اینو بگو
  • تاجی مدرن US ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    تیم فقط استقلال رهبر فقط شاه فرهاد
  • تیر غیب US ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    با درود،آقای درخشان اومدم ببینم چه فرمودید ولی منسوبان به حزبِ درباری از انتهای کلاس به تمرینِ شعار در مایهء جیغ و داد مانع شدند!
  • کاربرجدید AU ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    البته حرفهای جناب درخشان منطقی هست ومثلاترابی خیلی وقتهابفکرشیرین کاری خودش هست وتیم رافراموش میکنه ودرخدمت تیم نیست ووووو
  • مروی US ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    درخشان با اینکه تو قضیه ناصرمحمدخانی و یه سری اتفاقات دیگه ذات خودشو نشون داده و همه میشناسندش ولی بعد از قهرمانی متقلبانه و بابامسعودی سوم تیم حکومت گفت قهرمانی اینجوری هیچ ارزشی نداره و بعدش با چنان حمله ای از سمت جانوران شبکه های اجتماعی روبرو شد که بنده خذا مجبور شد حرفشو پس بگیره بگه به به خیلی هم خوب خیلی هم عالی 😂 والا بخدا چکار می تونست بکنه
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    از نظر پروفسور درافشان صورت پلاستیکی لنگ میتونسته در نیمه اول هف هشت نه تا گل بزنه به گل‌گهر...پروفسور کارشناس رسمی لیگ اروپا هم هستن از طرف یوفا
  • بهزاد IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    البته که استقلال بازیهای سختش مانده و نمی‌تواند با همه تیم‌ها کثیف بازی کند و نتیجه بگیرد ولی بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم غیرت و تعصب لازم را ندارند و از روی بی‌میلی فوتبال بازی می‌کنند و خدا کند احمد گوهری بازی گرفته شود و بدرخشد و حامد لک هم نیمکت نشین مطلق بشه تا پرسپولیس به کورس برگردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی