ژاوی؛ ناپولی - بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی پس از برد ارزشمند بارسلونا مقابل ناپولی، گفت که تیمش به دنبال قهرمان شدن در رقابت‌های لیگ اروپا است.

پس از برد ۴-۲ بارسلونا مقابل ناپولی در دیدار برگشت پلی‌آف لیگ اروپا، ژاوی از عملکرد بازیکنانش ذوق‌زده شده بود.

اسطوره و سرمربی بارسلونا گفت: «در مسیر درستی قرار داریم. در پرس کردن حریف، بازگرداندن مالکیت توپ و شناخت و استفاده از فضاهای هجومی بسیار خوب شدیم. کار تیمی این بازیکن فوق العاده است اما ما هنوز هیچ دستاورد خاصی نداشته‌ایم و فقط در یک بازی خیلی خوب پیروز شدیم. باید فروتن باشیم و به دیدارهای آینده فکر کنیم.»

او در ادامه اظهار داشت: «این پیروزی اعتماد به نفس بیشتری به ما می‌دهد اما باید با تواضع به کار ادامه دهیم. من از این پیروزی راضی هستم چون کل بازی در کنترل ما بود. این چیزی بود که نتوانسته بودیم به آن برسیم. ما برابر یکی از رقبا در رسیدن به قهرمانی پیروز شدیم که در حال حاضر برای فتح اسکودتو می‌جنگد، این پیروزی مهمی است.»

ژاوی در مورد عملکرد بارسا در لیگ اروپا و روزهای خوب این تیم هم بیان کرد: «اغراق است اگر بگوییم هیچکس در لیگ اروپا در سطح ما نیست. ما باید با فروتنی، فداکاری و انسجام کار کنیم اما مشخصاً می‌خواهیم برای کسب عنوان قهرمانی پیش برویم. من پیش از این گفته بودم که بارسلونا بار دیگر برمی‌گردد. ما نمی‌توانستیم اعتبارمان را در زمین نشان دهیم و امروز این کار را کردیم. رقبا از این به بعد بیشتر به ما توجه خواهند کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی