نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
سیاوش یزدانی همه را به یاد عادل فردوسی پور انداخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اتفاقات اخیر سربازی یکی دو بازیکن آبی و قرمز بار دیگر جای خالی عادل فردوسی پور به شدت حس شد.

در روزهایی که قوانین دست و پا گیر و سفت و سخت و عجیب و غریب برای فوتبالیست های ملی پوش گریبانگیر سیاوش یزدانی مدافع تیم استقلال شده اند، نبود یک برنامه پرسشگر و عدالت خواه در رسانه ملی به شدت توی ذوق می زند. گرچه این روزها و شبها برنامه های متعدد ورزشی در رادیو، تلویزیون و شبکه های اینترنتی دائما در این باره سئوالاتی را مطرح می کنند ولی همه می دانیم سئوال اصلی همواره فقط از سوی یک نفر پرسیده می شد. سئوالی که شهامت طرح کردنش را فقط یک نفر دارد.

شک نداریم در برنامه این هفته فوتبالی که جایگزین برنامه نود عادل فردوسی پور شده باز هم به این موضوع پرداخته خواهد شد اما هرگز پرسش های مطالبه گرانه طرح نخواهند شد. بی شک اگر عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌داد اتفاقات یکی دو هفته اخیر درباره خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند سوژه داغی می‌شد برای تهیه کننده و مجری کرمانی پیشین تلویزیون تا هر آنچه در این باره در فوتبال دنیا اجرا می‌شود و یا ملاحظاتی که برای چنین شرایطی در نظر گرفته می شود را در برنامه اش می گنجاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابک IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    بنظرم رسانه ها و باشگاهها باید از دو بازیکن حمایت کنند.چون قانون سربازی در چنین شرایطی قانون غلطی هست. حالا اگه زمان جنگ بود به چیزی.اما زمان صلح میشه با یه تبصره جوانان را به ورزش حرفه ای تشویق کرد. ضمن اینکه این مشکل ممکنه فردا برا باشگاههای رقیب هم پیش بیاد. پس بهتره همه باهم از نظام وظیفه بخوان دست از لجبازی برداره و مشکلو یه جوری حل کنند .
  • برنلی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    بابک جان،حرفت کاملامنطقی ودرسته
  • رحمان IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    فقط فقط عادل فردوسی پور رو قبول داریم و خواهان برگشتن برنامه پر طرفدار ۹۰هستیم
  • شهرام IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    تنها عادل فردوسی پور می‌تونه واقعیات و مشکلات فوتبال رو به همه گوشزد کنه!
  • امیر IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    عادل رو برگردونید هم فوتبال زیبا بشه با گزارشش، هم نذاره اتفاقات بد برا فوتبالمون بیفته
  • علی رضا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    ، 💯💯❤️❤️Pساده ای اگر بازیکن قرمز بود زمین و زمانذیکی میکرد مثل پولادی سربازرفراری خارح رفته که ازش حمایت میکرد تا حذف تیم ملی. این بچه ها استقلالی با شرافت هستن کسی از جایی نامه نمیده برااشون. عادل هم با پنج سال اول کارش قضاوت نکنین این اخریا ساختمان فدراسیون هم برباد رفت کسی نفهمید. خودش تو باند کیروش تاج داوکان بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی