نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اقدام روحیه بخش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص بازیکنان و کادرفنی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد، مدیران این باشگاه قصد دارند پس از دیدار با مس رفسنجان ۱۰ درصد دیگر به حساب شاگردان یحیی گل محمدی واریز کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در خانه گل‌گهر سیرجان به تساوی یک بر یک رسید و فاصله‌اش با استقلال صدرنشین به پنج امتیاز رسید. بعد از این مسابقه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری ضمن گلایه مجدد از وضعیت مالی سرخ‌پوشان اعلام کرد قرار بود باشگاه پرسپولیس قبل از دیدار با گل‌گهر مبلغی را به اعضای تیم پرداخت کند اما به حدی این مبلغ کم بود که راضی نشدند این پول را دریافت کنند.

ظاهرا مدیران پرسپولیس قصد داشتند پنج درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و مربیان تیم را به حساب آنها واریز کرده و دریافتی آنها را به ۴۰ درصد برسانند که این درصد به هیچ وجه مورد رضایت سرخ‌پوشان نبوده و به همین دلیل از دریافت چنین پولی صرف‌نظر کردند.

با این وجود روز پنج شنبه گذشته رضا درویش ۵ درصد مورد اشاره را به رغم مخالفت یحیی گل محمدی و شاگردانش به حساب آنها واریزکرد! حالا مدیرعامل پرسپولیس در تلاش است که ۱۰ درصد دیگر نیز پس از دیدار با مس رفسنجان به حساب بازیکنان تیمش واریز کند تا دریافتی شاگردان یحیی گل محمدی به ۵۰ درصد برسد.

این درحالیست که پرسپولیسی‌ها پاداش چند برد اخیر خود پس از بازی با سپاهان اصفهان را نیز از باشگاه طلبکار هستند و یحیی گل محمدی از درویش خواسته بود حالا که قادر به واریز پول قرارداد به اندازه کافی نیست حداقل این پاداش‌ها را واریز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    بازی های بسیار سرنوشت ساز پرسپولیس با آلومینیوم و گل گهر را که داوران براتون در آوردند و 4 امتیاز گرفتید. اگه داوران نبودند حداکثر 2 امتیاز از این بازی ها می تونستید کسب کنید و 4 امتیاز از دست می دادید نه 2 امتیاز. حداقل توی این دو بازی، 2 امتیاز داوران تقدیمتون کردن. البته پرسپولیسی های حکومتی روشون زیاد شده که حامد پاکدل یک متر دستش رو دراز می کنه و توپ رو با دست می زنه توی گل ولی نه کمک داور و نه داور هند نمی گیرن و کاملا مشخصه برنامه ریزی شده بود پرسپولیس بازی رو ببره. در بازی با آلومینیوم اراک هم که آفساید کاملا واضح رو نمی گیرن تا پرسپولیس گل بزنه.
  • شهپر IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    اره،مثل گل استقلال به فجر که باید مردود میشد باز پرسپولیس یه پنالتی نگرفته،دقیقه اخر بازی با گل گهر داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی