نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
محرم نویدکیا هم سوخت؟/ ماجرای تکراری علی دایی و خداداد عزیزی در لیگ برتر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف تصور بسیاری از اهالی فوتبال محرم نویدکیا در سپاهان به بن بست رسید و با وجود مخالفت باشگاه عطای ماندن در تیم محبوبش را به لقای آن بخشید.

راهی که محرم رفت را پیش از این امثال خداداد عزیزی، علی دایی و علی کریمی هم رفته بودند البته دایی به نسبت این اسامی در لباس مربیگری کمی موفق‌تر بوده اما به هر حال او هم به نوعی سوخته بود همان وقتی که خیلی زودتر از موعد سرمربی تیم ملی ایران شد و البته به آن شکل هم برکنارش کردند.

امثال علی کریمی و خداداد عزیزی هم مثل محرم نویدکیا در زمان بازیگری جزو نوابغ بودند و خیلی‌ها به درستی فوتبال آنها را بالاتر از سطح آسیا می‌دانستند اما به همه آنها و دوستداران شان ثابت شد که مربیگری شغل دیگری است و شما اگر فوتبالیست بزرگی باشید لزوماً مربی نمی‌شوید. همین حالا موردی مثل مجتبی جباری را هم داریم که حتی تیمهای لیگ دویی به او پیشنهاد نمی‌دهند. به همین دلیل است که می‌بینیم بسیاری از ستاره های عصیانگر فوتبال ایران مثل خداداد عزیزی، علی کریمی، مجتبی جباری و آندو تیموریان به جای مربیگری رو به حضور در برنامه های شبکه نمایش خانگی و اینترنتی آورده‌اند و آینده خود را چه به لحاظ کاری و چه به لحاظ مالی آنجا جستجو می‌کنند.

محرم نویدکیا هم رفت و زمان بازگشت او را هیچ کس نمی‌داند خیلی ها محرم را از بهترین مربیان چند سال آینده فوتبال ایران می‌دانستند اما او که به معنای واقعی کلمه حیف است، حتی در انتخاب دستیاران هم خوب  عمل نکرد چه رسد به انتخاب بازیکنان و تاکتیک هایی که باید سپاهان را در حد یک مدعی مطرح می‌کرد نه اینکه این تیم پر طرفدار و پر ستاره از ابتدای نیم فصل دوم بخواهد برای سوم شدن به جنگند. آن هم سپاهانی که تا همین جای کار 5عنوان قهرمانی را در لیگ برتر در کارنامه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی