نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
محمدرضا اخباری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا اخباری در گفت‌وگویی تلویزیونی صحبت‌های مبهمی را درباره دروازه‌بان‌های دعوت شده به تیم ملی به زبان آورد.

محمدرضا اخباری در واکنش به اینکه با حضور گلرهای آماده در تیم ملی و حضور دروازه‌بان‌های آماده در لیگ و اروپا کار سختی برای رسیدن به تیم ملی دارد عنوان کرد: صادقانه باید بگویم گلرهای خوبی داریم و من خودم هم به پشتوانه مربی دروازه‌بان‌های خوبی که دارم با متد روز دنیا تمرین می‌کنم و خیلی از تمرینات خودم راضی هستم. خدا را شکر توانستم عملکردم را چه در فصل گذشته و چه این فصل به خوبی به نمایش بگذارم. فقط نکته این است که امیدوارم همه رقابت‌ها عادلانه و پاک باشد چون نمی‌شود که با زور زدن و اعمال نفوذ بخواهند کسی را به تیم ملی دعوت کنند. بهتر است هر کسی که حقش است به تیم ملی دعوت شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در اردوهای اخیر این اتفاق افتاده است گفت: من راجع به بازیکنان دیگر صحبت نمی‌کنم و در پست دروازه‌بانی صحبت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بای سیکل ران IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    کاملا مشخصه که نظرش روی چه کسیه . البته به نظرمن هم حق حسینی هست که به تیم ملی دعوت بشه اما ملاک باید عملکرد دروازه بان در طول بازی از نظر تعداد سیو , شروع مجدد خوب در طول بازی , استفاده از پا جهت سرعت دادن به بازی و پاسکاری و از همه مهمتر نقش یک لیبرو کاذب داشتن که بهترین نمونه مانویل نویر است ( در ایران بهترین نمونه امیر عابدزاده است که نمرات اون همیشه از لحاظ عملکردی بالاست ). البته کلین شیت مهم است اما نباید ملاک کامل محسوب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی