نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
۰ |
۴
ترک عادت یحیی برای رسیدن پرسپولیس به استقلال
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادرفنی پرسپولیس بار دیگر تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب این تیم برای بازگشت به مسیر قهرمانی در فصل جاری گرفته است.

تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی یک - یک مقابل گل گهر سیرجان با ۴۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت تا با اختلاف ۵ امتیازی نسبت به استقلال تهران که صدرنشین است قرار بگیرد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با وجود اینکه نتایج تیمش در آستانه هفته بیستم لیگ برتر نسبت به مدت مشابه فصل گذشته بهتر است به دلیل افزایش تفاضل امتیاز با استقلال تهران همچنان ناراضی است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت بر خلاف فصل گذشته بارها در ترکیب اصلی تیمش تغییر ایجاد کرد تا نشان دهد همچنان با مشکل کمبود بازیکن در برخی پست‌ها روبرو است.

گل محمدی از عملکرد بازیکنان خط دفاعی خود همچنان رضایت کافی را ندارد تا شایعه تغییر در لیست این بازیکنان برای بازی با مس رفسنجان مطرح شود.

سرمربی پرسپولیس در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر ۹ بار ترکیب اولیه خود را تغییر داده است که به نظر می‌رسد دست از ایجاد ثبات فنی در تیم تحت هدایت خود برداشته و با وجود تاکتیک مشخص از بازیکنان مختلف استفاده خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹ روز دوشنبه هفته جاری در حالی میزبان مس رفسنجان است است که شاگردان محمد ربیعی با ۳۳ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفته تا چالشی جدی برای سرخپوشان پایتخت در بازگشت به مسیر قهرمانی فصل جاری باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی