نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
۱۲ |
۴
ستاره پرسپولیس معمای جنجالی استقلالی‌ها را حل کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنانی که هواداران استقلال روی نرفتن او به خدمت سربازی مانور می‌دهند مهدی ترابی بوده است.

پس از سرباز شدن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی و هشدار سازمان نظام وظیفه، طرفداران استقلال دست روی چند ستاره پرسپولیسی گذاشتند.

اولین بازیکنی که استقلالی‌ها روی نرفتن به خدمت سربازی‌اش مانور دادند وحید امیری بود. ستاره چپ پای تیم ملی که ظاهرا چند سال پیش معافیت پزشکی گرفته است که هنوز هم اعتبار دارد. سازمان نظام وظیفه هم این معافیت را تأیید و اعلام کرد جزئیات آن محرمانه است.

یکی دیگر از بازیکنانی که سربازی آنها برای استقلالی ها تبدیل به علامت سؤال و معما شده مهدی ترابی است. این بازیکن ۲۷ ساله که یکی از ستاره‌های پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان بود پس از این مسابقه معما را حل کرد. مهدی ترابی عنوان کرد که ۲۷ ساله است و تا سال ۱۴۰۲ مجوز دارد. ستاره پرسپولیس مدعی شد در رشته کارشناسی تربیت بدنی مشغول تحصیل است و دانشجو محسوب می‌شود.

بنابراین هافبک ستاره و ملی پوش پرسپولیس تا سال ۱۴۰۲ مشکلی برای همراهی تیمش یا بازی در لیگ برتر نداشته و به نظر می‌رسد اعتراض استقلالی ها به این بازیکن وارد نباشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس کبیر IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    الان این بازیکن لنگی کدام دانشگاه درس میخواند؟چون بازیکن لنگ حقیر هست مصونیت و معافیت دارد
    • کیسه حقیر LU ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      شما که علاقه زیادی به جستجو و پیگیری در مورد بازیکنای پرسپولیس دارید این قضیه هم پیگیری کنید دیگه...🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • جرم ؟! استقلالی بودن ! IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      آقا لطفا درمورد سربازی بازیکنان پرسپولیس تا اطلاع ثانوی حرفی نزنید چون از اسرار نظامی و مهم نظام وظیفه است و خدای ناکرده ممکن است هر لحظه دشمنان خارجی سوءتعبیر کنند و در نتیجه جنگ در خاورمیانه و حتی میان روسیه و اکراین داغتر از گذشته شود لطفا آب به آسیاب دشمنان نریزید و با این دوستان همکاری فرمائید
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    معافیت پزشکی برای زمانی هست که طرف یک نقص عضو و یا نا رسائی جسمی مشهود و یا شکستگی دست و پا به طوری که حرکات سنگین را برای فرد خطر ناک سازد صادر می گردد و در غیر این صورت حد اقل معاف از رزم می گردد و برای کارهای اداری و پشتیبانی و خدماتی به کار گرفته می شود . چطور معافیت پزشکی دارند و در لیگ حرفه ای فوتبال آن هم در عالی ترین سطح بازی می کنند . مگر اینکه معافیت « م.پ» معافیت پارتی بازی باشد !!!!!
    • مجید سرخابی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      اگر معافیت پزشکی برای بیماری ضعف بینایی یا شنوایی باشد چطور ایا این با مواردی که جنابعالی فرمودید مطابقت دارد یا خیر. و یا سازمان نظام وظیفه باید اول برای دادن معافیت از شما و کلیه هواداران و مدیران و مربیان و پیشکسوتان و کلیه اعضای تیم و باشگاه استقلال اجازه بگیرد ؟
  • یه مشت متوهم IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    عزیزان اسطوره هواداران استقلال شاهشونه که سواد خواندن و نوشتن نداره طبیعتاً هم هواداران این تیم هم نمی‌فهمند که فوتبالیستی که بیست هفت سالشه را نمی‌فرستند سربازی طبق قانون بازیکن تیم ملی باید سی سالگی سربازی بره ولا غیر نمونه مرادمند و یزدانی که سی سالشونه
  • هوادار IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    😁😀😀😀😀😁
  • کیسه حقیر LU ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    کیسه کشا تسلیم نشید بیشتر زور بزنید شاید یکی سرباز بود🤣🤣🤣
  • پرسپولسی بزرگ FR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    کیسه کشان حرم انجمن...گوشت شده کیلو دویست وپنجاه تومن..فکرکنم اینم تقصیر پرسپولیسه.. اساتید فرافکنی و بهانه...قهرمانی برازندکی میخواد که شما با مدیر عامل چیپتون و فرناز پودری ندارید...ندارید بابا..ندارید..همه عالم و همه دنیا رو هم جمع کنید..همه هم بهتون کمک کنند..ندارید بابا..لباس قهرمانی برای شماها گشاده...حالا هی فرافکنی کنید...هی بهانه بیارید..هی همه رو متهم کنید...چی؟؟ چی؟؟ برازنده قهرمانی نیستید..حالا برید به میکروفون قرمز مشت بزنید..خیلی باحاله مدیر عاملتون....سررررداااااررر..🤪🤪🤪😆😆😆
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    من خودم پرسپولیسی هستم ولی قانون سربازی را باید برای کسی که فوتبالیست هست بدون چون و چرا همون 18 سالگی باشه.بدون معافیت تحصیلی.
  • من IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    معافیت پزشکی،🤔
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    پرسپولیسی های عزیز ده تا بازی بیشتر نمونده، لطفا از امروز تمام توانتان رو بزارین برای فرستادن انرژی مثبت برای تیم ، تا ششمین قهرمانی متوالی مون رو هم با همت همه اعضای تیم و با اقتدار بدست بیاریم. وقتتون رو برای هر کسی هدر ندین۶۶۶۶۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی