نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
توضیحات مهم و جنجالی رئیس هیئت فوتبال گیلان درباره برکناری عزیزی خادم/ بچه‌ها بابت انتخاب میرشاد ماجدی تشکر کردند/ گفتند تصمیم سیاسی نگرفتیم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در رابطه با دلایل هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل موقت عزیزی‌خادم و جلسه مهمی که روز دوشنبه (‌نهم اسفندماه) در تهران برگزار شد، توضیحات مهمی را ارائه کرده است.

در روزی که توجه اهالی فوتبال به برگزاری هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر و رقابت فشرده‌ای که میان استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی، شرایط بحرانی سپاهان و تراکتور و تلاش پایین جدولی‌ها برای نیفتادن جلب بود، جلسه مهمی برای تعیین سرنوشت فوتبال ایران در تهران جریان داشت و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد؛ جایی که اعضای مجمع فدراسیون فوتبال (روسای هیئت‌های فوتبال سراسر کشور) دور هم جمع شده بودند تا دلایل اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل موقت عزیزی خادم را بشوند. در همین رابطه با قربانعلی الماس‎‌خاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان، مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*همه نشستند و نقطه نظرات خودشان را گفتند. بچه ها (روسای هیئت‎‌های فوتبال) سوالات و ابهاماتی داشتند که اعضای هیئت رئیسه هم پاسخ دادند. گفتند به این تصمیم رسیدیم که ایشان را کنار بگذاریم. گفتند که شما این اختیار را به ما داده‌اید.

*در ابتدا سوال داشتند که چرا قبلا مطرح نکردید. آنها هم دلایلشان را مطرح کردند. می‌گفتند تیم ملی بازی داشت  و صلاح نبود این موضوع را مطرح کنیم. بعد از یازده ماه این تصمیم را گرفتیم. البته می‌گفتند یک باره نبوده و از همان روز اول مشکل داشته‌اند؛ با نحوه مدیریت ایشان، با نحوه کار ایشان، عواملی که کنارشان جمع کرده بودند. این تصمیمی بوده که همه اعضای هیئت رئیسه گرفته‌اند.

*ایشان تشکیلاتی بیرون از فدراسیون فوتبال داشته‌اند؛ می‌گفتند بیشتر به مشاورانشان اعتماد می‌کنند تا ما. اینکه نقطه نظرات آنها بیشتر در تصمیمات آقای عزیزی خادم تاثیر داشت. می گفتند ما که منتخب شما هستیم و از مجمع رای گرفته‌ایم، اصلا تاثیر گذار نبودیم. می‌گفتند ما اصلا در جریان کار قرار نمی‌گرفتیم.

توضیحات مهم وجنجالی رئیس هیئت فوتبال گیلان درباره برکناری عزیزی خادم/ بچه ها بابت انتخاب میرشاد ماجدی تشکر کردند/ گفتند تصمیم سیاسی نگرفتیم!

*در مورد جادوگری و ...صحبتی نشد. می گفتند جامعه مطرح می‌کند و جوابگو خودش است. گفتند ما به نحوه عمکرد ایشان اعتراض داشتیم و در جلسات هیئت رئیسه هم چندین مرتبه این موضوع را به خودشان گفتیم.

*قسم می خوردند که این برکناری سیاسی و با فشار نبوده است. حالا خودشان می دانند دیگر. می‌گفتند تصمیم؛ تصمیم ما بود. بچه ها می گفتند ممکن است تصمیم شما به خاطر فشارهای

*در مورد انتخاب آقای ماجدی همه متفق القول از اعضای هیئت رئیسه تشکر کردند ولی در مورد برکناری آقای عزیزی خادم ابهام داشتند که این ابهام مطرح شد و من فکر می‌کنم تا بیش از هفتاد درصد ابهاماتشان با استدلال اعضای هیئت رئیسه برطرف شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • deep blue IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    برادر.عزیز.شاید.قسم.و.دم.خروس.را.ساده.لوحانه.باور.کنیم.که.این.برکناری.سیاسی.و.باند.بازی.نیست.حالا.چه.خواب.باشیم.و.چه.خود.را.به.خواب.بزنیم.این.برکناری.نطفه.ی نامشروع.دار.و.دسته.ی.مافیایی.داخلی.وخارجی.است.نزول.اجلال.ماجدی.پایور.و.تبریک.بدون.فوت.وقت.شیوخ.بحرینی.و..اوضاع.مصیبت.باری.برای.فوتبال.ملی.کشور.خسران عظیمی.است.که.با.برخورد.صاحبان.قدرت.تزریقی.دوره.ی.انتقالی.با.کادر.فنی.و.بازیکنان.تیم.ملی.برای.نیمکت.نشینی.در.جام.جهانی.هدف.این.کودتا.همه.ی.خواب.رفتگان.را.از خوابهای.خوش.خیالی.می.جهاند.ما.بارها.گفتیم.و.این.دو.سه.ماهه.دندان.به.جگر.می.گیریم.که.آیا.فریاد.رسی.برای.نجات.تیم.ملی.قد.علم.می.کند.عجل......
    • حمید علوی CA ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      درود بر جناب deep blue عزیز
    • deep blue IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      سلام.و.سپاس.به.آبی.دل.بزرگوار.فرهیخته.مانا.و.سروسا.وهمچنان.پاکدل.پیگیر.و.رونمایی.پلیدی.ها.باشی.جناب.علوی.گرامی.وقت.و.حوصله.ی.کافی.برای.مقابله.نوشتاری.با.قلم به.مزدان.و.تریبونداران.مافیایی.را.ندارم.ولی.هنگامی.که.می.بینم.موضوعات.مشخص.در.صحنه.ها.و.سکانس.های.طراحی.شده.برای.ورزش.کشور.و.بالاخص.فوتبال.که.ثروت.و شهرت.و.مزایای.فراوان.و.بیشماری.برای.اهل.بخیه.دارد.فآرام.نمی.گیرم.و.فکر.می.کنم.تلنگری.بزنم.شاید.چرت.خوش.خیالی.بشکند.خشنود.می.شوم.که.از.شما.و.گاهی.از.ابرام.خان. دل.نوشته.و.نشانی.می.بینم.پایدار.باشید.میعادگاه.انگیزشی.من.افاضات.قندلی.و.دنباله.و.سرورانش.می.باشد.حتمن.ازشما.نیز.در.این.آوردگاه.خیر.و.شر.نظری.خواهیم.داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی