نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
آقای گلی؟ اول قهرمانی پرسپولیس؛ بعد کفش‌طلا/ دلم می‌خواهم مقابل هواداران گلزنی کنم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهدی عبدی مهاجم گلزنی پرسپولیس می‌گوید: هیچ لذتی بالاتر از گلزنی برای پرسپولیس و هوادارانش نیست. من خودم خیلی دوست داشتم جلوی چشم تماشاگران پرسپولیسی گل بزنم.

در روزی که پرسپولیس با برتری ۳ بریک از سد مس رفسنجان گذشت، مهدی عبدی ستاره این تیم بود. گلزن جوان قائم شهری موفق شد در دیدار برابر تیم رفسنجانی دو مرتبه در دقایق ۱۹ و ۷۴ گل بزند و به قول معروف دبل کند.

مهدی عبدی حالا با ۷ گل زده (بدون ضربه پنالتی) پشت سر گادوین منشا و کوین یامگا دو بازیکن خارجی مس رفسنجان و استقلال درحالی در رده سوم جدول گلزنان ( در کنار سعید صادقی از گل گهر سیرجان) ایستاده که مهاجم نیجریه ای و فرانسوی به کمک ضربات پنالتی رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

پس از بازی با مس رفسنجان فرصتی دست داد تا با ستاره این دیدار گفت و گو کنیم؛

دبل کردی، تبریک می‌گوییم.

ممنونم از شما اما فوتبال ورزش تیمی است و این اتفاق به کمک همبازیانم افتاد. الان هیچ بازیکنی به تنهایی نمی‌تواند تعیین کننده نتیجه باشد و این تیم است که موفق می‌شود.

اما دو گلی که زدی خیلی به این برد کمک کرد.

همه چیز باید دست به دست هم بدهد. پاس زیبای مهدی ترابی یا فداکاری علی شجاعی روی گل دوم من و توپی که آقا سید (سیدجلال حسینی) از روی خط دروازه پرسپولیس بیرون کشید یا گلزنی آقا کمال که یک هافبک دفاعی است همه و همه نشان دهنده تیم بودن ماست.

به نکته جالبی اشاره کردی. پاس علی شجاعی فوق العاده بود و همین طور توپی که سید جلال روی تجربه‌اش با شهامت بیرون زد. دفع آن توپ کار هر مدافعی نیست و به نظر می‌رسد پرسپولیس به یک وحدت تیمی رسیده باشد. هر چند هنوز در بازی‌ها گل می‌خورید.

راحت بگویم اینجا ما مثل یک خانواده هستیم. همه با هم یک هدف را نشانه می‌رویم و برای رسیدن به آن می‌جنگیم. وقتی من گل نمی‌زنم همبازی ام ناراحت می‌شود یا اینکه زمانی که گل می‌زنم خوشحال می‌شود. این روحیه در تیم ما وجود دارد که شاید مهم ترین عامل موفقیت‌های پرسپولیس باشد.

لحظه ای که در تمرین متوجه شدی حامد پاکدل مصدوم شده و به بازی با مس رفسنجان نمی‌رسد چه حالی پیدا کردی؟

عیسی (آل کثیر) و حامد (پاکدل) مثل برادر من هستند. معلوم است که ناراحت شدم. همان طور که از شنیدن خبرپارگی رباط صلیبی و مصدومیت عیسی ناراحت شدم. این یک رابطه دلی بین بازیکنان پرسپولیس است و واقعا هیچ کدام دوست نداشتیم این دو اتفاق بیفتد.

برخی‌ها به شوخی می‌گویند مهاجمان پرسپولیس در این فصل با بدبیاری مواجه می‌شوند. آن از عیسی آل کثیر که بعد از زدن چند گل رباط صلیبی پاره کرد و این هم از حامد پاکدل که پس از ۳ بازی گلزنی پی درپی آن طور سر تمرین مصدوم شد. از این موضوع نگران نیستی که...

نه، این اتفاقات یا مصدومیت در فوتبال حرفه ای وجود دارد. ممکن است برای هر بازیکنی در هر پستی پیش بیاید و فقط مختص به مهاجمان پرسپولیس نیست. امیدوارم هیچ بازیکنی مصدوم نشود ولی به هر حال این مسائل وجود دارد.

آقای گلی؟ اول قهرمانی پرسپولیس و بعد کفش‌طلا/ دلم می‌خواهم مقابل هواداران گلزنی کنم

بسیارخوب، مس رفسنجان را چطور دیدی؟ اینکه می‌گویند پدیده لیگ بیست و یکم است درست است؟

مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است. آنها ضد فوتبال بازی نمی‌کنند و تیم‌هایی که جلوی پرسپولیس فوتبال بازی می‌کنند برای من قابل احترام هستند. یک گل زدند و نمایش خوبی ارائه دادند که جای تبریک دارد اما ما محکوم به پیروزی بودیم. باید این بازی را می‌بردیم تا فاصله خودمان با صدر جدول را کمتر کنیم.

نتیجه بازی نساجی مازندران و استقلال را هم می‌دانستید و این موضوع چقدر کمک کرد؟

فرقی نمی‌کند! البته کتمان نمی‌کنم که ما نتیجه این مسابقه را می‌دانستیم ولی برای خودمان بازی کردیم. اصولا در تمام بازی‌ها فقط روی عملکرد خودمان تمرکز کرده و توجهی به سایر تیم‌ها نداریم.

به نظر می‌رسد قهرمان لیگ بیست و یکم از میان استقلال و پرسپولیس انتخاب شود. درست است؟

خیلی‌ها همین حرف را می‌زنند. البته هنوز ۱۰ هفته باقی مانده است. این یعنی ۳۰ امتیاز و هر تیمی که اشتباه کمتری مرتکب شود یا اینکه حداکثر امتیازات در دیدارهای باقی مانده را کسب کند شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.

رامین رضاییان همبازی تو مصاحبه کرده و گفته است همه کشورها تماشاگر دارند که از نزدیک مسابقات را می‌بینند اما اینجا هنوز این اتفاق نیفتاده است.

بله همین طور است. هیچ لذتی بالاتر از گلزنی برای پرسپولیس و هوادارانش نیست. من خودم خیلی دوست داشتم جلوی چشم تماشاگران پرسپولیسی گل بزنم. این طوری شاید مزه‌اش چند برابر شود اما نمی‌دانم چرا برنامه‌ای برای حضور تماشاگران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ریخته نمی‌شود. فوتبال بدون تماشاگر مثل غذای بدون چاشنی است. امیدورام این مشکل هر چه زودتر حل شده و شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ دل IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    جان مادرت اینقدر مصاحبه نکن. چرا تا دو تا گل میزنی، هی مصاحبه میکنی؟ عشق مصاحبه ای؟ همین مصاحبه کردنا باعث شده که چند بازی یه بار گل میزنی. به جای مصاحبه کردن، بیشتر تمرین کن و تمرکزت رو بذار رو فوتبال بازی کردنت تا بیشتر گل بزنی. از آقا وحید یاد بگیر که اصلا اهل مصاحبه و فضای مجازی نیست و الان هافبک فیکس تیم ملیه.
    • غضنفر IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      دقیقا" متاسفانه این بازیکن قدر خودش را نمیدونه و مطمئنا مشاور خوبی هم در کنارش نیست! ایکاش بازیکنان با استعداد ما می‌فهمیدند چرا امثال سیدجلال این همه سال در بالاترین سطح مونده و از حواشی زندگی فوتبالی‌ها دوری می‌کردند.
    • پیام پرسپولیسی CA ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      بحث مصاحبه و این چیزها نیست ،بحث اینه که تو کل لیگ یه مهاجم شش دانگ نداریم ! بیست هفته گذشته ولی بهترین گل زن لیگ که همین عبدی باشه تنها ۷ گل زده!!!
  • علی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    برو قلیونت بکش دادا تورو چه به کفش طلا...!
    • علیرضا توانافر IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      درست صحبت کن
    • فوتبال برفکی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      با شما موافقم حتی لیاقت کفش پلاستیکی نداره
    • فوتبالیست فیک IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      آقای کفش پلاستیکی تو بازی با صنعت نفت که ۲ گل خوردن توپ تک به تک میزنه آسمان
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    یه روزی روزگاری کرم دندونی بود که به خودش میگفت مار زخمی😆جنابعالی جوراب کهنه هم بهت نمیدن چه برسه به کفش طلا... البته مدافعین حریف که پاس گل بهت میدن جلو دروازه خالی باید کفش طلا بگیرن. شاید مار زخمی باشی ولی واسه دروازه خالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی