نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
امیر قلعه نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید بتوان حساس ترین بازی هفته بیست و یکم را دیدار دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان نامید.

این دیدار درحالی روز یکشنبه آینده از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود که نتیجه بازی رفت با حکم کمیته انضباطی به سود آبی پوشان عوض شد. حالا شاگردان امیر قلعه نویی قصد دارند ثابت کنند ماجرای بازیکن گابنی را فراموش نکرده و قصد تلافی دارند! از رقابت ویژه سرمربیان استقلالی دو تیم که بگذریم باید به یک بازیکن خاص اشاره کنیم؛ امین قاسمی‌نژاد!

گل گهر سیرجان بازیکنان زیادی با سابقه استقلالی در اختیار دارد اما یکی جدید و خاص تر است. امین قاسمی‌نژاد در حالی در تابستان گذشته استقلال را به پرسپولیس ترجیح داد که فرزاد مجیدی برادر سرمربی آبی‌ها این اتفاق را پیروزی در دربی نقل و انتقالات خواند! با این وجود فرهاد مجیدی از امین قاسمی‌نژاد در نیم فصل اول زیاد بازی نگرفت تا در نهایت این مهاجم مازندرانی راهی گل گهر سیرجان شود.

حالا امین قاسمی‌نژاد با انگیزه‌های خاصی برابر فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها بازی می‌کند و پیش بینی می‌شود یکی از نفرات اصلی تیم قلعه نویی باشد. شاید یکی از تفاوت‌های امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی را نیز باید در سیاست این دو مربی تعریف کرد. امیر قلعه نویی در زمان سرمربیگری در استقلال به راحتی اجازه جدایی به بازیکنانش نمی‌داد حتی اگر قرار بود روی نیمکت بنشینند!

سرمربی سابق استقلال و فعلی گل گهر سیرجان معتقد بود این بازیکنان در صورت جدایی برابر تیم سابق خود (بخوانید استقلال) از انگیزه فراوانی برخوردار شده و تیم او را اذیت می‌کنند.

این درحالی است که به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی سیاست امیر قلعه نویی را در مورد بازیکنان نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 666 IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    مگر استقلالی نباشه وگرنه صد در صد وا میده قلعه نوعی بهتره تیمش را ده نفره نکنه
    • سهراب IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      داداش ، این مطلب در مورد آقای تارتار نبود ! سلطان وا دادن فقط آقای تارتار و بس !!!!
    • داداش ، مطلب در مورد آقای تارتار نبود ! IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      سلطان وا دادن فقط آقای تارتار و بس !!!!
  • Daryoush US ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    in Jeneral Ghale Noey biorzeh hast, inhame bazykone khoub darad, khahid ke did farda tymash aslan khoub bazy nemikonad
  • چنگیز خان IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    اگر گاو بندی درکار نباشد گلگهر صددرصد بازی را میبرد انوقت قیافه مدیران مفت خور استقلال دیدنی است که دو امتیاز مفت دربازی رفت به چنگ آوردند.
  • ریس کاپ IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    همون جور که دست پرسپولیس و تو حنا گذاشت دست قعله نویی هم توحنا میزاره این یکی از مامور مخفی های فرهاد مجیدی هست این خط اینم نشون
  • Fashu Poshteh IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    قلعه نویی کجا فرناز جون کجا ؟! اصلا قابل قیاس نیستند ، فرناز با مافیایی پول و فساد وارد استقلال شد با زدن زیرآب پیشکسوتان و مربیان استقلال و حتی اخیر بازیکنان ، بارها دیدیم از جیب خودش پول و پاداش داده به بچه ها ، حالا چقدر در فضای مجازی و مطبوعات و صدا و سیمای دولتی که هوادار کیسه کشاست ، فرناز جون با کمک اجرلو برای گرفتن جام از هیچ تلاشی دست نمی‌کشند مهم هم نیست از راه سلامت باشد یا غرق در فساد باشند ،اما امیر قلعه نویی ترمزش رو خواهد کشید همین باخت و رسیدن پرسپولیس به امتیاز مساوی با استقلال یقیناً استرس و بدنبالش نابسامانی در هفته های آینده گریبان فرناز و سردار رو خواهدکشید،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی