نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
روزبه چشمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره‌ی باتجربه‌ی آبی‌پوشان استقلال در دیدارهای اخیر فرم ایده‌آلی از خود نشان داده و پاسخ خوبی به اعتماد مجیدی داده است.

با قطعی‌شدن جدایی مرادمند و یزدانی، حالا خط دفاعی استقلال با محوریت یک بازیکن جدید و البته باتجربه چینش می‌شود؛ روزبه چشمی. مدافع-هافبک ۲۸ ساله استقلال که توانایی بازی در دو پست مختلف و مهم باعث شده تا فرهاد مجیدی حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کند و چشمی نیز همواره در زمان حضورش در ترکیب استقلال در لیگ بیست و یکم، مهم و تاثیرگذار بازی کرده است.

چشمی که در سه بازی مقابل ذوب‌آهن، فجرسپاسی و نساجی در نقش دفاع میانی در ترکیب استقلال حضور داشته، توانسته به خوبی خط دفاعی تیمش را رهبری کند و باعث کسب ۳ کلین‌شیت برای استقلال و ۲۷۰ دقیقه بسته ماندن دروازه‌ی این تیم شود.

این مدافع ۱۹۰ سانتی‌متری که از سوی کارلوس کی‌روش به عنوان مدرن‌ترین مدافع یک دهه اخیر فوتبال ایران لقب گرفته بود، با آمادگی در تلاش است تا بتواند ماموریت محوله از سوی مجیدی را تا پایان فصل با موفقیت دنبال کند و در نقش رهبر جدید خط دفاعی استقلال، نمایش خوبی را از خود نشان بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    البته سوتی های مدرنی هم میده جوری که خیلی قشنگ کمر هر تیمی که براش بازی می‌کنه رو می‌شکنه فقط منتظر باشین خخخخخ
    • اشکان IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      در اوج آمادگی فن کمر زدن سالتو بارنداز
  • mohammad IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    روزبه چشمی معمولا چندان تو دفاع به خصوص مقابل تیمهایی که بازیکنان سرعتی دارند موفق نیست خیلی کند است، اما بازی با نساجی بدون نقص و مطمئن ظاهر شد اگر تو محوطه جریمه خطا نکنه حتی تو بازیسازی از سیاوش یزدانی هم بهتر میشود..امیدوارم همین روند رو تا آخر فصل حفظ کند..
  • تیر غیب US ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    با درود،اگر چنین است و چشم و چراغِ مجیدی چشمی است باید گفت در دربیِ پیشِ رو پرسپولیسِ به غیرت آمده چشمِ قادیکلایی را از حدقه بیرون خواهد کشید.چشمی و دانشگر مدافعینِ خشنی بوده و حریفِ حمله ورانِ برترِ لیگ نمیشوند.بنظرم چشم و چراغِ مجیدی کمیتهء داوران و کامرانی فر هستند که تاکنون جلوی خشونت های این دو مسامحه نموده اند.
  • مجتبی هاشمی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    اگه در انتخاب تیم بهتر عمل میکرد الان جایگاه خیلی بهتری در فوتبال ایران و تیم ملی داشت
  • Daryoush US ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    faghat bebinid ke chee alam shangyee be rah andakhtand, Esteghlal inhame bazykone khoub darad, 2 ta bazykonash rafte chee bazyhayee az khodeshan dar miavarand, engar ke maselan Ronaldo rafte, in team koly bazykone khoub roye nimkat darad
  • پرسپولیس فقط IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    اوج امادگی! ایشون سالتو و لنگ بارانداز می زند
  • رضا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    همین که توی زمین فن جودو می زنه. تا حالا چند نفرو عمدا زده باهاش برخورد نشده؟ هنوز حرکت پارسالش که پنجه انداخت تو صورت دروازه‌بان حریف یادم نرفته. تو این مملکت عدالتی نیست ولی خدا که هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی