نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سجاد غریبی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سجاد غریبی؛ هالک ایرانی بعد از بازگشت به ایران مصاحبه مفصلی درباره حواشی رویارویی با مارتین فورد را بازگو کرد.

این روزها سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی به ترند اول شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، بدنساز ایرانی که قرار است تا حدود یک ماه دیگر با مارتین فورد ملقب به ترسناک ترین مرد جهان، بدنساز و بازیگر بریتانیایی مبارزه کند.

در روزهای اخیر ویدیوهای متعددی از رویارویی سجاد غریبی و مارتین فورد در دبی منتشر شد که حواشی بسیاری را در پی داشته است. اولین این ویدیوها درگیری این دو بود که با زمین خوردن سجاد غریبی در نتیجه هُل دادن توسط فورد حواشی و اعتراضات بسیاری نسبت به هالک ایرانی را در پی داشت و بسیاری عکس های قبلی او را فتوشاپ دانستند. پس از این ماجرا و واکنش های تند در شبکه های مجازی بود که سجاد غریبی در لایوی اینستاگرامی از مشکلات خود و نداشتن اسپانسر و کاهش وزن و بسیاری چیزهای دیگر گفت و مدعی شد که جبران کرده و مارتین فورد را در میدان نبرد شکست خواهد داد.

همین دیروز بود که ویدیویی دیگر در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که مربوط به کنفرانس خبری سجاد غریبی و مارتین فورد بوده و در آن سجاد غریبی عصبانی شده و به سمت فورد حمله ور می شود. اما تنها چند ساعت بعد ویدیو دیگری منتشر شد که در واقع نسخه کامل تر ویدیو کنفرانس خبری غریبی و فورد بوده و نشان می داد که تمام ماجرای عصبانیت ساختگی و نمایشی بوده است. بدنبال انتشار این ویدیوها، بسیاری از کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی سجاد غریبی را به نمایش و دروغگویی و تلاش برای جذب فالوور متهم کرده و برخی نیز مدعی شدند که وی از مسابقه ای که قرار است روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ برگزار شود دستکم ۳۰۰ هزار دلار دستمزد خواهد گرفت، حتی اگر ببازد. اکنون شبکه و کانال تی وی پلاس در اینستاگرام مصاحبه ای را با ساد غریبی و مدیر برنامه هایش، مصطفی هاشم زایی، ترتیب داده که ظاهراً در همین روزهای اخیر و پس از بازگشت سجاد غریبی از دبی گرفته شده است.

در این ویدیوها که حدود نیم ساعت مصاحبه با سجاد غریبی بعد از بازگشت به ایران است، مجری به ترند شدن نام سجاد غریبی در یک هفته اخیر اشاره می کند و در ادامه مشخص می شود که این مصاحبه تنها دو روز بعد از بازگشت سجاد به ایران صورت گرفته است. سجاد غریبی در سوال مجری در مورد چگونگی رویارویی او با مارتین فورد سوال می کند که پاسخ سجاد غریبی چنین است: «قضیه مارتین فورد تقریباَ از سال ۹۸ توی لایو که خیلی از ایرانیا ندیدن بودن به من بی احترامی میکنه… این توهین ها خیلی زشت بود و به زبان انگلیسی بود».

سجاد غریبی می گوید که تا پیش از ورود مارتین فورد به لایو اینستاگرامی اش و توهین به او، مارتین فورد را نمیشناخته است. وی می گوید که بعدها در سال ۱۴۰۰ مارتین فورد به دایرکت او در اینستاگرام آمده و به او گفته است که ترسوست و نمی تواند با وی مبارزه کند.

سجاد غریبی می گوید که به مبارزه در رینگ فکر می کرده اما قصد مبارزه با مارتین را نداشته است. غریبی می گوید که توهین های مارتین فورد شخصاً متوجه خود او بوده و توهینی به ایران و ایرانی در صحبت های مارتین فورد نبوده است. هالک ایرانی می گوید شاید توهین های طرفداران او به مارتین فورد باعث عصبانیت وی شده باشد. غریبی می گوید که پیشنهاد مبارزه بدون دستکش را به مارتین داده که وی قبول نکرده و فقط با مبارزه بوکس موافقت کرده است. غریبی می گوید علیرغم اینکه که هیچ تجربه ای در بوکس ندارد، پیشنهادم مبارزه بوکس با مارتین فورد را پذیرفته است.

در مورد رویارویی با مارتین در دبی نیز غریبی می گوید که حریف بریتانیایی او با اسپانسرهایش در بهترین هتل دبی ساکن شده ولی وی با هزینه شخصی اش به دبی سفر کرده بود و تنها برای دو روز توانسته هزینه هتل را بپردازد. غریبی به هزینه های بالا در دبی اشاره کرده و می گوید که در طی سه چهار روز در این شهر تنها روزی یک بار غذا خورده است. وی می گوید که در این سفر نه اسپانسری او را همراهی می کرده و نه هیچ مربی و حتی آنجا مریض هم شده است. سجاد غریبی در مورد روز رویارویی با غریی هم می گوید که شرایط خوبی نداشته و پس از خوردن دو عدد تخم مرغ به عنوان صبحانه با مارتین روبرو شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    دنیای غریبی هست دنیای فضای مجازی.. یا شاید هم دنیای حقیقی در این عصر انجاست . پدر فالوور بسوزد که ادمی دست به هر کاری می زند. یکی نیست به این بشر بگوید . نون نبود اب نبود واجبه!!!!! تو که پول نداری در ان جا چکار می کنی.. صبحانه دو تا چیز خوردم .فلان..ادای ادم های مظلوم را درنیار. شماره کفش پایت را بپوش .!!!!!! عجب زمانه هست فضای مجازی... ادم 80 ساله کودک درون اش را وادار به کری خوانی می کند.
  • امیر IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    دست از این دلقک بازی ها برنمی داری ؟؟
  • محمدرضا IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    هردوی اینهاباهم هستن فقط میخوان فیلم بازی کنن تابتونن پول بجیب بزنن دراصل دارن مردموبازی میدن نمونش فیلم کامل مصاحبشون که بعدازکوری خوندن بعدش میان خوش بش میکنن وبه فیلمی که بازی کردن میخندن.حیف اسم ورزشکاررواین دوبازیگربزارن حتی بلدنیستن بازیگری کنن بهتره اسمشون روباه بزارن.دلقکهای توخالی
    • مجید FR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      کوری خوندن چیه ؟؟😂😂 کری خوندن
    • نسترن IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      فیلم پشت صحنه نمایشی بودن کارشونم اومده بازم از رو نمیره! کسانیکه ندیدن سرچ کنن پیدا میکنن که هالک پفکی و حریفش و مدیر برنامه هاشون نشستن سر یه میز یه دفعه سجاد بلند میشه مثلا میخواد بگه عصبانی شده میزنه زیر میز و چند نفر بلند میشن میگیرن مثلا آرومش میکنن و آخرشم یادشون میره دوربینو خاموش کنن همه شون میزنن زیر خنده و ماچ و روبوسی و ما مردم هم اینجا سرکار! خواهشا از این افراد شیاد مطلب نذارید و بهشون پروبال ندید!
  • ممد IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    بابا من یه نون حالی بزور گیرم میاد بخورم ولی بدنمو هیشکی نداره
  • Amir IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    همه اینا از قبل هماهنگ شده و فقط بخاطر پول درآوردن و مردم رو چاپیدن هستش.اینا آدمای واقعا ذات خراب و نامردی هستن که با احساسات و شعور یکسری انسان و جوان و کسانیکه به خاک میهن شان تعصب دارندمیان و بخاطر پول همه اونها رو فریب میدن و از احساسات پاک مردم سواستفاده کرده و پول بیشتری بازدن این حرفها می‌خوام به جیب بزنن.اینا کسانی هستن که سیر مونی ندارن حیف انسان یا آدم که به اینجور افراد بگیم.
  • نسترن IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    فیلم پشت صحنه نمایشی بودن کارشونم اومده بازم از رو نمیره! کسانیکه ندیدن سرچ کنن پیدا میکنن که هالک پفکی و حریفش و مدیر برنامه هاشون نشستن سر یه میز یه دفعه سجاد بلند میشه مثلا میخواد بگه عصبانی شده میزنه زیر میز و چند نفر بلند میشن میگیرن مثلا آرومش میکنن و آخرشم یادشون میره دوربینو خاموش کنن همه شون میزنن زیر خنده و ماچ و روبوسی و ما مردم هم اینجا سرکار! خواهشا از این افراد شیاد مطلب نذارید و بهشون پروبال ندید!
  • نرگس IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    دراین زمانه بی های وهوی لال پرست خوشا به حال کلاغاهای قیر وقال پرست چگونه شرح دهم لحظه لحظه خودرا برای این همه ناباور خیال پرست
  • سمانه IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    این پولی که به خاطرش عرق نریخته وزحمت نکشیده اونقدر زیر دندونش مزه کرده که محاله احساس ندامت کنه، این دیگه مطمئن باشین هیچ به ککش هم نمی‌گزه با این صحبتها وحرف ها،تقصیر این سایت ها هم که این مساله رو تموم نمیکنن وهی بزرگش میکنن اینقدر توفضای مجازی ازاین جور اتفاقها افتاده،اینم یکی از اونها.
  • بابک IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    کسی ک ب کشورش خیانت کنه باید مجازات سختی بکشه
  • علی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    آقایان و خانوم ها لطفا چرت نگید مسابقه رو میبره و بدنش هم واقعیع
  • هادی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    هرچی باش سجاد ب عنوان ی ورزشکار ایرانی اونجاست ما هم وظیفمون حمایت کنیم ازش اهل کوفه نباشیم امیدوارم پیروز بش
  • پیام IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    داداش چ ربطی داره چی خوردی مگه هالک نیستی بهونه نیار خواهشن ناامید شدیم بخدا عکسات کجا خودت کجا .روز مسابقه گوشیتو خاموش کن بیخیال شو داداش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی