نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شادی گل کوین دبروینه؛ منچسترسیتی - منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که لیورپولی‌ها هم منتظر بودند منچستریونایتد دشمن دیرینه‌شان مقابل منچسترسیتی امتیاز از دست بدهد، این اتفاق رخ نداد و دربی را شاگردان پپ بردند.

در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس، دربی منچستر بین تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد در ورزشگاه اتحاد برگزار شد که شاگردان پپ این بازی را ۴-۱ بردند.

شب شبِ دبروینه بلژیکی بود که در این دیدار ۲ گل زد و یک پاس‌گل ارسال کرد. دقیقه ۵ پاس برناردو را دبروینه تبدیل به گل نخست کرد. با این حال سانچو در دقیقه ۲۲ دروازه تیم سابقش را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۲۸ پس از چند ضربه نوبت به دبروینه رسید که تیرخلاص را بزند. دقیقه ۶۸ هم کرنر دبروینه با ضربه سرضرب محرز به گل سوم تبدیل شد. دقیقه ۳+۹۰ هم محرز گل دوم خودش و چهارم تیمش را در موقعیت تک‌به‌تک با دخئا زد که ابتدا آفساید اعلام شد، اما VAR این گل را سالم تشخیص داد.

در حالی که لیورپولی‌ها امیدوار بودند سیتی مقابل یونایتد امتیاز از دست بدهد، این اتفاق رخ نداد و باز هم اختلاف امتیاز به ۶ رسید. منچسترسیتی با ۶۹ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول ۶۳ امتیازی صدرنشین است. منچستریونایتد ۴۷ امتیازی هم به رده پنجم سقوط کرد.


خلاصه دیدار منچسترسیتی و منچستریونایتد را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی