سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
۳ |
۵
پوچتینو: بهترین بازیکن جهان مسی است نه امباپه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پوچیتنو معتقد است بهترین بازیکن جهان کسی است که هفت توپ طلا را به دست آورده است

مائوریسیو پوچتینو در آستانه دیدار چهارشنبه شب پاری‌سن‌ژرمن مقابل رئال مادرید، از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با رسانه‌ها صحبت کرد. مربی آرژانتینی اعلام کرد که لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است با وجود اینکه بعضی‌ها معتقدند که یکی دیگر از بازیکنان او، یعنی کیلیان امباپه، ممکن است بهترین بازیکن جهان در حال حاضر باشد.

پوچتینو به اندازه کافی خوش‌شانس است که چهارشنبه شب هر دوی آن‌ها را در ترکیب تیمش دارد، در دیداری که او به دنبال بهترین استفاده از برتری ۱-۰ پی‌اس‌جی در بازی رفت و حذف رئال‌مادرید در زمین خودش است.

مسی دشمنی آشنا برای لوس بلانکوس (سفیدها) است، در حالی که امباپه بازیکنی است که مادریدی‌ها امیدوارند در آینده ای نه چندان دور او را در جمع خود ببینند. این دو فوق‌ستاره هر دو هدفی مشترک دارند و قصد دارند رئال را خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپای این فصل حذف کنند.

پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «مسی با هفت توپ طلا بهترین در جهان است، در عین حال ما بازیکنان بزرگی داریم که آرزوی بهترین شدن را دارند. آمادگی کیلیان خودش گویای همه‌چیز است. او از جمله بازیکنانی است که جزو بهترین‌هاست و بیشترین درخشش را دارد.»

شایعات در مورد امباپه

پس از شک و تردیدها در مورد وضعیت امباپه در پی ضربه‌ای که  در تمرین روز دوشنبه به او وارد شد، اکنون به نظر می‌رسد ستاره فرانسوی برای شروع بازی در پایتخت اسپانیا آماده خواهد بود و سرمربی پی‌اس‌جی مطمئن است که او تحت تاثیر صحبت‌ها یا گمانه‌زنی‌های خارج از زمین قرار نخواهد گرفت. پوچتینو گفت: «ما در مورد کیلیان راحت هستیم، بیایید در مورد آن شفاف باشیم. او بیش از سن و سالش بالغ است، می‌خواهد در  جمع بدرخشد و رنگ‌هایی که می‌پوشد همین را نشان می‌دهد. من هیچ نگرانی در مورد کیلیان ندارم. عملکرد او تحت‌تأثیر چیزهایی که در اطراف او اتفاق می‌افتد نخواهد بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    یعنی رونالدو کشک😂
  • محمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    بله رونالدو کشکه کشککککککککککک
  • آندرس ❤️ IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    بله آندرس عالیه اما تو بدترین مربی داری خرابش می کنی🥺❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی